Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:40:12
05.01.2016
Eidy
-> havlik: Asi jako u všeho. Ale jde o to, že ani mechanika není nesmrtelná, takže můžu nechat co mám ;)
09:26:10
05.01.2016
havlik
-> Eidy: hele u toho mechanického je to asi o náhodě:) Já ho měnil zatim jednou v jednom autě co jsem doposud vlastnil. A to tam byl od výroby a vysral se po 30letech.
09:22:56
05.01.2016
Eidy
-> radekp: Tobě se rozbil 2x? Aha. A já si právě říkal, že bych to předělal na mechaniku. Tak to asi nechám tak a jen je vyměním za nový.

Vršek otáčkoměru stejně jako tachometru právě vůbec nevidím kvůli volantu. Takže tohle byla jasná volba :)
09:02:38
05.01.2016
radekp
742 má spínač jiný, ale mě se pokazil už po druhé - poprvé v Mostě, což bylo dost nemilé, když nebyly vidět na okruhu brzdové světla a pak taky přes celou republiku...



Takto natočený otáčkoměr ti vyhovuje? Já vidím spíš vrchy přístrojů, ale ty máš jinak volantovku...
08:42:05
05.01.2016
Eidy
-> Star LC20: Se těma spínačema nevím. Mě se rozbil první po 15 letech.
08:18:37
05.01.2016
Star LC20
Budiky jsou ted hezčí, mně se líbí víc 6' a remenicka je super.



Jinak mi přijde, ze ten spínač je obecně u tohodle provedení taková poruchová záležitost, Nebo ani ne?
08:13:37
05.01.2016
Eidy
-> Bajou: Díky ;)

-> Tuner#2: To asi jo, no. Pak by šlo použít odpojovák místo první polohy klíčku a ušetřit spínačku a pár kablíků :D
23:40:45
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.01.16 23:29:29: Jasne problem na ceste to neresi, ale vyhorele auto/dum ano. Wenovo tata by mohl vypravet.
23:29:29
04.01.2016
Eidy
-> m8rinek: Už jsou objednaný ;)

-> Tuner#2: Dík. Tak ono by se to stalo třeba za jízdy a co pak s tím někde cestou?
23:23:06
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.01.16 22:59:01: Budíky super! a pro tyhle případy jsem raději udělal loni odpojovač baterky a vždy po příjezdu vypínám...
23:11:26
04.01.2016
m8rinek
-> Eidy: Doporučuju koupit tlakový spínače nový (stále se vyrábí) a vyměnit je preventivně, taky se mi stalo, že se původní šlusnul, převařil brzdovku a auto pak nebrzdilo...
22:59:01
04.01.2016
Eidy
Dneska jsem měl po dlouhé době starosti. Náhodou jsem zjistil vybitou baterku (cca 6V) a jelikož jsem vyndaval všechny budíky, hledal jsem skřípnutej/naseknutej kabel nebo něco podobnýho. Pojistky nic neříkaly. No a našel jsem proraženej spínač na HBV. Muselo se to stát včera nebo v noci. Kabely byly teplý, ale nebyl to úplnej kraťas. Vyškrábnul jsem jinej spínač a vyměnil ho. Byla to nepříjemná závada. Ale mám opraveno a Lidl nabíječka pojede do noci.



No a přidal jsem fotky některých nových věcí. Budíky jsou trochu návrat ke kořenům. Je to víc takový jako z osmdesátek :)) No a k řemenici netřeba nic víc říkat :))
22:53:07
04.01.2016
bajou
-> Eidy: Budíci super, moc pěkné 4 6
12:13:27
29.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: 1 ale byla by to machrovina 47
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:08
12:01:13
29.12.2015
Eidy
-> M@rtin, T, MVM: Díky.

-> Antony: Předevčírem jsem viděl ten motor na vlastní oči (Technické muzeum v Brně) a z toho by konferenční stolek nešel udělat. Možná tak jídelní stůl pro 10 osob.1
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:08
11:05:22
29.12.2015
MVM
No koukám,přiznávám že se zpožděním, že máš taky co do činění s blokem a ojnicemi.. Krásný stolek 6
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:06
15:11:32
22.12.2015
10:56:40
22.12.2015
M@rtin
-> Eidy: Krásná práce .....
22:55:54
21.12.2015
Eidy
-> Antony: Mám malej barák. 8 1
Extreme Tyres