Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:30:17
21.08.2013
J3STER
-> Eidy: Převodovka má i rozpěrku mezi kvaltama ?4
upraveno 1x, naposled 21.08.2013 12:30:48
12:25:02
21.08.2013
Eidy
Dneska jsem odvezl Kóču do šroťáku 1 .

Celková hmotnost mě mile překvapila. Rozložení by mohlo být o trochu lepší, ale s ohledem na motor je to super. Takže cíl je jasný. Aspoň 30kg ještě dolů. 40

Jo a převodovka od Vrby je super. Jednička tam jde trochu hůř, ale jinak tam ty kvalty padaj úplně samy, nic nehučí. Tak pěknou převodovku jsem ještě neměl. Fakt super. Takže kdo váhá, tomu doporučuju.4
09:03:41
14.08.2013
m8rinek
-> Eidy: No já myslim, že to tu už padlo ;).
01:15:24
14.08.2013
Eidy
-> m8rinek: jo jako že bys je chtěl? 1
00:33:45
14.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Přední nárazník s výřezem pro chladič;).
00:31:36
14.08.2013
Eidy
-> m8rinek: pořezávky? Co to?
00:28:52
14.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Hlavně aby už byly nárazníky v uhlíku, na tyhle pořezávky už se docela klepu :D.
20:40:02
13.08.2013
Star LC20
-> Eidy: tak když v tom máš zcela jasno a zcela se Ti to líbí, tak není o čem 4 v pařátku.
20:34:10
13.08.2013
Eidy
-> Star LC20: Ani ne čoveče. Možná někde vyškrábnu blinkr s oranžovým sklem a možná ho tam na zkoušku dám. Ladilo by to k zadním lampám. Ale zase tyhle tuzerský ladí k nárazníku. 1

Ale jestli se nudíš, můžeš tuzit ve Photoshopu 1.
19:50:10
13.08.2013
Star LC20
Si tak prohlížím fotky tohodle votuzydla 1 a napadá mě, že by mohlo být pěkný dát dopředu origo oranžový krytky bliken. Nepřemýšlel jsi o tom? :)
10:28:47
07.08.2013
-> Eidy: : tak čekam teda pak na info :-)
15:52:48
06.08.2013
Eidy
-> T: Nejel. Vyrazím snad někdy příští týden. Pořád mě zaměstnává dům. Ale chci zajet konečně taky na váhu.
15:22:04
06.08.2013
-> Eidy: : sakra, sakra....na tohle zařízení už nějakou dobu koukám a váhám, ale koukám, že není proč 5 hezký pomocník 4

co převodovka, už jsi s ní jel ?
10:37:45
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Super, díky.
10:30:53
06.08.2013
Bery
-> Eidy 06.08.13 10:10:36: dík za odkaz,už jsem mu napsal4
10:30:23
06.08.2013
Eidy
-> Star LC20: řeknu jim to4
10:21:43
06.08.2013
Star LC20
47 47 "lempl"...



Ta kaplička je hodně elegantní, v servisu jsou šikovní 1
10:10:36
06.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Když to nastavuješ, tak ti přiměřeně blikají diody a počítáš si. Když přejedeš maximum, jdeš zase od začátku. Takže je tam nějakej čítač signálu, kterej přesně ukazuje a ovládá ledky. Začal to vyrábět pro Hondy a upozornil mě na to bratránek, Padam. On má teda starší generaci.
10:04:07
06.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No fááákt něco z toho tam je, konec konců podobné je i muzeum v Itálii: www.google.com/search?q=B udova+F...



Aha, takže elektronicky, nezávislé na nepřesných budících. Je tam i nějaká kontrola kde se vůbec nacházíš a nebo prostě jen +/-?
09:58:19
06.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Heh, prej Ferrari. 1 Mmch spodek ke slabej Al plech, vrchlík je papír. 1 A potažený alcantarou. Celý se to nastavuje dvouma čudlíkama v krocích po 200 otáčkách. Jsou tam brouci a výrobce to zřejmě programuje. Jde tam nastavit víceméně cokoliv. Chvíli mi trvalo, než jsem to nastavil.
Extreme Tyres