Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:53:26
15.08.2017
Nwkt
-> Eidy: Takže v neděli v Plzni? 3
08:34:49
15.08.2017
Eidy
-> MVM: Proto nikdy nezavírám okna 1 Ale Škodovky jsou tak strašně netěsný, že i se zavřenýma to jede. Jen je tam pak meluzína. 3
23:16:44
14.08.2017
Tom Troll
-> MVM: Tak ať si zapíše co mu povídá lambda sonda a má to přesně jistý, pokud teda nevstřikujete nějaký vtipný věci jako nitro do sání

Anebo to bude karburovaný a já budu blbej.
upraveno 1x, naposled 14.08.2017 23:17:45
22:48:21
14.08.2017
Luky
-> MVM: jo asi jo, ale jak říkám, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, tak mně to trochu překvapilo...
22:25:05
14.08.2017
MVM
-> Luky: Obsah motoru v litrech x otáčky za minutu / 2 = objem vzduchu v litrech za minutu 2 2 x 5000 /2 = 5000 litrů nasátého vzduhu za minutu. (Přičemž motor si nenasaje pokaždý 100% svýho objemu) 1
22:08:43
14.08.2017
Luky
-> MVM: 5 kubíků? 9 36 To je tak o řád víc než bych si myslel. Nebo teda já o tom nikdy nepřemýšlel, je pravda že při těch otáčkách se to nasčítá, ale... 38
21:56:14
14.08.2017
MVM
-> Milan 136: Tak při průměrných 5tis ot/min je to 5kubíků vzduchu za minutu .. Za dvě minuty na okruhu celkem solidní zahradní bazém - naplněný škvírkama .. 4 Na bolení hlavy by to stačit mohlo - ale to ví Eidy nejlíp sám jak to s tím je a není. Je to ale zajimavý6
21:43:31
14.08.2017
Milan 136
-> MVM 14.08.17 21:31:22: to jsem se kdysi taky ptal, jestli má vybavení pro stíhače, když jsem to viděl1
21:37:02
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 14.08.17 21:34:38: To ne, ale má to boží zvuk (z videa přes GoPro je to úplně o ničem).
21:34:38
14.08.2017
MOLSO
-> Eidy: filter v interiéri ? 9 to keď niekde podradíš a potiahneš k obmedzovaču tak ti to musí strhnúť kombinezu z prdele nie ? 47 3 9
21:33:27
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 14.08.17 21:31:22: Vzhledem k těsnosti kabiny díky makrolonu o dekompresi nemůže být ani řeč 1
21:31:22
14.08.2017
MVM
-> Eidy: Dik za info. Jo takže máš dekompresi v kabině? 9 3 Takže jezdíš s kyslíkem? 4
21:07:07
14.08.2017
Eidy
-> MVM: 3 Společná klapka je přišroubovná vpředu na airboxu. Hadicí vede krz přepážku do interiéru, kde je váha a filtr. 4

-> Pavell: Budu si držet palce. 6
19:09:36
14.08.2017
MVM
-> Eidy 13.08.17 20:15:33: Jak se na to dívám už po několikátý 41 čtyřklapka to není žejo,vidím airbox, ale nevidím klapku a vzd.filtr 3 Asi jsem blbej - prosimtě můžeš mi to upřesnit .. Dik. To víš dělám do včel, občas vyšívám a závodně cvrnkám kuličky za Pákistán 44
20:37:18
13.08.2017
Pavell
-> Eidy: super práce, motor určitě pošlape jako hodinky4
20:15:33
13.08.2017
Eidy
Je tam a vrčí 1 Zatím jen chvilku, bo tam není ještě voda. Olej jsem natlačil startérem bez svíček a pak teprve dozapojil. Startérem jsem natlačil 6 barů 41, třeba si to trochu sedne.

Tak ještě doskládat zbytek, nalít vodu a můžu testovat. A teď 22
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2017 20:15:33
21:29:50
12.08.2017
sikula
-> Eidy: Tak snad bude motor slouzit4
12:26:28
12.08.2017
Eidy
-> minno: 3 Vypadat může stejně, hlavně aby fungoval.

-> Milan 136: Dík.

Dneska budu vrtat police v obyváku a pak úklid, máme novou skříň, budeme stěhovat krámy. Zítra se na to zase vrhnu.
12:07:57
12.08.2017
Milan 136
-> Eidy: skvela prace 5

-> minno 12.08.17 12:04:26: vid. Takhle mu to nikdo neuveri. Kdyby alespon namatlal to viko jinou barvou3
12:04:26
12.08.2017
minno
-> Eidy: Toľko práce... a motor vyzerá rovnako, ako pred rozborkou3
Extreme Tyres