Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 301 až 340) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
20:16:54
25.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Šediváček: Z Lady 1300 nemá podle mě cenu ani zkoušet. Porovnej si ho se Škodováckým karbecem např. ze 130ky.
20:08:37
25.10.2010
palinator
Šediváček 25.10.10 18:55:42 napsal: ... ale akorát to líp táhlo jinak žádný jiný zlepšení.
4




To je tady nejpodstatnější ne? 3 Jenom to jelo líp, jinak je to stejně nahovno.3
18:55:42
25.10.2010
Šediváček
tak neřikam že to nepojede líp s jinim karbecem ale nemam jinej a tak sem spokojenej, možná někdy zkusim karbec z Lady 1300 a uvidim. ale do města a na pohodovou jízdu mi opravdu stačí. Jednou jsem zkusil Pierburg od kamaráda, ale akorát to líp táhlo jinak žádný jiný zlepšení.

4
18:44:48
25.10.2010
Jakub M.
-> Gemini: 3 3 dobře ty :)
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 18:45:02
18:33:40
25.10.2010
jerzy
Gemini 25.10.10 13:26:27 napsal:

existuje bajny karburator EDSR (niekto ho aj videl)




Pěkně 3
13:26:27
25.10.2010
Gemini
existuje bajny karburator EDSR (niekto ho aj videl) ktory jazdi zazracne v akomkolvek aute, postaveny z tela noveho 105 karburatora s vhodne zvolenymi difuzormi 22 a 25mm.



Minuly rok jazdil dva preteky dovrchu s 1400kou s 300kou vackou, a zajazdil totozne casy ako ked tam boli motorkove karbiky alebo Delorta 40.



Tento rok jazdi ten karbec vo favorite (coz je z tech. hladiska blbost), no dosahuje na 1400ke vyborne casy a skoncil 1. vo svojej kat. mezdi Hondami a Swiftmi (onedlho pojde Favo na brzdu)



ked som zacinal, tiez som Jikov zatracoval, lebo nefungoval tak ako mal (ale nebolo to karbecom ale motorom)



ako ide zavodny motor na jednom karbeci, video hovori za vsetko



www.mojevideo.sk/video/.. ./skoda_130_maxi_start.htm l



Onboard Škoda 130 Maxi
13:02:15
25.10.2010
werty
-> Petkar1: Souhlasím - zlatý Jikov LEKR potažmo Pierburg 2E3 co se týká běžných provozních nároků a požadavků... v tom jej předčí málo který karburátor. Pokud je vše v optimálním stavu pak člověk skoro ani nepozná, že nějaký karburátor jeho motor má... tedy až na onu nutnost aktivace "sytiče" plynovým pedálem. Ale pokud se na to člověk podívá z pohledu úpravce kdy je potřeba empiricky zjišťovat osazení a snadno jej měnit pak to není dvakrát dobrá volba. Ano když se chce tak to jde... vím, ale i tak vzhledem k nedostupnosti osazovacích prvků tj. trysek, vzdušníků atd. jiných hodnot a také nemožnosti ony vzdušníky měnit (jsou zalisované) to dobrá volba pro rapidní navyšování výkonu není (to už i ten SEDR je na tom po této stránce líp). Jsou to prostě odlišené karburátory s jiným určením - myšleno srovnání např. Jikov LEKR (ale i onen SEDR) versus Weber DCOE. Každý má své pozitiva i negativa a záleží jen na tom co člověk po onom karburátoru požaduje.
12:25:18
25.10.2010
Petkar1
Naladit na výkon se dá stejně jako jiné karburátory. Mnohem horší věc je vyběhávání klapek, kroucení celého SEDRu a podobné neduhy zinkového paskvilu. Mě už to na motor nesmí - zlatej LEKR1
12:09:57
25.10.2010
hundrtkarjiri
Já jsem našel koně karbu Lada 2105,dif 23,24,podotýkám koupil jsem úplně novej a nechal původní nastavení a na mojí LSe to funguje skvěle.Po týdnu přídu k autu,nacupuju a startuju,nechám chviličku ohřát (1 min.) a stahnu sytič,jedu.A motor de hned a ne jako jikov s přískokama.A spotřeba 6,5-7,5 litru na 100Km je krásná,nikdo tomu nchce věřit.Tot muj názor.
11:56:57
25.10.2010
Evž@
-> m8rinek: nesouhlasím s tebou....žádné dva jikovy sem netahej....známe konkrétní jedince kterým to jede i s jedním....a konkurují slušně i těm co motor krmí s webry....
11:14:54
25.10.2010
vhml
Mě nešlo o žádný flame, jenom o konstatování toho, že výkon se v SEDRu dá najít těžko a jakožto mě mnozí od montáže jiné spádové dvoukomory odrazovali, tak jsem se po vlastní zkušenosti postavil na stranu druhou. A tak chci-li najít koně bez investic do DCOE, tak zkrz sedr cesta nevede.



