skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:23:32
11.04.2017
11.04.2017
Eidy
-> Pavell: Budu si muset koupit stříbrnou barvičku.
22:43:49
11.04.2017
11.04.2017
Pavell
A budou ty kola zlatá? pokud ne, budeš muset přelakovat hever
22:29:48
11.04.2017
11.04.2017
Eidy
-> bibendum30: Jsou opravdu moc hezký. A rádo se stalo.
-> U-Geen: Příchytky uvidím až po svezení. A na kola tu máte veškeré údaje. Ještě doplním, že jsou to JDM kola s kovaným límcem, o čemž svědčí i hmotnost.
-> U-Geen: Příchytky uvidím až po svezení. A na kola tu máte veškeré údaje. Ještě doplním, že jsou to JDM kola s kovaným límcem, o čemž svědčí i hmotnost.
22:24:47
11.04.2017
11.04.2017
U-Geen
-> Eidy: na aliexpresu maj nekolik druhu prichytek, neco inteligentniho by se tam dalo poresit... jo a co ty kola? Teda me samozrejme krom tvejch kol zajimaj i jiny veci :))
22:23:37
11.04.2017
11.04.2017
bibendum30
-> Eidy 11.04.17 21:39:11: Jsem rád že jsi spokojený, sedí tam opravdu pěkně.Já ti děkuju ještě jednou za to dovezení věcí z Kladna
22:20:09
11.04.2017
11.04.2017
Eidy
-> Tuner#2: Furt taky kola, kola. Nic jinýho vás nezajímá. Už jsou tu indicie.
Koberečky zatím na volno, jsou natěsno mezi prahem a tunelem a dopředu neujedou, protože podběh. Ale uvidíme po Mostu. Třeba budu dělat nějaký příchytky.
Koberečky zatím na volno, jsou natěsno mezi prahem a tunelem a dopředu neujedou, protože podběh. Ale uvidíme po Mostu. Třeba budu dělat nějaký příchytky.
22:18:13
11.04.2017
11.04.2017
Eidy
-> Milan 136: Ještě přelakovat kastli do matný černý a je hotovo.
Ne, to zase ne. Koberce jsou v podstatě jen pod nohama, tak jsem nechtěl, aby to byly jen 2 ostrůvky. Navíc se do toho časem zašlape špína a vypadá to blbě. Takže takhle krásně sametově černý.
Ne, to zase ne. Koberce jsou v podstatě jen pod nohama, tak jsem nechtěl, aby to byly jen 2 ostrůvky. Navíc se do toho časem zašlape špína a vypadá to blbě. Takže takhle krásně sametově černý.
21:58:49
11.04.2017
11.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.04.17 21:39:11: Koberečky, koberečky, nás zajímají kola
Ale jo pěkný, máš je nějak přidělaný? Já je mám přivázané za příčku, jinak to hrozně jezdilo pod pedály.
Ale jo pěkný, máš je nějak přidělaný? Já je mám přivázané za příčku, jinak to hrozně jezdilo pod pedály.
21:55:17
11.04.2017
11.04.2017
Milan 136
-> Eidy: pekny. Cervena je minulost? :-)
21:39:11
11.04.2017
11.04.2017
Eidy
Dneska jsem si od Jirky-bibendum30 vyzvednul koberce a jsou luxusní.
14:42:47
10.04.2017
10.04.2017
Toušík
-> Luky: -> Eidy: Taky to takhle vysvětluji drahej polovičce s těma centimetrama
13:55:47
10.04.2017
10.04.2017
Luky
-> Eidy: ...navíc na průměru už jsou to čtyři
13:35:39
10.04.2017
10.04.2017
Eidy
-> vhml: To už by se nevešlo. Ale mít 1 centimetr a nemít 1 centimetr jsou 2 centimetry rozdíl.
13:19:13
10.04.2017
10.04.2017
vhml
-> Eidy 10.04.17 12:56:29: klidně 300 :-) Ale právě jsem se pozastavil, že jsi zvětšoval jen o symbolickej centimetr.
12:56:29
10.04.2017
10.04.2017
Eidy
-> vhml: A jaký bych měl dát? 280 by se vešly, ale neudělám adekvátní kotouče vzadu se současným třmenem. A hlavně to není potřeba.
10:42:28
10.04.2017
10.04.2017
vhml
Proč jsi vlastně dával nové kotouče jen 260mm když máš 15" kola? Nebo ty nový kola budou menší?
11:55:10
07.04.2017
07.04.2017
Eidy
-> minno: Já tam byl, ale oni mě řekli, že takovej vergl mi nikde nevzmou. Tak mi nic jinýho nezbejvá, než se v tom dál vrtat a udržovat při životě.
09:59:37
07.04.2017
07.04.2017
minno
-> Eidy: Nechceš to radšej predať a kúpiť si konečne normálne auto? Veď to je už trápne furt dookola opravovať starý šrot
www.autoprofit.sk/data/.. ./253_skoda-vymena-fbpost. png
www.autoprofit.sk/data/.. ./253_skoda-vymena-fbpost. png
22:47:15
05.04.2017
05.04.2017
hundrtkarjiri
Ty drážkovaný Bremba i s deskama na předku jezdim na svý E34 touring už přes rok a jen samá chvála.Je tedy pravda,že se musej ohřát a pak to brzdí jak das.Ale po ujetí 2x000km mam už drážky na kotoučích hodně malé a destičky maj cca 30-40 procent masa.Jsem zvedav,co budu měnit dříve,jestli desky nebo kotouče.
22:11:24
05.04.2017
05.04.2017
Eidy
-> ochoda, Tomáššš: Děkuji. Sice trochu přeháníte, ale díky ;) Kola uvidíte už brzo. Čekám, až to vystrčím ven ;)