-> MOLSO: Správně :)
-> mira76: Nevím, kolik hp přidalo sání. Možná i ubralo, to nedokážu říct. Nebyl jsem zatím nikdy na brzdě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:07:01
09.04.2016
09.04.2016
Eidy
21:00:17
08.04.2016
08.04.2016
MOLSO
-> mira76: remenice kone nenosia
18:54:35
08.04.2016
08.04.2016
mira76
Eidy přiznej se kolik poníku ti přineslo to nové sání EvoIII a k tomu ta alu řemenice?
14:07:47
06.04.2016
06.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: To bych mohl udělat taky, ale potřeboval bych sestavu asi pětačtyřiceti zrcadel.
15:16:23
29.03.2016
29.03.2016
castrol
14:37:28
29.03.2016
29.03.2016
Star LC20
12:25:09
29.03.2016
29.03.2016
havlik
-> m8rinek: netřískala:D ale možná mam jen extremní jámu
12:13:52
29.03.2016
29.03.2016
m8rinek
-> Star LC20: By se pak hosteska třískala do hlavy... takže vocaď pocaď :D
11:59:50
29.03.2016
29.03.2016
MimiMB
Ja som zase rozmýšľaľ rozpýliť nieakú 120l nemusela by byť v top stave zrenovovať prednú časť, vystužiť, priložiť predok k stene a možte mať z toho nieakú skrinku kreslo alebo posteľ pre menších. Nie? Bol by to dobrý nápad.
11:53:51
29.03.2016
29.03.2016
M@rtin
11:41:06
29.03.2016
29.03.2016
Star LC20
tvl boys!
Anebo co třeba mít postel v montážní jame, aby auto mohlo byt "nahoře"
Anebo co třeba mít postel v montážní jame, aby auto mohlo byt "nahoře"
09:39:51
29.03.2016
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Jinak to nejde.
-> radekp: Neprůstřelný sklo do podlahy a hotovo.
-> radekp: Neprůstřelný sklo do podlahy a hotovo.
09:37:41
29.03.2016
29.03.2016
radekp
-> Eidy: Pěkný!
Já mám garáž pod ložnicí, že bych udělal skleněnou podlahu?
Já mám garáž pod ložnicí, že bych udělal skleněnou podlahu?
08:47:31
29.03.2016
29.03.2016
M@rtin
-> Eidy 29.03.16 08:21:04: Nevím, jak máš barák řešenej. Pokud to jinak nejde, tak i takhle je to super. Já to mám do garáže 2400km, tak já se dívat nemůžu :-)
08:21:04
29.03.2016
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Tak neříkám, že by to nebylo fajn, ale to by Kóča musela stát venku na zahradě.
-> Star LC20: No, kdyby barák neměl podlahu 120cm nad zemí, možná by to tak bývalo dopadlo.
-> Milan 136: To asi není standard, pravda.
-> sikula: Vždycky jsem chtěl chodit do garáže rovnou z domu. Když prší, sněží, mrzne atd., vezmeš si tam jídlo a je to prostě pohodlíčko.
-> Tuner#2: Pravda. Doposud to byl sklad dílů. Teď to je k nepoznání.
-> Star LC20: No, kdyby barák neměl podlahu 120cm nad zemí, možná by to tak bývalo dopadlo.
-> Milan 136: To asi není standard, pravda.
-> sikula: Vždycky jsem chtěl chodit do garáže rovnou z domu. Když prší, sněží, mrzne atd., vezmeš si tam jídlo a je to prostě pohodlíčko.
-> Tuner#2: Pravda. Doposud to byl sklad dílů. Teď to je k nepoznání.
22:58:56
28.03.2016
28.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Průlez je tam od nepaměti, to je ložnici ta místnost moc nepřipomínala
22:56:09
28.03.2016
28.03.2016
sikula
-> Eidy: Eidy ? To uz je fakt uchylka ale na druhou stranu zavidim auto pod jednou strechou, myslim si ze bych nebyl lepsi Chapu ze na ni musis videt, do ted jsi spal v garazi ne
22:04:59
28.03.2016
28.03.2016
Milan 136
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: super. A dveře z erka na zdi v ložnici taky nemá každej
21:41:47
28.03.2016
28.03.2016
Star LC20
-> Eidy: joo, líbí velice originální.
Když má člověk pěkný auto, je radost na něj pohledět, proč ho nemít na očích. Taky bych si škodovku klidně postavil do obýváku, kdyby to šlo.
Když má člověk pěkný auto, je radost na něj pohledět, proč ho nemít na očích. Taky bych si škodovku klidně postavil do obýváku, kdyby to šlo.
18:33:05
28.03.2016
28.03.2016
M@rtin
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: No z ložnice nevím, to mi zrovna neštymuje, ale z obýváku a ještě něco většího ....