Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:24:24
21.12.2015
Tomaso435
-> Antony: z toho má ponk v koutě v garáži3
22:20:14
21.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 21.12.15 22:10:25: Jako stolek parádní, o tom žádná, ale u tebe jsem čekal alespoň z tohoto.. .

www.isleofwightattraction s.co.uk/RollsRoyceMerlin.h tml

1 1 1
upraveno 1x, naposled 21.12.2015 22:21:03
22:10:25
21.12.2015
Eidy
V obýváku mu to sluší.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.12.2015 22:10:25
22:08:47
21.12.2015
Eidy
Dnes konečně hotovo :) Je to jen V6 ale parádu nadělá taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.12.2015 22:08:47
08:10:08
14.12.2015
Eidy
-> Luky: 3

-> spyker: Ano, kila na blatnících jsou stále. Až budu sundavat blatníky, tak bych je třeba i nahradil lehčíma. Jenže jsou tak kvalitně přilepený silikonem, že se obávám, že zničím buď je nebo minimálně lak okolo, až je budu rvát dolů. A do toho se mi opravdu nechce. Takže tak. Ale jinak ano, bylo by to víc ušetřených kilo než tady na kotouči. Ale tak když to mám rozebraný a vykružováky v šuplíku, proč to neudělat, žeano. 4

-> Tuner#2: Pěkný. Starej jednodušší Nord. Člověk by ani neřekl, kolik je v tom motoru smetí.
22:43:07
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 12.12.15 13:43:52: Hehe, Vánoce čas pohádek 4



-> spyker: Nepruď a raději něco dělej na eRku než na tom VW werku 2 1



-> Eidy: Sice starší kousek, ale pěkná fotka: fbcdn-sphotos-c-a.akamaih d.net/hphotos-ak-xpa1/.../ 12342320_10205674777531148 _1829504331316455846_n.jpg ?oh=c220be6...
upraveno 1x, naposled 13.12.2015 22:43:34
13:48:54
12.12.2015
Luky
-> spyker: to by zasejc byla horší aerodynamika, kdyby to bylo zvlněný 1
13:47:52
12.12.2015
spyker
Eidy nechci rejpat ale řešíš gramy a přitom jsi před lety říkal že máš na blatníkách kitu několik kilo... nevyplatilo by se odlehčit todle?Vím že je to mnohem větší zásah než výměna motůrku stěračů ale efekt bude o hodně větší...
13:43:52
12.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.12.15 13:09:53: Dorota Máchalová, strana 1027, 8-mí řádek, vlevo dole 47
13:43:29
12.12.2015
castrol
-> haso: no nijak zabehuje sa odnova
13:37:18
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 12.12.15 13:19:03: NZ



-> ochoda 12.12.15 13:17:05: Máš SZ, protože v těchto kruzích už nemá smysl něco veřejně rozebírat 4
13:24:45
12.12.2015
MVM
-> ochoda: Vem smirek,osmirkuj z obou stran kotouč,dej dvapětset a jezdi 4 Nemá smysl tuto problematiku víc rozebirat v těchto kruzích.. I když by to šlo - dojdeš stejně zase zpátky k tomu co jsem napsal v první větě.. 4
13:19:03
12.12.2015
Kocvin
-> Tuner#2: Dík..4
13:17:05
12.12.2015
ochoda
-> Tuner#2: Jen tak se vetřu, co když mám jetý kotouče na origo deskách a dám ferodo ds2500 ? Tak s tim asi už nic nenadělám a prostě to budu používat jak to je asi viď?
13:09:53
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 12.12.15 12:52:02: Strana 5 dole třetí odstavec od spoda: trinom.org/tmp/brakemyths .pdf
13:01:52
12.12.2015
haso
-> Kocvin: mna skor napadlo ako sa to riesi na novom aute, kde je vsetko nove
12:52:02
12.12.2015
Kocvin
-> Tuner#2: -> vhml: To jsem nikdy neslyšel.. Z jakého důvodu?
12:48:34
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 12.12.15 12:46:54: Tak on nemá nový kotouče, jinak ano máš pravdu, nikdy nezajíždět jak desky, tak kotouče najednou.
12:46:54
12.12.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.12.15 12:09:48: tak to by se mělo dělat vždy, i bez zinku.
Extreme Tyres