Dneska jsem v rámci příprav Kóču vykoupal. Naposledy jsem ji myl v září. V týdnu vysaju a vypucu vnitřek, trochu motor, navoskuju a bude připravená na výlet na západ.
Pomalu připravuju nářadí, spacák, stan, koupil jsem vařič, chci vyrobit novou mřížku na gril a sepisuju seznam věcí na výlet. Už mám pár konzerv a zbytek bude v týdnu. Už mě chytá cestovní nadšení :))
Ještě jsem vyráběl držák regulátoru tlaku paliva. Mám už EVO4, předchozí vždy praskly. Vibrace jsou zákeřná věc :) Šroubové spoje překontrolovány a raději jsem vyměnil cívku startéru. Ta původní občas zazlobila a je docela nepříjemný, když motor nejde nastartovat. Takže tak.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:39:51
29.05.2016
29.05.2016
Eidy
22:02:36
22.05.2016
22.05.2016
vhml
-> Eidy 22.05.16 22:01:37: jo, měli jsem to na 140LS a asi to je i na 110LS.
22:01:37
22.05.2016
22.05.2016
Eidy
-> T: To lze? že tam nemáš Asii, to je jasný, ale žádnou zemi krom ČR? To zírám.
20:58:45
22.05.2016
22.05.2016
T
-> Eidy: tak to jsi na tom lépe, jak já
řeším teď aktuálně pojištění....jak jsi na tom s Kóčou, že jí zjistil, jak mám ořezaný povinko, tak neplatí pro zahraničí samozřejmě
řeším teď aktuálně pojištění....jak jsi na tom s Kóčou, že jí zjistil, jak mám ořezaný povinko, tak neplatí pro zahraničí samozřejmě
17:18:43
22.05.2016
22.05.2016
Eidy
Po Zácloně jsem dneska vytáhnul Kóču kvůli finální projížďce před turné po okruzích. Provedl jsem ještě nějaké úpravy a potřeboval jsem se ujistit, že moje výpočty a měření jsou správné. Všechno je v pořádku a nové tlumiče fungují parádně. Malinko jsem si skočil na okresce, kde normálně nejezdím a už jsem měl strach, že to bude doraz, odskok a doraz jako na Spaxech. Protlum to skorem ze vzduchu měkce posadil na první dobrou a jelo se dál. To mě strašně překvapilo a potěšilo. Čím víc tlačím na pilu, tím je to lepší.
Najeli jsme 67km a prohlašuju Kóču za připravenou.
Najeli jsme 67km a prohlašuju Kóču za připravenou.
13:07:27
11.04.2016
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 13:02:29: jo, jestli nebyly ponechaný na větru a dešti, tak to nějak určitě fungovat bude :-) Já jsem na ten inzerát asi taky někde narazil, ale pak jsem se na to směle vykašlal. Ještě tu mám dva nový Regály a při těch kilometrech co se stovkou najedu je mám do skonání světa ( dokud budou vepředu )
13:02:29
11.04.2016
11.04.2016
Eidy
-> vhml: Na omak už vypadají tvrdě, ale když tam dloubneš, tak to tam zůstane. To bude v pohodě ;)
11:56:12
11.04.2016
11.04.2016
m8rinek
-> vhml: ale kuš, ve třetí zatáčce to bude jako žvejkačka....
11:53:45
11.04.2016
11.04.2016
vhml
-> Eidy 11.04.16 10:51:00: to už je na puky ne? Mě byla divná ta směs. Protože aktuálně už míchají K61 a v měkkých už dokonce K22.
10:51:00
11.04.2016
11.04.2016
Eidy
-> T: Funglovky za 10000. Ale rok 2008.
19:41:51
10.04.2016
10.04.2016
T
-> Eidy: vzorek mm, cena ?
15:55:19
10.04.2016
10.04.2016
Eidy
-> T: Náhoda. Ze zoufalství hledáš všechno možný a google najde inzerát.
09:25:57
10.04.2016
10.04.2016
T
-> Eidy: kde jsi k tomu tak najednou přišel ?
17:48:43
09.04.2016
09.04.2016
Eidy
-> Alenka: Protože jsem ho neměnil.
-> m8rinek: Jop. Asi poslední semislicky v tomhle rozměru v Evropě.
-> vhml: Jojo, 185/55 R14. Směs střední k60.
-> m8rinek: Jop. Asi poslední semislicky v tomhle rozměru v Evropě.
-> vhml: Jojo, 185/55 R14. Směs střední k60.
16:32:05
09.04.2016
09.04.2016
vhml
-> Eidy 09.04.16 15:48:16: směs? zůstáváš u 14" tudíž 185/55 R14?
16:28:59
09.04.2016
09.04.2016
m8rinek
-> Eidy: Gumho?
16:13:40
09.04.2016
09.04.2016
Alenka
-> Eidy: a změna průměru se dělat nesmí, nebo proč bychom ji měli vynechat?
15:47:15
09.04.2016
09.04.2016
Eidy
-> Alenka: Pokud vynecháme změnu průměru, tak nenosí.
15:28:55
09.04.2016
09.04.2016
Alenka
-> MOLSO: ale nosia.
Máš pravdu, že ta Eidyho je jenom na parádu, pokud je stejná jako sériová jen z jiného matroše, ale jinak nelze paušálně říct, že by se úpravou řemenice nedal vytřískat nějaký výkon navíc.
Máš pravdu, že ta Eidyho je jenom na parádu, pokud je stejná jako sériová jen z jiného matroše, ale jinak nelze paušálně říct, že by se úpravou řemenice nedal vytřískat nějaký výkon navíc.