A jak už jsem tu několikrát napsal, sedr na spotřebu a kulturu chování ano, na snadné hledání výkonu ne
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 11:15:52
10:47:30
25.10.2010
palinator
-> vhml:

Hlavně soudruzi v Jikovu karburátory konstruovali pro běžné uživatele, nikoliv závodníky, úpravce a kdesi cosi. Hledělo se na spotřebu, emise a zátah vocpoda. Nejsem znalec, ale co bylo za karburátory ve vozech 130 RS, LR? Byly to už tehdá Webbery? Mám dojem, že ano.
09:59:46
25.10.2010
ozzman1000
Nie je mi celkom jasné aký konkrétny problém sa v tomto vlákne rieši okrem toho že je tu ideálne prostredie na masturbáciu ega a flamewar. Jediný zmysel tu zatiaľ vidím v tom aby si človek popičoval aký je ten Jikov sráč a je určený pre používateľov s rovnakým prívlastkom a ostatné kapitalistické karburátory sú megahusté hračky pre správnych chlapov.
08:50:56
25.10.2010
Gemini
to, ze nevies JIKOV naladit, ta neopravnuje ich zatracovat.....



peace 4
08:31:04
25.10.2010
kamikaze
A co takhle karb z moskviče, nemá někdo zkušenost?3
08:23:39
25.10.2010
vhml
-> COL: to je právě ten problém - tuning friendly. Zatímco ty od základu překopáš SEDR včetně nějakýho broušení difuzorů, tak v jiným karbu to máš defaultně.



-> Alenka: Nad DCOE není třeba diskutovat. Snad jen kdo to zaplatí, pokud běžnej 2komorák seženeš za cenu šrotu.



Můj další cíl bude návrat k Jikovu, ale k DDSR 23/27 a možná ještě víc. A tak se ptám, neválí se někomu doma přebytečnej kus Tatry?
08:21:49
25.10.2010
m8rinek
-> Evž@: S jikovem to jede ,,dost slušně,, snad jen Pešanoj a ten tam má dva :D.
06:34:03
25.10.2010
Evž@
Myslím že se tady na virtu dá najít pár jedinců kterým to s Jikovem jede dost slušně.Ale jak se říká,dobrá rada je k nezaplacení a tady to platí dvojnásob.
01:06:12
25.10.2010
COL
A co je na sedru az tak moc spatnyho? Velkej ubytek tlaku, nebo co jinyho? Smes si tam clovek muze nastavit temer jakou chce. Klidne tak, aby, kdyz pri 100-120 jen tak lehce lechta plyn mel smes 1.0 nebo treba 1.05 a kdyz da podlahu tak spolecne s II. komorou 0.85.



Neni to teda zrovna tuning-friendly karburator, takze je tam spousta nevymennych dilu. A zejmena pokud se zvetsuji difuzory, tak je problem sladit k hlavnim systemum ten zbytek a prohyba se. Ale, kdyz uz se to nejak spytlikuje, tak nevidim duvod, proc by to nechodilo - prinejmensim s karburatorama podobny konstrukce, treba weber dgv apod...
00:34:02
25.10.2010
m8rinek
-> Alenka: je pravda, že nejlepší zelenina je kus masa :D.
00:27:17
25.10.2010
Alenka
Kdo chce nahnat nejaky seriozni kone, mel by hodit po psu celej spadovej dvoukomorak, ne jen nejakou konkretni znacku.

DCOE jsou proste ty nejlepsi kozy a jeden muze zkouset do roztrhani tela, a stejne se k nim oklikou nakonec vrati zpatky :)
00:11:38
25.10.2010
Discovera
Zlatej LEKR (Pierburg) 1 ...i mě stačí málo ke spokojenosti a to nepotřebuji honit koně, ale SEDR ani houno..hroznej zmetek.

-> Šediváček: Když ti stačí a seš spokojenýý, tak buď rád, ale já bych si na jeho kultivovanost a všeobecné problémy už nezvykl. Když Jikov tak jedině LEKRa2 .

