Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:59:51
04.10.2017
U-Geen
-> minno: podle me je nejlepsi hacek - mam ho chycenej ke sroubu sedacky na spolujezdcove strane, kde nic v koberci neni. A v koberecku je pak dira s takovym tim plastovym lemovanim
19:59:09
04.10.2017
Eidy
Vlevo origo, vpravo čína.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2017 19:59:09
19:58:38
04.10.2017
Eidy
Tak snad je to originál.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.10.2017 19:58:38
15:04:29
04.10.2017
minno
-> Nwkt: u normálních aut3

-> Eidy: a áno, máš pravdu, len som si to neuvedomil, tak to je aká vymoženosť :)
13:13:37
04.10.2017
Eidy
-> minno: Kdyby mi to mělo čumět dole pod autem, tak by se mi taky nechtělo. Ale stovka a eRko mají pod sedačkama dutinu. Tam to čumět může. ;)
13:02:13
04.10.2017
Nwkt
-> minno: To se vrtá do koberce - u normálních aut
12:52:42
04.10.2017
minno
-> Eidy: -> Nwkt: tak do podlahy by sa mi teda nechcelo vŕtať :)
10:22:45
04.10.2017
Eidy
-> minno: Ten čudlík (s křížem) zašroubuješ do podlahy. Sice se ten hrubej vrutovej závit v plechu kvrdlá, ale jinak to nejde.
10:17:40
04.10.2017
minno
-> Eidy 03.10.17 22:25:13: Do čoho sa tento čudlík zospodu zasúva?
22:25:13
03.10.2017
Eidy
Je zvláštní, že můj koberec vždycky držel na místě, ale spolujezdci ho s železnou pravidelností neustále hrnuli do kufru. :) Objednal jsem tedy originální díly Škoda a koberce přichytil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.10.2017 22:25:13
16:07:50
03.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 03.10.17 12:26:54: Jop to se mě stává taky, jak prší a běží 15min. v kuse, tak pak stejný problém...



-> vhml 03.10.17 12:38:41: LOL ale vyzkouším 5
12:38:41
03.10.2017
vhml
-> Eidy 03.10.17 12:26:54: ti říkám, vykvaltovat a zapnout dálkový 3 3 3
12:26:54
03.10.2017
Eidy
-> vhml: Hele, normálně jsem zastavil, zhasnul motor, vypnul zapalování a po zapnutí kontrolek stěrače opět naběhly. Ovladač stěračů samozřejmě vypnutý. Muselo to aspoň 5 minut stát, aby se zase umravnily. Neptej se mě proč :)

-> minno: Tak kupuj, dokud jsou :)
12:12:30
03.10.2017
minno
-> Eidy 03.10.17 11:04:49: No pekne, ja som za to dal 2x toľko...
11:35:38
03.10.2017
havlik
11:34:34
03.10.2017
vhml
-> Eidy 03.10.17 11:04:49: pokud nejdou stěrače vypnout, mám ozkoušeno, že stačí vykvaltovat a zapnout dálkový světla... Hlavně se mi neptej proč 3
11:19:40
03.10.2017
havlik
-> Eidy: paráda rovnou jsem tam jednu objednal, teda ne že bych měl problém se startérem, ale při povolovaní se vytrhnul ten šteft z cívky:)
11:04:49
03.10.2017
Eidy
-> minno: Já začínal s původní origo cívkou. Ta vydržela pár let. Pak odešla, tak jsem koupil čínu. Nic jinýho rychle nebylo. Loni mě to začalo zlobit zase, ale připisoval jsem to staré elektroinstalaci a spínání startéru jsem vyřešil přes relé místo spínačky. To pomohlo na rok. Teď to začalo zase zlobit a ani vyčištění cívky a motoru nepomohlo. Občas to jelo parádně, občas jen cvak a nic. Cívka tedy odešla po 3 letech. Na Aukru jsem objevil snad originál, tak jsem vzal rovnou 2. aukro.cz/spinac-starter-s koda-felicia-starteru-orig inal-6597254204 Uvidím, až to přijde. Možná si k vánocům koupím ještě další. Dá se říct, že na Kóče zlobí v zásadě jen 2 věci. Motorek stěračů a startér. Motor stěračů jsem rozebíral, čistil, mazal a seřizoval několikrát. I jiný motor jsem zkoušel. Vždycky to bylo nějdřív strašně pomalý, postupně se to rozjelo a po 15 minutách nešly naopak vypnout. Vyřešil to až motorek ze Feldy. No a na startéru zlobí dlouhodobě cívky. Jinak když se nerozemele segrovka v motoru, tak všechno šlape jak hodinky. 1
10:29:07
03.10.2017
minno
-> Eidy 30.09.17 01:53:24: Presne rovnakú závadu som riešil asi pred mesiacom. Mne štartér prestal úplne štartérovať (nevysunulo, nezoplo). A už asi dosť dlho to babralo, lebo občas to pri štartovaní škrklo. A posledný asi mesiac pred úplným odídením som občas musel otočiť kľúčikom na dvakrát, než to zoplo.



Po oddelení elektromagnetu od rotora a pripojení na prúd to občas cvakalo, občas nie a cievka sa dosť hriala. Po zložení dokopy to necvakalo vôbec. Takže to isté čo u teba.

Tento elektromagnetický spínač bol u mňa v štartéri 4 roky, bol z použitého felda štartéru, čiže predpokladám origo. A aj tak odišiel ako tebe čína. Predtým som tam mal od novoty 3 roky pôvodný origo spínač, a aj ten odišiel. Takže asi bežná porucha.

S novým origo kusom štartér fachá zas ako za mlada. Snáď na dlho a aj tebe rovnako :)



-> Milan 136: teraz mám len 3. kus, tak netáraj1
Extreme Tyres