skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:24:24
21.12.2015
21.12.2015
Tomaso435
-> Antony: z toho má ponk v koutě v garáži
22:20:14
21.12.2015
21.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 21.12.15 22:10:25: Jako stolek parádní, o tom žádná, ale u tebe jsem čekal alespoň z tohoto.. .
www.isleofwightattraction s.co.uk/RollsRoyceMerlin.h tml
www.isleofwightattraction s.co.uk/RollsRoyceMerlin.h tml
08:10:08
14.12.2015
14.12.2015
Eidy
-> Luky:
-> spyker: Ano, kila na blatnících jsou stále. Až budu sundavat blatníky, tak bych je třeba i nahradil lehčíma. Jenže jsou tak kvalitně přilepený silikonem, že se obávám, že zničím buď je nebo minimálně lak okolo, až je budu rvát dolů. A do toho se mi opravdu nechce. Takže tak. Ale jinak ano, bylo by to víc ušetřených kilo než tady na kotouči. Ale tak když to mám rozebraný a vykružováky v šuplíku, proč to neudělat, žeano.
-> Tuner#2: Pěkný. Starej jednodušší Nord. Člověk by ani neřekl, kolik je v tom motoru smetí.
-> spyker: Ano, kila na blatnících jsou stále. Až budu sundavat blatníky, tak bych je třeba i nahradil lehčíma. Jenže jsou tak kvalitně přilepený silikonem, že se obávám, že zničím buď je nebo minimálně lak okolo, až je budu rvát dolů. A do toho se mi opravdu nechce. Takže tak. Ale jinak ano, bylo by to víc ušetřených kilo než tady na kotouči. Ale tak když to mám rozebraný a vykružováky v šuplíku, proč to neudělat, žeano.
-> Tuner#2: Pěkný. Starej jednodušší Nord. Člověk by ani neřekl, kolik je v tom motoru smetí.
22:43:07
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 12.12.15 13:43:52: Hehe, Vánoce čas pohádek
-> spyker: Nepruď a raději něco dělej na eRku než na tom VW werku
-> Eidy: Sice starší kousek, ale pěkná fotka: fbcdn-sphotos-c-a.akamaih d.net/hphotos-ak-xpa1/.../ 12342320_10205674777531148 _1829504331316455846_n.jpg ?oh=c220be6...
-> spyker: Nepruď a raději něco dělej na eRku než na tom VW werku
-> Eidy: Sice starší kousek, ale pěkná fotka: fbcdn-sphotos-c-a.akamaih d.net/hphotos-ak-xpa1/.../ 12342320_10205674777531148 _1829504331316455846_n.jpg ?oh=c220be6...
13:48:54
12.12.2015
12.12.2015
Luky
-> spyker: to by zasejc byla horší aerodynamika, kdyby to bylo zvlněný
13:47:52
12.12.2015
12.12.2015
spyker
Eidy nechci rejpat ale řešíš gramy a přitom jsi před lety říkal že máš na blatníkách kitu několik kilo... nevyplatilo by se odlehčit todle?Vím že je to mnohem větší zásah než výměna motůrku stěračů ale efekt bude o hodně větší...
13:43:52
12.12.2015
12.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.12.15 13:09:53: Dorota Máchalová, strana 1027, 8-mí řádek, vlevo dole
13:43:29
12.12.2015
12.12.2015
castrol
-> haso: no nijak zabehuje sa odnova
13:37:18
12.12.2015
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 12.12.15 13:19:03: NZ
-> ochoda 12.12.15 13:17:05: Máš SZ, protože v těchto kruzích už nemá smysl něco veřejně rozebírat
-> ochoda 12.12.15 13:17:05: Máš SZ, protože v těchto kruzích už nemá smysl něco veřejně rozebírat
13:24:45
12.12.2015
12.12.2015
MVM
-> ochoda: Vem smirek,osmirkuj z obou stran kotouč,dej dvapětset a jezdi Nemá smysl tuto problematiku víc rozebirat v těchto kruzích.. I když by to šlo - dojdeš stejně zase zpátky k tomu co jsem napsal v první větě..
13:19:03
12.12.2015
12.12.2015
Kocvin
-> Tuner#2: Dík..
13:17:05
12.12.2015
12.12.2015
ochoda
-> Tuner#2: Jen tak se vetřu, co když mám jetý kotouče na origo deskách a dám ferodo ds2500 ? Tak s tim asi už nic nenadělám a prostě to budu používat jak to je asi viď?
13:09:53
12.12.2015
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 12.12.15 12:52:02: Strana 5 dole třetí odstavec od spoda: trinom.org/tmp/brakemyths
.pdf
13:01:52
12.12.2015
12.12.2015
haso
-> Kocvin: mna skor napadlo ako sa to riesi na novom aute, kde je vsetko nove
12:52:02
12.12.2015
12.12.2015
Kocvin
-> Tuner#2: -> vhml: To jsem nikdy neslyšel.. Z jakého důvodu?
12:48:34
12.12.2015
12.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 12.12.15 12:46:54: Tak on nemá nový kotouče, jinak ano máš pravdu, nikdy nezajíždět jak desky, tak kotouče najednou.
12:46:54
12.12.2015
12.12.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.12.15 12:09:48: tak to by se mělo dělat vždy, i bez zinku.