Ale každý ať si tam narve co chce...
23:07:50
24.10.2010
vhml
Taky jsem mel Jikov a byl spokojenej. Ale kdo nevyzkousi neuveri. Jasne, na beznej provoz to nema cenu, ale honbu koni jo. A uctu wancovi kterej jezdi na difuzory 26/28. Mám ještě co dohánět :-D
22:10:01
24.10.2010
m8rinek
-> Šediváček: to je tak mno... prsa co máš doma ti stačí jen do tý chvíle, než objevíš nějaký hezčí :)))
22:08:21
24.10.2010
steyr
kto nevyskusa neuveri ...JIKOV som uz davno vyhadzal :D
21:58:23
24.10.2010
Šediváček
Čau já si na Jikov nemůžu absolutně stěžovat, chodí jako hodinky a to neni žádnej novej, jezdim tak kolem 6 litrů na 100km. se 70 koňma to na městskej provoz dostačuje v pohodě, jasný na víc koní to potřebuje větší krmění ale do těch 80, 90koní podle mě stačí Jikov. Jo mam originální natriskování z fabriky na Škoda 136 GL 6
20:46:22
24.10.2010
AZmotor
Gratuluju, Amerika tam kdesi za velkou louží opravdu je...
20:29:44
24.10.2010
vhml
Jenže na Jikovu nemůžu měnit difuzory podle nálady, musím rozebrat celej karburátor abych vyměnil trysku, musím pořád čekat kdy se ten bláznivej zinek někde ohne a celkově ten karburátor není konstruovanej na to aby jel.
upraveno 1x, naposled 24.10.2010 20:30:33
19:33:11
24.10.2010
minno
-> afro100: aha, ok
19:32:10
24.10.2010
afro100
-> minno: karb z 125P ... licencny weber
19:30:32
24.10.2010
minno
-> vhml 24.10.10 16:10:04: čo je Polmo?
19:12:33
24.10.2010
fidelmc
vhml 24.10.10 16:10:04 napsal: Hledáte-li koně, nehledejte je v Jikovu. Dnes jsem místo Polma 25/25 nasadil zpátky SEDR 22/24 a je to děs, bída a hnus. Jasně, startuje to na otočení, jede to za 7 litrů litrů místo 12,ale ty koně tam prostě tragicky chybí…

Asi seskládám ještě jedno Polmo v nějaký civilní konfiguraci aby nežralo tolik a pokud bude i v tuhé zimě startovat, čehož se vzhledem k severskému původu moc nebojím, tak všechny Jikovy slavnostně vyházím…




kone se musi krmit, na cem laborujes? Perpetum nevymyslis
18:08:10
24.10.2010
ozzman1000
-> vhml:

jikov je jikov, žiadna sláva to nie je, ale kvoli pár koníkom nemienim jazdiť po meste za 15l na sto, laborovať a prehadzovať to kvoli EK lebo s inými karburátormi to proste neprejde kvoli CO

P.S.: keď budeš vyhadzovať tie Jikovy tak daj vedieť 4
17:05:26
24.10.2010
petr s
-> vhml: Nastav sedra aby žral 12 a pojede stejně
17:01:28
24.10.2010
palinator
-> vhml:

A není to o parametrech karburátorů a ne o výrobci? Tj. kdybys měl na Jikovu 25/25, jestli by to taky nejelo.
16:52:37
24.10.2010
hany
jikova nesnášim od začítku co mám škodovku... teď mám provizorně už třetího a bída...



předtim jsem jezdil na volze a masakr největší, ale tenhle motor ho nechce rozdejchat 8
16:48:50
24.10.2010
Evž@
-> vhml: k tomu sem taky dospěl....i když toho webra z volva nemužu nějak seštelovat (24,24)....prostě to jede uplně jinak...
16:37:21
24.10.2010
vhml
-> m8rinek: konečně jsem ho pochopil a dospěl na vyšší úroveň bytí..
16:11:08
24.10.2010
m8rinek
-> vhml: nemáš ty Wancovu školu? :D
16:10:04
24.10.2010
vhml
Hledáte-li koně, nehledejte je v Jikovu. Dnes jsem místo Polma 25/25 nasadil zpátky SEDR 22/24 a je to děs, bída a hnus. Jasně, startuje to na otočení, jede to za 7 litrů litrů místo 12,ale ty koně tam prostě tragicky chybí...



Asi seskládám ještě jedno Polmo v nějaký civilní konfiguraci aby nežralo tolik a pokud bude i v tuhé zimě startovat, čehož se vzhledem k severskému původu moc nebojím, tak všechny Jikovy slavnostně vyházím...
Extreme Tyres