Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:44:33
12.01.2014
-> Eidy: : kontakt od bratránka ? 40 jinak super kontakt, myslím, že setkání bude myslím velice bohaté na zkušenosti 5 80 kol nemám ani na PS3 3 8
20:54:09
12.01.2014
Eidy
-> bigfavo: Jojo, Danyho známe. To už tu proběhlo. Zjistil jsem, že je z Kladna a psal jsem si s ním. Jestli bych se mohl zastavit na pokec a že by mi poradil co a jak. Prej to u videa nemá moc cenu, že to se musí zažít na vlastní kůži. Má tam najeto asi 80 kol.
11:49:07
12.01.2014
bigfavo
sorry za zasieranie, ale toto je husty borec na honde 1



Nurburgring Nordschleife, Honda CRX and an angry driver - 8:32 -




a nejaky cech na hodne typeR



Best Time Attack 8:15 ... Honda Civic TypeR EP3 ... Nürburgring Nordschleife BTG 26-09-2011
20:34:10
11.01.2014
Tabi
-> Eidy: Tak teda ne.1
20:15:08
11.01.2014
Jindas
-> Eidy: dle mě víc krátkých,já si myslím,že by dlouhý neměli takovej efekt ...
20:14:29
11.01.2014
Eidy
-> Tabi: Já neeee. 1

-> spyker: Má tam rychlý kola, ale nevím proč jede tak jak jede. I při testování člověk hledá hranici resp. chování na hranici, jestli všechno funguje jak má. Ale on si to jen tak šudlá, jako kdyby to měl jezdit za trest.
20:00:09
11.01.2014
spyker
jinak k tomu jeho videu mi přijde že si udělá tak 2 kola ostrý a pak jede zvolna ... kolem 10 minuty měl kola rychlejší jak ty z toho tvýho videa
19:49:32
11.01.2014
Tabi
-> spyker: To nemá chybu.

-> Eidy: Tak kdo je laxnější74 1
19:16:02
11.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: takový nezáživný, když vám tam nedělají bordel přesypajíci se věci v autě 3
19:12:10
11.01.2014
Eidy
-> spyker: Jááj, to je hustý. 3
11:55:14
11.01.2014
Eidy
-> Bedřich: A on to sání předělával? Plněním se dá podle mě zničit dost. Způsobí to propady na křivce výkonu. Si teda myslím.

Já doufám, že to moje sání bude fungovat. Mám doma třeba origo sání na 75, který je úplně jiný než na stejnej motor v pozdější 155/164. Jiná délka, jinej objem. Hledal jsem na netu inspiraci a pokaždý je to jiný. Nejlíp udělat jich 20 jiných a zkoušet na brzdě.
11:40:55
11.01.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Stejná metoda jakou by jsem zvolil já :).Jen jsme teď něco podobného řešili s kamáradem na Civicu.Auto bez problémů jezdí chová se poměrně slušně ale výsledky z brzdy jsou podivné ve srovnání s autem s obdobnýma upravamá.Tak jen jestli k tomu nemáš nějaké podklady :)
10:48:43
11.01.2014
Eidy
-> Bedřich: jednoduše. Řekl jsem si asi takhle a bylo to :)

Trumpetu jsem chtěl na začátku 80mm a od toho se odvíjel a výška. No a nechtěl jsem to udělat hubený, aby bylo před trumpetou dost místa. Tak to vyšlo takhle.
10:38:55
11.01.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Jak jsi určil velikost toho boxu?
23:15:11
10.01.2014
Eidy
-> spyker: Tohle tu před časem proběhlo. Mě osobně štve, jak laxně řídí. Jako kdyby jel pro rohlíky.
23:12:38
10.01.2014
spyker
sice to je teď mimo téma, ale todle by tě možná mohlo zajímat 4
Rundstrecke Most 2012 Skoda 130 RS
21:20:31
10.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Jasný no. Nejlepší by bylo "I"čko, ale to bych chtěl moc. 1 Nic, zítra tam seknu vzpěry a bude po srandě. Naštěstí je tam klapka 80mm, takže dírou ruku dovnitř blbě, ale prostrčím.
21:12:41
10.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Prohne, protože má malej profil, navíc to není žebro, to aby fungovalo správně, tak musí bejt vyšší než širší, jsou daný i nějaký maximální poměrový hranice, ale kdybych si je tak pamatoval :))).
20:27:23
10.01.2014
Eidy
-> m8rinek: uhlíkový trubky mají podle mě podobnou pevnost jako srovnatelný duralový. Nicméně sání jsem vymontoval a tak tu nad tím dumám. Už jsem splašil uhlíkovou tyč 7mm a to je pevný opravdu fest, ale na délce 420mm se to beztak prohne, takže bych tam musel nasekat příčný. To by bylo pevný dost. Jenže mám zase obavy, aby se to časem neodlouplo. Stejně by to mohlo dopadnout i s pasovinou. Takže si zase říkám, že když zítra skočím pro slabší a udělám do sání o průřezu 100x110mm 3 vzpěry o průměru 4 nebo 5mm, tak se snad tolik nestane.
Extreme Tyres