skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:15:53
04.02.2014
04.02.2014
Bery
-> Eidy: to je podle me vyhoda slabeho auta,ktere pomerne slusne sedi.brzdy moc nepotrebujes,jedes podlahu,udrzis stopu mas najeto a jje to tam.a adrenalin ti strika usima taky
22:41:05
03.02.2014
03.02.2014
Eidy
-> Luky: Jde o to, že s takovouhle sračkou musíš jet perfektní stopu. Teda ne perfektní z pohledu šetření auta, ale tu nejrychlejší.
Můžeš to zkusít se svojím autem. Držet plyn na podlaze celou cestu.
Můžeš to zkusít se svojím autem. Držet plyn na podlaze celou cestu.
22:36:56
03.02.2014
03.02.2014
Luky
-> Eidy: respekt by zasloužil, kdyby takhle držel plyn na podlaze u nějakýho auta co má 300k+ , s takovouhle slabou sračkou by to zvládnul každý...
21:40:47
03.02.2014
03.02.2014
Eidy
-> itchy: Už to bylo v tématu Nordschleife, ale chlapec si zaslouží hlubokej respekt.
20:44:05
03.02.2014
03.02.2014
itchy
-> Tuner#2: ved to aj robim, preto mi asi tema na toto tema asi uniklo
20:36:37
03.02.2014
03.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> itchy 03.02.14 20:26:30: Od toho jsou tady nečtené a smazat nečtené. Já už zdaleka taky nečtu všechno a filtruju jen to dobré Sem tam se ještě něco málo najde.
20:26:30
03.02.2014
03.02.2014
itchy
-> Tuner#2: ja by som to aj sledoval, ale bohuzial co sa tu uz dost dlho deje, same kraviny milion temat denne, nemam nejako cas to filtrovat, mam to permanentne plne, ospravadlnujem sa teda za spam
15:16:44
03.02.2014
03.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> itchy 03.02.14 13:57:19: Už o něm proběhla diskuze před týdnem v téma o severní smyčce
14:28:01
03.02.2014
03.02.2014
dragon_cb_cz
-> itchy: Frajer
13:57:19
03.02.2014
03.02.2014
itchy
inspiracia: www.topspeed.sk/citroen-a
x-diesel-naplno-na-nurburg
ringu-nie-je-nuda-ako-sa-z
da/6517 :) aky si stanovis limit?
18:32:42
02.02.2014
02.02.2014
U-Geen
-> Eidy: co to nejak stabilizovat, treba natazenou gumou smerem k zadnimu platu?
17:24:39
02.02.2014
02.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Neříkám, že to tak je 100%, ale jiný vysvětlení jsem nenašel. A proto mám tenhle držák.
16:19:39
02.02.2014
02.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: aha,pár bouraček sem viděl ale že je to kvůli tomuhle mě nenapadlo.tak proto děláš takovej skrytější držák
16:07:31
02.02.2014
02.02.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Už se to tu řešilo. S největší pravděpodobností je to kvůli tomu, aby se na veřejnost nedostaly dramatické nebo brutální záběry z případných bouraček. Není to oficiálně nikde popsaný, ale je to zatím jediný vysvětlení vyplývající z netu.
16:03:06
02.02.2014
02.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: proč se na ringu točit nesmí?
11:36:30
02.02.2014
02.02.2014
Eidy
-> pavucina: A to je GoPro?
E: Tak jako už z principu to moje pruží. Ale aby to nepružilo, tak by to musel bejt masivní svařenec. Ale když to chci takhle nastavovací, tak mě nic lepšího nenapadá. Už takhle to váží víc, než moje standardní trojnožka, která se ani nehne.
E2: Na Ringu se točit nesmí, proto dělám tohle. Čili buď zhoršený záběry nebo žádný.
E: Tak jako už z principu to moje pruží. Ale aby to nepružilo, tak by to musel bejt masivní svařenec. Ale když to chci takhle nastavovací, tak mě nic lepšího nenapadá. Už takhle to váží víc, než moje standardní trojnožka, která se ani nehne.
E2: Na Ringu se točit nesmí, proto dělám tohle. Čili buď zhoršený záběry nebo žádný.
11:30:13
02.02.2014
02.02.2014
pavucina
Na to jsem chtel taky prave narazit, ejstli je dost tuhej, ptz pak to dela pekny kraviny :/
Treba tady u me, jsem to dal spatne na prisavku, ze to nebylo uplne dotazeny a lehce s tim slo hejbat a kdyz se to snazi stabilizovat tak ten obraz jakoby "pruzi".
Nejvic je to videt na zacatku a pak i dyl.
Tak by to mozna chtel ovyzkousrt, zda to bude ok, byla by skoda mit zhorseny zabery ;)
Treba tady u me, jsem to dal spatne na prisavku, ze to nebylo uplne dotazeny a lehce s tim slo hejbat a kdyz se to snazi stabilizovat tak ten obraz jakoby "pruzi".
Nejvic je to videt na zacatku a pak i dyl.
Tak by to mozna chtel ovyzkousrt, zda to bude ok, byla by skoda mit zhorseny zabery ;)
10:46:41
02.02.2014
02.02.2014
Eidy
-> T: Kamera je teď o chlup níž a o chlup víz vzadu. Rozdíl není takhle poznat. Ale na trati bysi by to mělo být o trochu lepší, co se týká pohledu vpřed. Držák se samozřejmě trochu chvěje, ale GoPro to vyhladí. Snad.
09:57:01
02.02.2014
02.02.2014
T
-> Eidy: : a máš už záběr ? nebo se nezměnila poloha od předchozí ?
22:49:24
01.02.2014
01.02.2014
Eidy
-> T: Snad jo, teta.
-> Nwkt: Napadlo mě to náhodou. Pak jsem jsem řešil polohování, a nakonec mi kluci v práci strčili do ruky takovej malej zajišťovací kolíček a bylo to. Věděl jsem, že takhle nějak a chtěl jsem to vyrábět. Ale když už to někdo nabízí, proč se s tím trápit.
-> Nwkt: Napadlo mě to náhodou. Pak jsem jsem řešil polohování, a nakonec mi kluci v práci strčili do ruky takovej malej zajišťovací kolíček a bylo to. Věděl jsem, že takhle nějak a chtěl jsem to vyrábět. Ale když už to někdo nabízí, proč se s tím trápit.