
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy 28.03.16 01:02:42: Však jasné, chci právě tu okresku, jak hladkou, tak rozditou - takový Běšiny ideál v okolí je obojí 

-> Tuner#2: Jsem přesvědčený, že na okruhu to nepoznáš. To je moc hladký. Ale klidně Tě svezu ;)
-> Eidy 27.03.16 14:24:21: Počkám si na živo, tady na fotce nic moc, ale na ty v e-mailu se dívá hezky. Jsem zvědavý na příští víkend 
Co se týče tlumičů, vyprosím si svezení a jsem zvědavý jak to funguje

Co se týče tlumičů, vyprosím si svezení a jsem zvědavý jak to funguje

-> Eidy: mooc pěkný:-) to okýnko je TOP:-) a ty dveře na zdi:-) ono už fakt bude jaro, asi bych na to svoje auto měl šáhnout nějak víc, než bude podzim
-> Eidy: pane sudruhu, Kóča vypada k svetu
a to male okienko, no proste mam dost
pecka 



-> Eidy:
já dnes celý den chdil smutně kolem garáže :-( ještě jsem nachcípanej a chci být příští týden ok, tak jsem to nepokoušel... :-(

-> Eidy: to máš dobré aspoň vidíš či ti ju niekdo nejde nedajbože ukradnúť. Máš ju celý čas na očiach len škoda že nie je to auto trochu vyššie super




A mimochodem mám hotovou ložnici. To by nebylo až tak zajímavý nebýt výhledu z postele :D
Máme za sebou první šedesátku km :) Všechno funguje parádně, teda až na motor stěračů, kterej se zase někde přikostřil a spálil 2. pojistku. Ale brzdy jsou zajetý, sání drží a z nějakého důvodu je to vevnitř o trošku tišší. Jestli nové sání nebo filtr vzduchu, netuším. Mám radost z nových kol bo na sluníčku Kóče sedí a vypadají moc hezky. Ale z čeho jsem opravdu nadšenej, tak to jsou tlumiče od pana Křístka. Nejdřív jsem si myslel, že se mi to zdá, ale pak jsem to vzal na rozbitou okresku a tam to bylo sakra znát. Je to pohodlnější a přitom to líp sedí. Neskutečnej rozdíl. Fakt jsem nadšenej :D
-> Eidy: 

-> MVM: Nejdřív jsem to vyhrnul dozerem a pak jsem tam natahal panely, abych to nasimuloval co nejlíp. 

-> Eidy: Jo takhle.. Takže spíš videorozbor. Já si právě říkal že lítáš někde v lesních úsecích,horizonty a táhlýma zatáčkama - ve smyslu "snažím trénovat na Nordschleife" (no na tom poli museli mít radost,když jsi jim tam buldozerem vyhrnul rádius Karuselu
)

-> MVM: Snadný to není. Jezdím buldozerem po poli a tvaruju si kritický úseky z hlíny. Není to žádná sranda.
Jen koukám na videa. Občas si dám nějaký komentovaný od zkušených jezdců, ale většinou koukám na svoje. Znám už pozici a zkreslení kamery, dokážu dobře vnímat rychlost auta a odhadnout rezervy. A taky se snažím zapamatovat kritický úseky. Kromě okolí Breidscheidu je to až do Karussellu dobrý, ale pak jsou takový slepý horizonty a tam si nejsem moc jistej kam to vede. Ideální by bylo někoho zkušenýho přesvědčit, aby se držel 50m přede mnou a pak by se dal čas stlačit hodně. Ale jde spíš o tu srandu.

Jen koukám na videa. Občas si dám nějaký komentovaný od zkušených jezdců, ale většinou koukám na svoje. Znám už pozici a zkreslení kamery, dokážu dobře vnímat rychlost auta a odhadnout rezervy. A taky se snažím zapamatovat kritický úseky. Kromě okolí Breidscheidu je to až do Karussellu dobrý, ale pak jsou takový slepý horizonty a tam si nejsem moc jistej kam to vede. Ideální by bylo někoho zkušenýho přesvědčit, aby se držel 50m přede mnou a pak by se dal čas stlačit hodně. Ale jde spíš o tu srandu.
-> Eidy: Ahoj. A jak (kde) trénuješ na Nurb? Máš nějakou mírně frekventovanou najetou silnici v okolí ? 

Jen jsem změnil náhled u karty, jinak nic novýho. Snad bude v sobotu hezky a zahořím brzdy před Mostem. A snažím se trénovat na Nordschleife.
-> Jirik_Tuňák1983: Sériový tlumiče nebo i Spaxy jsou proti tomu takový šudlátka, to jo.

-> Eidy: Ta pístnice je už skoro tak tlustá jako tělo tlumiče. 

-> Eidy: Mam tam HP racing, tlustá pístnice a nastavení na rally. Nápravnici jsem taky musel propilovat. Jinak do provozu mam 185/55 r14 a na okruhu r13. Jinak jsem pořídil GAZi, ale ty dám na nějakou srazovku. Na RSo zamejšlim po schlednutí u tebe taky Protlum a komplet trubkový ramena. Pořkám ale na svezení u tebe.
-> Toušík: Co jsem svezl na HP třeba u Tunera2, tak tam jsem neviděl rozdíl v ani tak tlumičích, ale hlavně v kolech. Nižší profil a větší obvod prostě vypadá jinak. Líbí se mi to. Jen kdyby 15" na eRku nevypadaly tak divně velký. Pak jsem jel na HP u ZbrubT s velmi podobným nastavením podvozku jako na Kóče a s 13" kolama to bylo dost podobný.
No jsem velice zvědavej na projev. Minimálně takhle v ruce je na Potlumu vidět, že je to krásná práce a je za tím pečlivost. Jestli to bude stejný i v projevu, tak se mám na co těšit :)
No jsem velice zvědavej na projev. Minimálně takhle v ruce je na Potlumu vidět, že je to krásná práce a je za tím pečlivost. Jestli to bude stejný i v projevu, tak se mám na co těšit :)