Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:14:52
28.02.2014
Eidy
-> Jozka: Nemám s tím žádnou zkušenost. Možná to má tvrdší povrch, ale pořád je to plast.8
00:02:55
28.02.2014
Jozka
-> Eidy: A ta (dosti drahá) varianta Lexanu, údajně odolná proti poškrábání, ta nefunguje ?
00:01:45
28.02.2014
Eidy
-> m8rinek: Když já mám stažený okno rád. Pokud to jen trochu jde, mám obě dole.

-> U-Geen: Přesně o tom uvažuju. Lepší jednou za čas přelepit folii než měnit okno.
23:57:24
27.02.2014
U-Geen
-> m8rinek: kdyby se na ten makrelon dala folie, tak by to mozna pomohlo ne?
23:47:47
27.02.2014
m8rinek
-> Eidy: Líp než podřený okno, i když nevim jak často ho stahuješ...
23:41:58
27.02.2014
Eidy
-> m8rinek: Ne. Nechám normálně stahovačky. Šoupačky tam jdou nakurvit vždycky. Navíc jak by to na Kóče vypadalo? Na v podstatě sériovým autě.
upraveno 1x, naposled 27.02.2014 23:42:24
23:40:05
27.02.2014
m8rinek
-> Eidy: Šoupačky nebudou?
23:31:55
27.02.2014
Eidy
-> kraska98: Okna jsou z Makrolonu už dávno. Lexan je jen jiný obchodní název pro to samé, což je polykarbonát. To na vysvětlenou.

Vnější potahy dveří přijdou letos laminátový.

Čalounění dveří je třeba dávno jiný. Místo origo desky je 3mm dutinkový plast, navrch 5mm molitan a alcantara. Výsledek je mnohem lehčí než origo potahy.

Makrolony do stahovacích oken (zbytek už dávno je) přijdou letos spolu s lamino dveřma. Doposud jsem se bránil kvůli poškrábání při stahování, ale to se nedá nic dělat.

A tak dále. V popisu je toho napsáno dost. 4
23:21:50
27.02.2014
Jozka
-> Star LC20: A navíc je to společensky úplně neškodná úchylka..3
23:13:38
27.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kraska98: Okna z makrolonu už dávno jsou a potah dveří není úplně sranda u auta po laku...
23:13:21
27.02.2014
Star LC20
-> kraska98: čeká, až mu poradíš 3 2 nee, jen by to chtělo více číst popis ....však má většinu oken v Lexanu, což je něco jako Makrolon4
23:10:11
27.02.2014
kraska98
-> Eidy: Ale kdýž se tak ženeš za váhou tak proč třeba nedáš okna z makrolonu,nebo třeba hliníkové "potahy" dveří ? Rozhodně by to ušetřilo více Kg...
23:00:08
27.02.2014
Eidy
-> kraska98: Pro mě ano. Jednak se mi to líbí, druhak je to filozofie a směr.4
22:58:17
27.02.2014
kraska98
-> Eidy: Má to význám se stím takhle s*át,když ti to ušetří jenom 700g ? Na jízdních vlastnostech se to snad vubec neprojeví.
22:34:59
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Před lakováním. Ale předtím tam bylo 5-6 vrstev laku a teď přišlo pískování a prášek, takže je to možná ještě lehčí.
22:27:16
27.02.2014
TTomas
-> mirecek.666: To jo ale musis jeste odecist tech 500g tuku co spalis u toho vrtani a rezani:)







-> Eidy: To jsou rozdily v hmotnosti uz po laku?
20:44:35
27.02.2014
Eidy
-> T: Mám větší díry (zase je jich míň), odvrtanej domeček, říznutej a díky tomu odvrtanej pant až k čepu. Se to tak prostě sešlo.
20:41:36
27.02.2014
mirecek.666
-> T: se jeden víc napije nebo si dá předtim o kolečko víc teplý sekaný a je to na stejno:-)
20:27:15
27.02.2014
-> mirecek.666: , -> Eidy: : img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3539__2013 -06-16_20-27-51_49.jpg zase tak málo a malých tam neni přece :-O sice nemám vrtaný ten vnitřek,ale ten je stejně jak papír....asi taky ten svár něco přidá...divný :-/
20:21:12
27.02.2014
m8rinek
Já mam na zadním á 70g a na předních á90g. To ořezání je dobrej nápad...
Extreme Tyres