Je fajn, že to protahuješ po ose...už jsi vyškolil nějaké tédéí?
e: tyhle léta už mám(e) za sebou, ale pořád jsme tak trochu velcí kluci...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:42:39
08.09.2013
08.09.2013
Alenka
-> Eidy: jj, tim hnedym. Za tebou jelo jedno auto a pak dlouho nic, tak jsem si rikal, ze bych se otocil, jestli bys treba nechtel Koce trosku protahnout perka, ale nakonec jsem si to rozmyslel, ze nebudu otravovat :)
14:25:23
07.09.2013
07.09.2013
Athlonek
19:46:15
06.09.2013
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: aha. já si s ním psal a řikal že se na to podívá, ale pak už se mi taky neozval, tak nevím..
ale hlavně že ti to jezdí :)
ale hlavně že ti to jezdí :)
17:12:26
06.09.2013
06.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: hehe. Tak ještě něco pro tebe :)
-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.
-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.
-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
14:17:01
06.09.2013
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: ten čip už máš vyřešenej? ani nevim jestli se ti ozval ten člověk ode mě..
11:57:50
06.09.2013
06.09.2013
Alenka
-> Eidy: jel jsem proti tobe Favoritem na vyjezdu ze Zeliz, maval jsem, ale ty sis me vubec nevsiml
Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
11:37:51
06.09.2013
06.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tady už je to jak na facebooku, fotky on-line z cesty. Užij si to chlape
11:12:25
06.09.2013
06.09.2013
Eidy
Jsem na cestě na "Den s embéčkem". Kóča funguje parádně, zatáčky na Dubou jsou super a motor s novým čipem je teď, řekl bych, psychicky vyrovnaný :) Mezi 4-3 tis. si povídá sám pro sebe do výfuku a občas si hezky střelí. Běh je hladší, klidnější a má to trochu víc koule :)
Pumpa Liběchov
Pumpa Liběchov
20:20:46
28.08.2013
28.08.2013
vhml
-> Bery 25.08.13 22:39:23: že bych ten 5kanál zavrhnul dřív než jsem ho doladil ke spokojenosti?
22:57:30
25.08.2013
25.08.2013
afro100
-> Bery: hmm, taky motorcek stieracov by sa mi tiez lubil .. :):)
22:39:23
25.08.2013
25.08.2013
Bery
-> Eidy: to by mohl utáhnout.i při hustějším mrholení:-)
je to...byl to favorit sprint??Je tam udělaná hlava,oplechovaný těsnění pod hlavou,vačka(29X),vyvážen o,odlehčený setrvák,řemenice.Takový ty základní věci aby se člověk dostal na těch + - 95kobylek..točilo to a tahalo!!! přez 7000,7500jsem řadil....olej 10W60
Bral jsem ten motor kdysi od Bodi Krejčího...
je to...byl to favorit sprint??Je tam udělaná hlava,oplechovaný těsnění pod hlavou,vačka(29X),vyvážen o,odlehčený setrvák,řemenice.Takový ty základní věci aby se člověk dostal na těch + - 95kobylek..točilo to a tahalo!!! přez 7000,7500jsem řadil....olej 10W60
Bral jsem ten motor kdysi od Bodi Krejčího...
22:36:30
25.08.2013
25.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Nene, budu chtít jen tlumiče. Pružiny jsou fajn. Křístek to bude muset naladit na docela malý zdvih .
22:24:56
25.08.2013
25.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.08.13 09:27:55: Počkej, jak to teď myslíš? Jako stavitelnej Protul a nebo nebo jen tlumiče? Stavitelnej je ještě o kus víc v základu a tlumiče jsou naopak o dost levnější Přijde mě, že Křistek to ladí na docela velký zdvih s poměrně malou tuhostí. Je to s ním samo na domluvě, ale posílat x krát tlumiče v sézóně kdy to můžeš vyzkoušet je naprd
22:05:50
25.08.2013
25.08.2013
Eidy
-> ZdrubT: Chceš Beryho motor na pohon stěračů?
22:02:14
25.08.2013
25.08.2013
ZdrubT
Taky potřebubu pořešit nějakej ten moturek stěraču, ale asi na to zas nebudou peníze. Zatim to nějak jede.
-> Bery: co to je zač???
-> Bery: co to je zač???
21:18:47
25.08.2013
25.08.2013
mirecek.666
-> m8rinek: víc než spokojenost;-)