skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:28:10
19.06.2016
19.06.2016
castrol
-> Eidy: kola seknu
11:40:02
19.06.2016
19.06.2016
Mantrabeach
-> Eidy: To jedno kolo ve vzduchu je tak brutálně sexy
10:10:40
19.06.2016
19.06.2016
U-Geen
-> Eidy: ty jo na ty fotce od M@rtina mi to uplne nesedelo, ale ted koukam na novy fotky a je to bomba :)
23:59:26
18.06.2016
18.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
10:03:19
18.06.2016
18.06.2016
Eidy
-> Bery: Už jsem to tu psal, ale je to opravdu paráda. Když uvážím, že je to "jen základní" řada, tak ty Tvoje musí být pohádka. Ale já jsem strašně spokojenej. Se Spaxem se to nedá srovnat.
21:52:12
17.06.2016
17.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 17.06.16 19:32:41: Když já se těším na projížďku po Šumavě
-> Bery 17.06.16 21:50:38: -> Eidy 16.06.16 14:48:19:
-> Bery 17.06.16 21:50:38: -> Eidy 16.06.16 14:48:19:
21:50:38
17.06.2016
17.06.2016
Bery
A co nový podvozek?
19:32:41
17.06.2016
17.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: auto nech doma, budes koukam jen fotit
18:29:08
17.06.2016
17.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.06.16 18:05:12: Já myslím, že něco spácháme i v Běšinech, osobně se na to moc těším
18:05:12
17.06.2016
17.06.2016
Eidy
-> wlad: Díky. Jedna je v diskuzi k Nordschleife a další budou po víkendu od M@rtina. Vydrž ;)
13:36:12
17.06.2016
17.06.2016
wlad
Ty kola vypadají v pohybu sakra dobře! Nějaké statické foto?
08:30:48
17.06.2016
17.06.2016
Milan 136
-> Eidy: jedu, omrknu.
Za chili jdu do dilny jeste makat na aute. Mam tam jeste dost prace
Za chili jdu do dilny jeste makat na aute. Mam tam jeste dost prace
05:58:27
17.06.2016
17.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.06.16 23:29:16: NJ ta je taky moc natlacena na stranu, 258 je lepsi.
23:29:16
16.06.2016
16.06.2016
Eidy
-> Milan 136: Jedeš Běšiny? Tak to uvidíš ;) Za 2 roky se můžeš přidat ;) Pojedeme zase.
-> Tuner#2: Chtělo by to víc na střed. Moc se mi líbí i 259, ale je to moc u kraje :/ jsou to hezký fotky.
-> Tuner#2: Chtělo by to víc na střed. Moc se mi líbí i 259, ale je to moc u kraje :/ jsou to hezký fotky.
22:22:17
16.06.2016
16.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ta 266tka je boží jak to má zvedlou packu - trochu jiný ořez a bude to pecka
22:14:36
16.06.2016
16.06.2016
Milan 136
-> Eidy: na fotkách za jízdy vypadají kola fajn. Počkám si na živo
Jinak jste si hezky zajezdili, časy parádní
Jinak jste si hezky zajezdili, časy parádní
15:39:15
16.06.2016
16.06.2016
U-Geen
-> Eidy: jasny :) me se teda novy kola vcelku libej, rek bych, ze se ke Koce hodej. A zlepseni jizdnich vlastnosti bych pripisoval i vetsimu prumeru rafku.
15:23:36
16.06.2016
16.06.2016
Eidy
-> U-Geen: To víš že přemýšlel. Inzerci sleduju už od Mostu a zatím jsem fakt nenašel nic, co by mě zaujalo. Hezký jednodílný s přijatelnou hmotností jsem neviděl. Jako našel jsem jedny krásný lehký japonský, sice třídílný, ale ET0 :(
15:14:59
16.06.2016
16.06.2016
U-Geen
-> Eidy: o +/- dobovejch 15kach jsi nepremyslel?
14:48:19
16.06.2016
16.06.2016
Eidy
Většina lidí už asi postřehla, že jsem Kóče vyměnil kola. Je to z důvodu dostupnosti a ceny pneumatik v mém rozměru. Nová kola neladí úplně designem, přeci jen je to moderní design, nicméně dodávají sportovní charakter a jsou opticky daleko větší. Sami posuďte z fotek. Navíc jsou nová kola lehčí, nové pneu je širší a taky lehčí. Ve výsledku jsem ušetřil 8kg neodpružené hmotnosti. A to je super.
Navíc mi přijde, že Toyo jsou poslušnější pryže, nejsou tak háklivé na tlak a teplotu. A celkově s novými tlumiči funguje Kóča perfektně. Na Nordschleife mě to překvapilo, jak je hodná. I když to třeba v zatáčce uskakuje přes hrb. Nechá si to líbit hodně. Vidím to jako velký posun.
Celkově odjela Kóča Zandvoort i Nordschleife bez problémů. Tedy když nepočítám startér, který na konci vzdal (resp. přívodní kabel). Ale už zase funguje.
Ale krásně jsem se povozil a spousta lidí se ptala, co je to za krásný auto a jak to, že je tak rychlý :) Byla to opravdu paráda a budu vzpomínat dlouho. Díky patří i ostatním klukům.
Navíc mi přijde, že Toyo jsou poslušnější pryže, nejsou tak háklivé na tlak a teplotu. A celkově s novými tlumiči funguje Kóča perfektně. Na Nordschleife mě to překvapilo, jak je hodná. I když to třeba v zatáčce uskakuje přes hrb. Nechá si to líbit hodně. Vidím to jako velký posun.
Celkově odjela Kóča Zandvoort i Nordschleife bez problémů. Tedy když nepočítám startér, který na konci vzdal (resp. přívodní kabel). Ale už zase funguje.
Ale krásně jsem se povozil a spousta lidí se ptala, co je to za krásný auto a jak to, že je tak rychlý :) Byla to opravdu paráda a budu vzpomínat dlouho. Díky patří i ostatním klukům.