Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:13:29
12.08.2017
Eidy
-> Tuner#2: Dík. Snad to tak bude. Ono nebejt tý blbý segrovky, tak ten motor šlapal bez problémů ještě spoustu let. Ale stalo se, jedeme dál 4 Do neděle musí být motor v autě. Pak všechno příslušenství a příští týden vrčíme. 1
23:42:38
11.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný pane, pěkný. Snad se to úsilí odmění a motor pošlape bez problému. 4
23:32:51
11.08.2017
Eidy
A jelikož vozík pod motor moc pružil a zadní kolečka byla moc u sebe a pod motorem, takže to každou chvíli padalo, tak jsem ho pořezal, vyztužil a kolečka posunul rozumně do rohů. A tím pro dnešek končím :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:32:51
upraveno 1x, naposled 11.08.2017 23:34:02
23:30:01
11.08.2017
Eidy
Jelikož expanzka vadila při každe (de)montáži sacího potrubí, tak jsem ji posunul a vyrobil si nové čůro. Vyvrtat šroub a navařit nerez hadičník. Vhodnej jsem totiž nikde nesehnal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:30:01
23:26:38
11.08.2017
Eidy
Zaklopeno i shora.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:26:38
09:34:25
11.08.2017
Eidy
-> Nwkt: Co bude příští víkend? Minisraz? Beztak nemůžu, už mám dávno jiný plány.

-> T: 1
09:16:07
11.08.2017
Nwkt
-> Eidy: Stíháš příští víkend? 1
09:14:07
11.08.2017
-> Eidy: jedeš jako ďábel, paráda 156 4
23:45:42
09.08.2017
Eidy
Nějak jsem si říkal, že za dnešek toho moc není a měl jsem ještě chuť, tak jsem tam nasypal ještě vačky a celý to načasoval s rozdělovačema :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2017 23:45:42
22:11:03
09.08.2017
Eidy
Dneska jen setrvák a přítlačák. Při montáži jsem zjistil, že střed lamely lehce dře o klikovku, tak musela být upravena na soustruhu. To bylo to pískání za studena :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2017 22:11:03
10:56:30
09.08.2017
Kocvin
-> Eidy: Parádní práce i dílna, radost sledovat :) Uspořádání ponku budiž vzorem mé nedokončené dílny.1 Vše pěkně přehledné a na dosah, aby člověk nemusel odbíhat, nebo se pro něco ohýbat.. :)
22:47:51
08.08.2017
MOLSO
-> Eidy: Luxus pane luxus ! 5 v takej dielnicke musi byt uplna radost robit ... hlavne taky paradny motor 1
22:37:21
08.08.2017
Vojťas
-> Eidy 08.08.17 22:11:33: Moc pekny, to by se mi taky libilo, ale sem na to linej 3 40
22:11:33
08.08.2017
Eidy
Tak ještě ponk po částečné renovaci. Nová deska a navrch 3mm nerez. K tomu ještě nově natřený svěrák Kasper s mnohem větším rozsahem a silou než předchozí York. Ten nyní slouží ve druhé ("špinavé") dílně.

Pro dnešek konec, pokračování zítra.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 22:11:33
20:01:12
08.08.2017
Eidy
Hlava dotažená. Použil jsem těsnění Ajusa a je od pohledu hezčí a kvalitnější než Victor Reinz. Dotahovací momenty stejný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 20:01:12
19:59:08
08.08.2017
Eidy
Zespoda uzavřeno.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 19:59:08
19:58:38
08.08.2017
Eidy
Olejové čerpadlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 19:58:38
19:58:10
08.08.2017
Eidy
-> MVM: Já neříkám, že by to tady tehdy neuměli přesně, ale nedělali to. Přesahy jsem měřil doma pravítkem a nechal si je měřit ještě v motorservisu. Blok rovnej, všechno cajk.

Primár jsem dával novej minule, vůle teď je zcela zanedbatelná.



Prsa jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 19:58:10
Extreme Tyres