Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:12:03
25.08.2013
Eidy
Dal jsem do Kóčy jiný mapy. Startuje to, vrčí to. V garáži nelze poznat rozdíl a venku je hnusně. Vyzkouším co nejdřív.
15:20:27
25.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Přesně tohle jsem řešil, když jsem Mirkoj naděloval motor. Nikdy nic nefunguje na poprvé, ale jsme díky tomu dodnes v kontaktu a myslim že spokojenost je oboustranná. Ale nadělit to nějakýmu čudloj, kterej tomu dá kouř až se něco utrhne a pak mi na hlavu hodí hromádku neštěstí, tak se jdu asi střelit...
15:16:27
25.08.2013
Eidy
-> Bery: Jo, ten příběh znám :)

Hele, jestli by sis za ten motor řekl 6, tak to bych ho radši šoupnul na půdu. Tak kdyby ti náhodou tenhle za 2 roky kleknul, tak co budeš dělat? Budeš shánět vyčudlaný fáčko na vrakovišti? Fakt bych si ho nechal. Klidně ke kamarádovi do stodoly nebo tak. Já už se zařekl, že motor nebo složitější věci prodávat nebudu. Téčkovi třeba ten motor ode mě jezdí, ale než objevil tu prkotinu se zapalováním, tak jsem měl nervy, co jsem mu to prodal. A tak vůbec. Pak se tam něco vysype, o čem jsi upřímně neměl tušení, a je to nepříjemný.

O vyztužení kastle přemýšlím už dlouho :D
upraveno 1x, naposled 25.08.2013 15:17:02
14:36:41
25.08.2013
Bery
-> Eidy: ono víš jak je to o tom prasátku a horký vodě...



je to prostě svinstvo,já přemýšlím jestli prodat ten můj starý motor 1300ccm po kontrole a novém těsnění pod hlavou...a bojim se za to říct 6000,tak furt váhám,ale překáží mi to v dílně,ale bojim se že se budu dohadovat,reklamace...No a jsou borci,co umyjou odjetý fáčko,slíznou hlavu,nacpou tam nesmysl vačku a buch,závodní motor jde za 20 do světa a na reklamace nebude brán zřetel.



S tlumičema to bude zase velký krok dopředu,ale už bych opravdu přemýšlel o převaření a vyztužení kastle!
10:21:53
25.08.2013
-> Eidy: : to zní rozumně 4 40
10:18:52
25.08.2013
Eidy
-> T: Tak pokud bych musel čekat na Protlum, tak nejlepší řešení bych viděl jako koupit jen přední SPAXy a pak Protlum. Ale to raději místo blatníků zainvestuju rovnou do Protlumu.
10:01:55
25.08.2013
-> Eidy: : jasně, ale než dávat 12t. za nové spaxy, když stejně jednou přijde protlum, tak bych raději pořídil gazy za 8t. na tu chvilku 4 a nebo rovnou přišetřil a koupil rovnou protlum 40
09:56:16
25.08.2013
Eidy
-> T: ee, buď zase SPAX nebo Protlum. Ty GAZy mě nějak neberou. SPAX je plynokapalina zatímco Gaz kapalina. To je teda Protlum taky, ale uplně jiná třída.
09:49:09
25.08.2013
-> Eidy: : tak to bych asi raději na tu chvilku koupil gazy za 8,5 a nebo rovnou připlatil za protlum 5
09:47:10
25.08.2013
Eidy
-> T: Ale ne, mluvím vždy o komplet sadě.
09:46:03
25.08.2013
-> Eidy: jen předek ? 131
09:33:32
25.08.2013
Eidy
-> T: Jo takhle. No dle eshopů zatím nejlevněji vychází přímo z Anglie za 12kKč + pošta.
09:29:33
25.08.2013
-> Eidy: : jasný, já myslel ty spaxy, jak jsi psal, že s nima vyjednáváš...
09:27:55
25.08.2013
Eidy
-> T: No za Protlum je to cca 20kKč.
09:24:35
25.08.2013
-> Eidy: : myslíš, že to bude za ty tlumiče až taková darda ? :-/ a sehnal jsi někoho tady u nás ?
09:10:33
25.08.2013
Eidy
-> T: Ano, myslím to finančně. A o Protlumu přemýšlím taky. Až nadejde čas, tak zavolám panu Křístkovi nebo za ním zajedu a dáme řeč.

-> Bery: Jenže hele, já to koupil přes Wlada, takže to máš těžký s dokazováním. Já jen vím, že když jsem mu řekl, že tam nejsou závodní vačky z Anglie, ale ostrouhaný série, tak se divil. Prej "Fakt jo? To je divný." A já už se ani nezlobím, spíš se zasměju, protože tohle už mě fakt nemůže rozhodit. Jen vím, že lidi co mě varovali, měli pravdu. A taky vím, že u firmy M Power z Litomyšle, bych si nenechal opravit/upravit ani křoviňák.

Takže tak.
08:57:50
25.08.2013
Bery
já už bych se asi vypravil za tím stavitelem a zeptal se ho.Todle nechápu...asi bych nespal a čekal kdy mi někdo takový motor posadí předním oknem do auta,když bych místo koní prodával takový kecy...
08:19:07
25.08.2013
-> Eidy: : nechtělo by to rovnou třeba něco jako protlum 40 5 a jak to myslíš, že je odlehčování ohroženo ? kvůli financím ohledně těch tlumičů ?

jinak jsem teda zvědavej na co přijděš v tom mapování, dle popisu to opravdu vypadá trošku divoce 8
23:48:37
24.08.2013
Eidy
-> pavucina: Otázkou není, jestli je špatně nastavenej omezovač. Otázkou je, proč "stavitel" motoru tvrdí, že motor točí X otáček, když to zdaleka není pravda. Já zkoušel dílčí úpravy mapy, ale protože nic nepomohlo, tak jezdím pořád původní mapu. Do omezovače jsem nikdy nesahal ani ho neřešil.

Teď mám půjčený sériový mapy a profi upravenou mapu. Sériový jsou pro představu a porovnání s mojí a tou profi, která je vyzkoušená a funguje výborně. Prostě to porovnám a z něčeho vyjdu. Zřejmě z té profi a něco ještě poladím.

Edit: Prostě když někdo tvrdí, že je to upravený tak a tak a točí to tolik, tak by to tak mělo bejt. A ono není.
upraveno 1x, naposled 24.08.2013 23:49:56
23:41:31
24.08.2013
pavucina
To nechapu, tak teda spatne nastavenej omezovac nb jak to myslis ?

Ty jsi prece uz nak resil chipy, nb jsi se primo k nacipovani nedostal a jen si porovnával mapy ?
Extreme Tyres