Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:38:48
13.03.2018
minno
-> Eidy 12.03.18 18:48:15: poznám to, tiež mám doma plnú krabicu ložísk1
18:48:15
12.03.2018
Eidy
Člověk shání pár ložisek do zásoby a pak to takhle dopadá. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.03.2018 18:48:15
20:37:11
11.03.2018
Eidy
-> Petrson: Na sluníčku dobře schnulo :)

-> MVM: Šedesátku. To by prý mělo být tak akorát. Předchozí 50 je prý tak na našlápnutou 1400.
20:29:29
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 19:32:13: To se nesmím vyjádřit k Tvé práci? Přesně si diskuzi nevybavuju, ale něco už jsem taky namotal a tak jsem vyjádřil pochybnost nad malým překrytím, které může v budoucnu způsobit rozmotání. Ono teda na trubce to drží vždy, nejhorší je jak to začneš motat se vzduchem při přechodu na všechny 4. Tam se to začne časem trhat/rozpadat.



-> Eidy 11.03.18 19:33:05: Ahááá, tak to jo 4
19:33:05
11.03.2018
Eidy
-> radekp: Nene, to bych nelakoval. Bohouš dělá z černýho.

-> Tuner#2: Nepředbíhej ;) Tohle je stará omotávka, která pořád drží. Nová přijde navrch bez barvy.
19:32:13
11.03.2018
MVM
-> Tuner#2: Tak vzhledem k tomu že když jsem si namotal svody jsi měl okamžitě námitky na nevhodné překrytí a budoucí rozmotání,čekal jsem že napíšeš něco i Eidymu ať už pozitivního či negativního. Přeci jen jsem si myslel že už diky povolání mám něco namotáno - ale když vidim že motáš téměř ob dva roky, tak jsi už dávno o par kilometrů napřed. 1 -> Eidy: Jaký máš na dvoulitr výstupní průměr? To je asi pěkný hukot... 5
19:23:17
11.03.2018
radekp
-> Eidy: tak to byla teda prasarna.

Novy spoj a tlumic jsou z nerezi?
19:07:52
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 18:24:03: Proč?



-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Neříkal jsi, že to taky necháš bez barvy?
18:24:03
11.03.2018
MVM
-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Jen čekám kdy se ozve T2 kvůli omotávce 1
18:19:37
11.03.2018
Petrson
-> Eidy: hezký prádlo sušíš1 1
16:39:37
11.03.2018
Eidy
Nechtělo se mi natírat, raději jsem vytáhnul kompresor a nastříkal to. Sice jsem první vrstvu nalil trochu moc a místama to popraskalo, ale aspoň tam nejsou tahy štětcem. Vypadá to pěkně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.03.2018 16:39:37
22:14:15
09.03.2018
Eidy
-> Tuner#2: Taky se těším. Zvuk bude určitě jiný. Jak kvůli průměru (měl by být hlubší), tak kvůli plně průchozímu tlumiči bez děrované přepážky.

-> MVM: Jak řekl Bohouš. "Zábradlí dělá pěkný, ale ty svody... No, snad tomu motoru neublíží."
22:09:59
09.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.03.18 22:00:24: No paráda jsem zvědavý na zvuk a zlepšení. Bylo to slušný peklo...
22:05:37
09.03.2018
MVM
-> Eidy 09.03.18 21:58:40: Kdo to probůh ..8
22:02:06
09.03.2018
Eidy
Nahrubo nasazeno. Bohouš slibuje citelné zlepšení v horním pásmu. 1 Zítra vyndat a přijde barva a omotávka.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.03.2018 22:02:06
22:00:24
09.03.2018
Eidy
Tady svody po výměně splachovače (s jehlou) a nový tlumič. 60mm místo 50mm.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.03.2018 22:00:24
21:58:40
09.03.2018
Eidy
Včera jsem byl u Bohouše a přivezl jsem si výfuk. Tady původní splachovač. Takovýhle svody bych zvládnul taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.03.2018 21:58:40
22:35:46
13.02.2018
Milan 136
-> Eidy 13.02.18 22:27:36: jde to už lehce do toho středu, ale upravil jsem si k tomu i kolový šrouby a účel to splnilo6
22:27:36
13.02.2018
Eidy
-> Milan 136: Tos měl kliku. Ono se to taky nevejde do každýho. Mám doma 3 stahováky a jenom tenhle má dost malej střed.
21:31:46
13.02.2018
Milan 136
-> Eidy 12.02.18 21:59:06: já ho mám rozvrtanej na 5x100, páč mi jednou ani za boha nešel kloub z ložiska na Fabii1
Extreme Tyres