skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:49:52
10.02.2014
10.02.2014
Tommyk
-> Eidy: catch oil?
21:53:24
09.02.2014
09.02.2014
Tomáššš
-> Mantrabeach: netusim ale ked zistis daj echo
21:20:35
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Tak takový mám nejradší.
21:18:38
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: jo radí mě jak mám jezdit a přitom to sám neumí a ani nemá auto
21:12:49
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Jůůůů, to je hlína. A kdo co tam vedle tebe sedí za vola? Nějakej machírek určitě.
19:57:27
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
19:52:49
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: ty sem měl začít brát když sem si tenkrát našel svoji budoucí ženu
-> Tomáššš: nene.to zase až tak ne.ikdyž kolik za ní dávaj?
-> Tomáššš: nene.to zase až tak ne.ikdyž kolik za ní dávaj?
19:24:29
09.02.2014
09.02.2014
Tomáššš
-> Mantrabeach: predas oblicku ?
19:19:06
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Tohle neříkej. Já na to beru prášky.
19:17:55
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: stejně ti to nedá,seš pacoš.já už vymejšlím zase blbosti jak sehnat peníze na úpravu žlutky ale to je takovej crazy plán že je lepší se o tom nezmiňovat
19:17:45
09.02.2014
09.02.2014
T
-> Eidy: : jo, proč ne, takhle můžeš vyrazit se projet i v dešti
já bych taky něco takového bral,ale raději 1000MB
já bych taky něco takového bral,ale raději 1000MB
19:11:11
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> T: No, o stovce jsem uvažoval už dlouho. Ale nijak zásadně. Občas jsem mrknul na inzerci, ale spíš jsem to sledoval tak pasivně. No a minulý víkend přišel kamarád s tím, že otec jeho šéfa prodává tuhle stovárnu. No a v tomhle stavu za tyhle peníze jsem ji musel vzít. Garáž mi už týden straší v hlavě co a jak. Vymyšlený už to je, teď jen splašit peníze. Takže místo na Ring, budu stavět. Néé, dělám si srandu . Na Ring se samozřejmě jede a nějakej přístřešek budu stavět postupně. Teď ji vezmu umejt a zatím bude stát pod střechou za garáží místo zahradního sezení. Pak přistavím střechu, za rok podlahu, další rok zdi atd.
-> Mantrabeach: Nahraj, nahraj. Kdepak, žádná renovace. Je to přesně ten stav, co jsem chtěl. Mechanicky úplně v cajku, ale není to leštěnka, takže jí můžu klidně někde zaparkovat a nechat ji tam. Žádná renovace v příští pětiletce.
-> Mantrabeach: Nahraj, nahraj. Kdepak, žádná renovace. Je to přesně ten stav, co jsem chtěl. Mechanicky úplně v cajku, ale není to leštěnka, takže jí můžu klidně někde zaparkovat a nechat ji tam. Žádná renovace v příští pětiletce.
18:59:06
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: jo to bylo supr.já vyhecovanej a pěkně sem tam šaškoval.video sem někam nahrával ale nevím kam tak ho dám znova a dám to na youtube.pak pošlu odkaz
No už sem na ní mrknul,nevěřím svým očím že sis pořídil druhý auto.to bude dozajista renovace do šroubku a hlavně péče o podvozek a motor:).taky sem chvilku vlastnil ročník 69
No už sem na ní mrknul,nevěřím svým očím že sis pořídil druhý auto.to bude dozajista renovace do šroubku a hlavně péče o podvozek a motor:).taky sem chvilku vlastnil ročník 69
18:56:23
09.02.2014
09.02.2014
T
-> Eidy: : tak bacha, aby K´ča nežárlila tak to se bude příští rok stavět další garáž ? přece ji nenecháš venku ?
jinak zrovna v Tvém případě jsem nečekal, že bude někdy další auto ke Kóče
jinak zrovna v Tvém případě jsem nečekal, že bude někdy další auto ke Kóče
18:49:58
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Joo, to bylo super. Na startu jsem byl podělanej až za ušima, ale pak to bylo senzační. Kde se to dá vidět?
Jinak dnes přiletěla černá vrána (teda spíš černý Volvo) a Kóča dostala starší sestřičku.
Jinak dnes přiletěla černá vrána (teda spíš černý Volvo) a Kóča dostala starší sestřičku.
18:34:03
09.02.2014
09.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: tak sem si po letech pustil video kde sedíš u mě ve žlutce jako spolujezdec v Mostě:D.Jak mě tam pěkně hecuješ a já jeliman to tam sotva kočíruju .No doufám že se někdy zase spolu svezem( já bych rád hlavně jednu jízdu s tebou).a snad budu mít do tý doby něco uděláno na žlutce-hlavně sedačky a pásy který tam minule hrozně chyběly a kazily jakejs takejs pocit z jízdy
11:53:12
04.02.2014
04.02.2014
vhml
-> Luky 04.02.14 11:25:59: na to byly ,,legendární" naše závody s Fidem na Běšinech. Dvě chcíplotiny co nejedou a dva magoři za volantem. Kdo si vrknul prohrál