Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:13:07
09.08.2018
-> Eidy: co startér jak dopadl, když to tam vidim válet se na podlaze ?
21:11:09
09.08.2018
Eidy
Převodovka.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2018 21:11:09
21:10:39
09.08.2018
Eidy
Je to venku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2018 21:10:39
23:48:38
07.08.2018
Fifa
-> Eidy: Eidy drž se! Mrzí mě že se nedaří, věř ale že bude o to líp. Už brzy 4
21:31:20
07.08.2018
-> Eidy: občas se nedaří, to znám, ale život je takovej....pivo,chvilka klidu a jede se dál 4
21:12:47
07.08.2018
Eidy
-> Petkar: To jsem říkal za ty roky spoustě lidí. 1
-> Péďa17: Od roku 2002 to byl pořádný kus cesty. I pořádný kus života, zkušeností a znalostí.

Dneska jsem chtěl pokračovat vypouštěním kapalin, ale po práci jsem našel našeho dvouletého kocourka v zuboženém stavu na zahradě. Rychle k doktorovi a večer jsme ho pohřbili. A cestou domů mi odešlo na Volvu čerpadlo serva. Neříkám to často, ale posledních pár dní stojí fakt za hovno.
15:59:22
07.08.2018
Péďa17
-> Eidy: Poprve jsem ho videl Besiny podzim 2002 a Koca od te doby kvete jen do krasy
upraveno 1x, naposled 07.08.2018 15:59:39
15:45:21
07.08.2018
Petkar
Pamatuji jak jsem Eidyho Koču obdivoval někdy na začátku milénia a dotkl jsem se rukama karoserie... ta hláška mě baví dodnes: "Ty ruce, ty ruce..." 4 1
12:19:22
07.08.2018
Eidy
-> minno: To jo, na tu dobu a použití to vydrželo hodně. Ale je to i o zacházení.
12:03:29
07.08.2018
minno
-> Eidy: No tak to bude presne po 20 rokoch. Na tak dlhú dobu sa aj tak dochoval dobre :) To ja mám lak z 2010 a stav laku je ako z 19703
10:29:14
07.08.2018
Eidy
-> minno: Současný lak je z roku 1999.
09:04:56
07.08.2018
minno
Fíha, som netušil, že máš s Kóčou také veľké plány v podobe renovácie karosérie. Tak držím palce. Súčasný lak má aký rok výroby?
19:54:22
06.08.2018
Eidy
-> MVM: No jo. Vždycky jsem dělal věci po svým. 3
Obrobení je samozřejmě možnou příčinou. Ještě jsem neprohlížel trosky, tak nemůžu říct.
09:27:07
06.08.2018
MVM
-> Eidy: Hmm .. Člověk se vrátí ze závodů a nestačí se opět divit. Jsou i šetrnější metody jak zkontrolovat spojku4 A jinak ten setrvák byl podle mě nevhod obrobenej, možná to nebylo i nejlíp vyvážené. Pokud je to šedá litina,tam teoreticky by mohl být trhlinky na pracovní ploše vlivem třecího tepla .. Jinak je setrvák součástka "nezničitelná"
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 16:18:07
23:31:01
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sikula 05.08.18 23:16:38: Mě se nejvíce líbí komentář Lemmonse na FB: " Honzo co vy ještě nevymyslíte, aby byla fotka úchvatná. Se divím, že do toho Eidy šel 1 Ne že by se mi líbila ta škoda, která vznikla, ale ten moment fotky...."
23:16:38
05.08.2018
sikula
-> Eidy 04.08.18 21:06:49: Tak aspoň že to na tu bídu, dopadlo zase docela dobře. Jako rána to musela být ukrutná..
Jinak super dokumentace kluci -> Eidy: -> Tuner#2: 4
17:37:31
05.08.2018
Čokin
-> Eidy: Ta fotka je výstavní ......... ta si zaslouží rámeček v garáži 1 4
07:49:23
05.08.2018
Pavell
No ty bláho. 9 hustá památka na destrukci.
Až takhle velkou přestavbu jsem nečekal, tak už se těším na fotky ze stavby4
01:08:59
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.18 01:06:25: JJ taky jsem až doma koukal, na displeji jsem se toho nevšimnul. 4
01:06:25
05.08.2018
Eidy
-> Tuner#2: Neštvi mě. 1 Dost mě zaujaly ty jiskry nebo ty žhavý kusy, co z toho lítaly. To jsem nečekal.
Extreme Tyres