Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:15:19
13.05.2017
Eidy
Namontoval jsem nové přední brzdy. Ty drážkovaný měly drobnou vadu, tak mi Saky udělal nový a zrovna byly v nabídce jen děrovaný. No a když jsem si dával pod nápravu hever, no nedám si ho tam tak blbě, že si proseknu hadičku od nádrže k čerpadlu? Samozřejmě že dám. Ale hadička to vydržela statečně asi 20 minut, takže začala téct, až když byl dole brzdič a náboj ve svěráku. Takže než jsem to všechno smontoval a pustil na zem, abych tam dal lavor, vyteklo pár litrů na zem. Teď to tu má takový krásný benzinový odér.1
21:00:18
12.05.2017
Nwkt
-> Eidy: 156 156 156
20:58:00
12.05.2017
Eidy
Antonyho brácha Martin byl tak hodný a udělal mi malý sestřih z jarního Mostění. 5

Ještě jednou mu děkuji.

16.4.2017 - Škoda 110R a mostecký okruh
13:00:44
23.04.2017
SO545
-> Eidy: Jasne a nebude to prvy nakup za vekou mlakou.Dovozca enkei u nas oznamil ze enkei posiela kolesa v sadach v minimalnom mnozstve /plneho lodneho kontajnera/

To b u nas asi 15ky 4x130 nerozpredali :-)
13:54:32
22.04.2017
Eidy
-> T: Podložím blatníky ;)
12:56:02
22.04.2017
-> Eidy: a jak se vejdeš teď vzadu do lemů, když jsi tolik ubral na áčkách ? 4 8
22:26:26
21.04.2017
Eidy
-> SO545: Tak si je necháš poslat ze států?



Jinak blatníky jsou v plánu stále sériové. Samozřejmě jsem kdysi na přelomu tisíciletí toužil po RS verzi, ale dnes jsem rád, že je to pořád úzká kastle a eRkový vzhled. Sice mám doma zadní blatníky s kulatým lemem, ale spíš, že mi tu zbyly. Chci zůstat u sériové verze, přestože rozšíření by jízdním vlastnostem pomohlo.
19:07:01
21.04.2017
SO545
Kolesa paradne /racingove/ pre mna moc moderne ale k tejto Rke seknu.

Tiez mam vybrane od ENKEI ale do EU ich nedovazaju vobec.

Jedine US su 4x130 a to mne vyhovuje.
17:41:58
21.04.2017
gred
-> Eidy: však v pohodě,neřikám že tyhle sou hnusný,pasujou k tomu víc než bych čekal,je to fajn4
upraveno 2x, naposled 21.04.2017 17:42:22
14:40:23
21.04.2017
Minott
-> KIT: v pohode ,,ja som myslel nejak decentne aby sa nenarusil charakter auta,,,jak pises aby to bola stale R-ka,4
11:48:14
21.04.2017
KIT
Já bych určitě nerozšiřoval. Nejvíc se mi na tom líbí, že je to pořád "erko".



Jinak majiteli velkej respekt. To auto je skvělý. 6
21:33:53
20.04.2017
Minott
-> Eidy: za mna osobne kola naparadu,,,,4



ps.: myslím si že je načase rozšíriť blatniky vpredu aj vzadu,,,5 4
21:25:01
20.04.2017
Eidy
-> Čokin: Zlatá je jen na přání, za příplatek a to ještě musíš asi někomu podržet :/ To víš, že jsem to zkusil, ale už takhle jsem na ně čekal přes čtvrt roku. Údajně poslední sada v Evropě. Hrozný nervy.
21:18:06
20.04.2017
Čokin
-> Eidy: Velká škoda, že nabyli ve zlaté......když pominu kvalitu tak zlaté se mě tam líbili o chlup více, ale.....4
21:14:51
20.04.2017
Eidy
-> gred: Zrovna Longchampy vloni byly, ale 14" a ET snad negativní. Pro mě nepoužitelný. Stejně jako pár dalších kol. Já ti rozumím. Stejně by se mi nejvíc líbily 7x15 v designu předchozích 14", ale v kovaných je nikdo nezaplatí a na CNC z plnýho koneckonců taky ne. Takže asi tak. Ale Enkei pro mě není z nouze ctnost, líbí se mi už dlouho. 5
21:08:29
20.04.2017
gred
-> Eidy: jasný,já sem spíš myslel nějaký dobovky typu mk2,mk3,formulamesh,longc hamp...mám pocit že nějaký z nich se dělal eště dneska dokonce,a dost toho se dělalo i ve 4x100...dobovky se asi nejčastějš co občas kouknu na aukce objevujou ve velikosti 14",to byla taková klasika v japonsku,ale 15ky se dělali taky...ale jak řikáš,sou to většinou použitý kola,a jak sou na tom váhově netušim,to sem nějak nikdy neřešil až takhle3
upraveno 1x, naposled 20.04.2017 21:09:37
20:52:16
20.04.2017
Eidy
-> Tomáššš: 1

-> gred: Ano, tohle jsou pravé Enkei. SSR se mi líbí taky, ale ono něco sehnat v tomhle rozměru snad ani nejde. Začínají na 16" nebo dokonce 17". Aspoň nová kola. A to nemluvím o ceně. A z těch jiných japonských se dá občas něco najít (např. Watanabe), ale třeba ET 5 apod. A pokud to nebude TOP kolo, tak jsou zase těžší. Hele, vybíral jsem skoro rok. Ono u starých zase nevíš, jestli nejsou rovnaný a třebas i vařený, což může být u kovaných problém. A sjížděl jsem i cizí fóra a hledal rozdíl od replik. Přiznám se, že až když mám v ruce origo Enkei, tak najdu jeden jediný rozdíl od repliky. Z fotek nedokážu říct a zjistit to až doma na váze je trochu nepříjemný. Takže asi tak.
20:31:50
20.04.2017
gred
předpokládám že jsou to originální enkei? osobně bych,když už japonský kola pořešil nějaký dobovky,SSRka nebo tak něco,ale i tohle je celkem fajn1
19:15:49
20.04.2017
Tomáššš
-> Eidy: teraz ked vidim viac fotiek , menim svoj nazor, disky su paradne ! 2
18:24:56
20.04.2017
Eidy
-> ochoda: To nemusíš. Nemůže se líbit všechno všem ;)
Extreme Tyres