skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:14:53
06.07.2016
06.07.2016
castrol
-> Bohyn:
10:06:47
06.07.2016
06.07.2016
Eidy
-> Bohyn: Dobrá story :)
09:04:29
06.07.2016
06.07.2016
Bohyn
Ahoj, napíšu ti konverzaci u známýho teď v sobotu...
on:ty voe by ses po*ral kdybys viděl co jsme dneska potkali na dálnici
já: co, nějakou škodovku?
on: no jo,ale jakou, erko a asi nemělo origo motor, počkej mladej přinese telefon
já: červený erko, zlatý kola?
on: jak to víš?
já: tak mě to napadlo
on: ale kdybys ho viděl jak si brblá 150 a řidič v rukavičkách, plechařina líp spasovaná jak z fabriky
V tom už jsem viděl fotky i video na telefonu, byli z toho totálně vyplácaný
on:ty voe by ses po*ral kdybys viděl co jsme dneska potkali na dálnici
já: co, nějakou škodovku?
on: no jo,ale jakou, erko a asi nemělo origo motor, počkej mladej přinese telefon
já: červený erko, zlatý kola?
on: jak to víš?
já: tak mě to napadlo
on: ale kdybys ho viděl jak si brblá 150 a řidič v rukavičkách, plechařina líp spasovaná jak z fabriky
V tom už jsem viděl fotky i video na telefonu, byli z toho totálně vyplácaný
23:53:59
05.07.2016
05.07.2016
Eidy
Nová fotka od T2 z Pohofestu. Přivezl jsem si pár ocenění, 2. místo ze sprintu, 1. místo ze slalomu, 1. místo za výfuk a 1. místo za nej úpravené auto. To mě asi těší nejvíc, protože Pohofest je primárně koncipovaný na typy 742/747 a přesto se většina účastníků shodla, že Kóča je nej. Díky.
09:08:45
01.07.2016
01.07.2016
Eidy
Dorazila druhá várka koupených fotek z Ringu . 257-260
23:56:02
27.06.2016
27.06.2016
Fifa
-> Eidy: Nemyslel jsem tím semislick, ten se samo použít bez problému dá. Spíš jde o rozteč kol. Změna vzadu na bubnech jde blbě. Vpředu už ji mám
12:32:19
25.06.2016
25.06.2016
Eidy
-> Eidy 24.06.16 20:07:09: Paráda. Dostal jsem náhradou jinou fotku 268. Katapult z Karussellu.
20:07:09
24.06.2016
24.06.2016
Eidy
-> Luky: Nechal. Z náhledu je prd poznat, ale uvidím, co mi na to odpoví. Místo toho si vezmu jinou. Sice není tak hezká, ale aspoň něco.
Nejde mi ani tak o ty peníze, jako že tak skvělá fotka je zkažená.
Nejde mi ani tak o ty peníze, jako že tak skvělá fotka je zkažená.
19:23:44
24.06.2016
24.06.2016
Luky
-> Eidy: a to si ji nechal zaplatit? Asi bych se ozval s reklamací...
19:19:15
24.06.2016
24.06.2016
Eidy
Přidal jsem 2 fotky z Ringu ve FR (266, 267). Chtěl jsem tu se zvednutou packou jako plakát do garáže, ale až po koupi jsem zjistil, že je rozmazaná.
22:09:15
21.06.2016
21.06.2016
Eidy
-> Fifa: Díky ;)
Ale proč nedat semislick na kyvku? Já to tak jezdil několik let a teď to jezdí třeba Milan 136.
Ale proč nedat semislick na kyvku? Já to tak jezdil několik let a teď to jezdí třeba Milan 136.
21:10:57
21.06.2016
21.06.2016
Fifa
-> Eidy: Kola jsou luxusní. A já furt vymejšlím co na MB dát, aby se mi to vešlo i se semislickem. Moc pěkný řešení, jen ne na kyvku s bubnem :-/
18:44:27
20.06.2016
20.06.2016
castrol
-> Eidy: sak ty tie brzdy doladis k velkosti kolies
17:14:47
20.06.2016
20.06.2016
Eidy
-> Tomáššš, Deacon, Milan 136: Díky pánové ;) Sice teď vypadají brzdy malé, ale na lehký auto stačí. Tak uvidíme.
-> Jirik_Tuňák1983: Ale je to o fous. Jako přední lemy jsou zevnitř oleštěný, ale to byly i od 14". A když to zvládlo Nordschleife a slalom v Běšinech, tak už všechno :) Pomáhají odklony a tuhý podvozek.
-> Jirik_Tuňák1983: Ale je to o fous. Jako přední lemy jsou zevnitř oleštěný, ale to byly i od 14". A když to zvládlo Nordschleife a slalom v Běšinech, tak už všechno :) Pomáhají odklony a tuhý podvozek.
16:36:06
20.06.2016
20.06.2016
Deacon
-> Eidy: Gratulace! Kola jsou perfekt, super změna
16:30:46
20.06.2016
20.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Zajímavé jak se tam ta kola nacpou a jde v pohodě zatáčet.
21:08:23
19.06.2016
19.06.2016
Milan 136
-> Eidy: paráda
20:33:54
19.06.2016
19.06.2016
Tomáššš
-> Eidy: krasne kolecka :) koca vypada vyborne na nich
17:15:30
19.06.2016
19.06.2016
Mantrabeach
-> Eidy: správný rozhodnutí
17:00:46
19.06.2016
19.06.2016
Eidy
Jinak Běšiny se vyvedly, dovezl jsem pohárky a diplomy a mohl jsem mít ještě další. Vcucnutej filtr do váhy vzduchu zkazil sprint a neznalost pravidel mě připravila o další možnost, protože na slalomu jsem zajel absolutně 2. místo, ale bez zručnosti se to nepočítá :( Ale i tak jsme si to užili moc :)