Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:04:14
26.12.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 26.12.17 16:02:01: neměl bys odkaz, anebo alespoň prodávajícího 1
16:02:51
26.12.2017
vhml
Nejsou prejezdovy sluchátka u auta se seriovou převodovkou prilis velka zmlsanost? :-)
16:02:01
26.12.2017
Eidy
-> Antony: Výrobce netuším. Podle všeho někdo kupuje repráky a mikrofony a pak udělá obvod a schová ho do krabičky. Ale je to udělaný celkem hezky a za ty peníze je to pecka. Koupil jsem to na bazoši.



-> Tuner#2: Asi jo. Ale víš, že bych nejel každou trať. Jen pěknou. 4 1
15:41:17
26.12.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 26.12.17 15:26:25: pěkna sadička, cože je to za výrobce? 1
15:32:10
26.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.12.17 15:26:25: To jako, že Kóča pojede Běšiny jo? 9
15:26:25
26.12.2017
Eidy
Krom nových papučí dostala Kóča ještě naslouchátka :) Tohle bude na přejezdy a do helem už jsem to zamontoval. Připravujeme se na podzimní Běšiny :D
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.12.2017 15:26:25
13:30:40
20.12.2017
Eidy
-> Luky: Něco vymyslím.
12:07:31
20.12.2017
castrol
10:02:48
20.12.2017
Luky
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: nebo jen uříznout hlavičku nýtu, vložit ji do plechu a celý k sedačce přilepit?
00:23:54
20.12.2017
Eidy
-> Tuner#2: Hele, jedno kolo asi 40, jinak 15-20g. A jde to teda dost blbě obout na disk. Byl jsem celou dobu u toho a dělal to na nový mašině s pomocnou kladkou a takovou tlapou na zamáčknutí pneu do disku a stejně to šlo hrozně blbě. A namazal to dobře. Ty boky jsou fakt tuhý. Ale jinak cajk. Na vyvažovačce se to točí, jak když střelí. 4
00:10:24
20.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: Co závaží proti Toyu? Více/méně?
23:49:14
19.12.2017
Eidy
-> castrol: Tohle nejsou jediný 2 štítky, který wlad vyrobil.4

-> Antony: Jj, je to moc pěkný. Je mi líto je ohybat, aby seděly na sedačku. A přemýšlím o uchycení. Origo byly nejtovaný, ale nechce se mi pod to slabý čalounění cpát nýty. Ale dám je někam ke krku a tam mi to asi vadit nebude.

-> Evž@: Taky možnost. Ale takhle to bylo origo z MTX. 4



Nelenil jsem a nazul nové bačkory. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.12.2017 23:49:14
19:06:02
19.12.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: taky? 3 je to pěkna prácička 4
12:08:35
18.12.2017
castrol
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: rychlo si nasli kupcu1
10:49:53
18.12.2017
Evž@
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: já to řešil štítkem z klasických pásů přišitýho do švu sedačky 1 ..kdyby náhodou.ale za 4 bod pásy mě chtěly kdysi zkásnout i když tam byl jasný štítek s homologací.Prej to si tam může našít každý a že chce vidět papír.Prostě PČR.
09:36:38
18.12.2017
minno
-> Eidy: 158
22:05:30
17.12.2017
Eidy
Sice drobnost, ale potěší. Mám homologaci na sedačky. 40
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.12.2017 22:05:30
19:09:13
13.12.2017
MVM
-> Eidy: Je to v háji. Kdo ví co F1 před zánikem vyplodí. Poršák je už taky 4 vál se dvěma turbama -jde to řiti. Nepojedou serii LMP1,tak jsem si ve fabrice prohlídl poslední kousky, a chystají vývoj formule E .. Ať žije ellektromobilita 8 Ale nový RSR GT3 je libová bestie. 1
15:07:51
13.12.2017
Eidy
-> MVM: Jojo, četl jsem. A blok myslíš schovat na dobu, až motory zmenší na řadový čtyřválce nebo nebo na hliník, aby měli z čeho odlejvat bloky? 3
06:37:33
13.12.2017
MVM
-> Eidy: Od příští sezony se do F1 vrací značka Alfa Romeo. Tak hlavně ty díly dobře ulož do skříně a zbytek,místo šrotu, italošům výhodně prodáš 4 2
Extreme Tyres