skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:57:03
21.05.2018
21.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> Luky: jak píše -> Eidy: trojnožka cca 20cm za hlavou, SJCAM 4000, odkazy na záběry z Dromu mám v kartě
19:49:39
20.05.2018
20.05.2018
Luky
-> M@rtin: jo já si taky říkám že nemusím mít moc špičkový, že se to stejně bude víc válet v šuplíku. Ale zase to chci mít trochu použitelný. Tož uvidíme
19:38:04
20.05.2018
20.05.2018
M@rtin
-> Luky 19.05.18 22:37:41: SJ5000 mám taky na to moje používání mi to stačí
10:34:13
20.05.2018
20.05.2018
Eidy
-> Luky:
-> Tuner#2: Na trojnožku. Vyházet zadní sedačky a chytit se někde pod nima.
-> Tuner#2: Na trojnožku. Vyházet zadní sedačky a chytit se někde pod nima.
08:31:41
20.05.2018
20.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 20.05.18 08:05:06: Zhruba v půlce okna před spolujezdcem a jak je vidět mrkni na YouTube. Jako ve středu mezi sedackama by byla lepší, ale kde ji uchytit...
08:05:06
20.05.2018
20.05.2018
Luky
-> Eidy: hmm, čekal jsem na blbou otázku přesně takhle blbou odpověď...
-> Tuner#2: a na cestu je vidět taky? To dáváš před spolujezdce? To jsem takhle jednou měl a moc se mi to nelíbilo. Ale možná záleží na kameře. Uvidíme
-> Tuner#2: a na cestu je vidět taky? To dáváš před spolujezdce? To jsem takhle jednou měl a moc se mi to nelíbilo. Ale možná záleží na kameře. Uvidíme
23:43:21
19.05.2018
19.05.2018
Eidy
-> Luky: Nejlíp na hlavní oblouk rámu.
23:40:33
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.05.18 23:33:50: Z okna spolujezde volat vidět je, mám to vždycky tak ;)
23:33:50
19.05.2018
19.05.2018
Luky
Hm, toho jsem se bál... Kam s tím?
Z okna spolujezdce není vidět volant, o umístění venku nemluvě (To je navíc myslím na NS zakázaný)
Z okna spolujezdce není vidět volant, o umístění venku nemluvě (To je navíc myslím na NS zakázaný)
22:58:43
19.05.2018
19.05.2018
Eidy
-> Luky: Kamera asi poslouží dobře, ale to umístění je na houby. Budeš mít černej obraz s malým světlým rámečkem uprostřed.
22:54:07
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.05.18 22:37:41: Zadní okno je moc daleko, uvidíš dvě obdovské sedačky a cestu vůbec...
22:37:41
19.05.2018
19.05.2018
Luky
-> Eidy: já včera objednal SJCAM SJ5000, takovou dětskou náhražku GoPro. Musím se s tím naučit a vymyslet kam s tím (tajně si myslím na přísavku na zadní okno, doufám že to bude snímat i něco jinýho než hlavu zezadu )
22:07:39
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.18 22:02:41: Díky. Já si to právě říkám taky a zítra to jde na špalky a projdu to. Desky tam asi hodím taky nové. Kameru jsem taky zvažoval, ale nějak mě to video nebere i když za hezké záběry je člověk vždycky rád. Já se především těším na fotky z karuselu!
22:02:41
19.05.2018
19.05.2018
Eidy
-> Tuner#2: Já si nejdřív říkal, že to s deskama letos dojedu. Ale byly už pod půlkou a sjetý trochu do klínu. A když jsem zvážil, co nás letos čeká, dal jsem raději nové. Beztak bych je brzo měnil.
Fotky moc pěkný. I když na mým monitoru poznám prdlajs. Ale já mám taky novou hračku. Dneska jsem koupil GoPro Hero 4 Silver. Jetý teda. To jsem dneska taky zkoušel a 2,7K vypadá moc pěkně. Starý Gopro Hero 2 bude na prodej.
Fotky moc pěkný. I když na mým monitoru poznám prdlajs. Ale já mám taky novou hračku. Dneska jsem koupil GoPro Hero 4 Silver. Jetý teda. To jsem dneska taky zkoušel a 2,7K vypadá moc pěkně. Starý Gopro Hero 2 bude na prodej.
21:40:26
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.18 21:26:17: Jo a dneska jsem byl testovat novou fototechniku: skoda-virt.cz/cz/.../1913
32-veterani-dobrichovice
a večer objednám ještě nové sklo. Nějak nestíhám, měl bych tady rozebrat dvě Feldy a začít na fasádě...
a večer objednám ještě nové sklo. Nějak nestíhám, měl bych tady rozebrat dvě Feldy a začít na fasádě...
21:30:21
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.05.18 21:26:17: Popravdě jsi mě rozhodil s těma deskama, mám je tak na půlce a asi je tam asi ještě dám nové a až pojedu z Hnačova příští týden, tak je rovnou zajedu. Pak musím přejít řízení a nápravu, minulý týden se mě tam při jedné jízdě objevili nějaké vibrace, ale pak v neděli na motokáry nic, tak nevím. Chci to projít.
21:26:17
19.05.2018
19.05.2018
Eidy
-> Tuner#2: No a co Ty? Taky připraveno nebo budeš ještě něco ladit?
21:23:01
19.05.2018
19.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
21:17:51
19.05.2018
19.05.2018
Eidy
Dnešek považuji za velmi úspěšný. Jel jsem zahořet brzdy a PP začalo při brzdění rychle blokovat. Doma jsem rozhodil destičky ale nic nenašel. Očistil jsem jsem je čistým hadrem, ostříknul odmašťovačem stejně jako kotouče a nazpátek je založil v rámci třmenu opačně. Srovnalo se to a brzdí to zase parádně. Při řazení je už zase ticho, všechno funguje. Ale nejvíc mě potěšil nový výfuk od Bohouše. Při vyndavání špajzky jsem našel odpojený snímač teploty vody. Už nevím, co jsem tam v zimě dělal, ale prostě jsem to nezapojil zpátky. Bylo mi divný, proč i na teplým motoru cítím trochu benzín z výfuku. No a teď při správné směsi to letí jako blázen. Má to krásnej zvuk a navíc si to při padání otáček bublá a střílí do výfuku. Závoďák hadr. Všechno funguje parádně, prohlašuju Kóču za 100% připravenou.
19:37:13
18.05.2018
18.05.2018
Eidy
-> Kocvin: Platinový Bosch FR6DP. www.autokelly.cz/Product/
.../3312567