skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:49:26
18.06.2018
18.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 18.06.18 19:57:50: Já teda nevím, ale Eidy potřebuje tu pětku, protože na okruhu používá 3/4 které mu slušně vážnou a ta pětka se bude hodit na delší roviny. Skládačka by byla fajn na odjíždění ze zatáček, ale ve finále by si se štěkajícím motorem v omezovači nepomohl...
19:57:50
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Eidy: Děkuji,to je fajn že souhlasíš.. nejsem zvyklej na odpor,v technický debatě je to obvykle muj monolog Lidi v AZNP totiž tenkrát (než pochopili dynamiku provozu) pátej kvalt prosazovali kvůli teoretický úspoře a snížení hluku. Jak moc se jim to (ne) povedlo jim odpoví téměř každej. Jediný "auto" který s dlouhým 5q akceptovatelně "jelo" byla formule MTX
17:23:16
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> MVM 18.06.18 17:03:16: tenhle názor nemůžu rozporovat, protože s ním souhlasím. Na druhou stranu jakýkoliv další kvalt bude proti současnosti vždycky plus. A pokud se nic nezmění, začne na podzim renovace a ušetřený peníz investuju jinam. Výměna převodovky pak bude záležitostí jednoho dne.
17:03:16
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Eidy 18.06.18 10:43:41: No,pokud uvažuješ o dalším kvaltu navíc,určitě bych se přikláněl spíš si nechat udělat něco skládanýho - už jen proto,že to odstupňování v serii má se sportovní převodovkou společnýho asi tolik že se do obou dvou nalívá olej.. I když to pobere poměrně velkej motor-není to řešení který by se ctí přinášelo radost z jizdy.
13:32:59
18.06.2018
18.06.2018
Pavell
-> Eidy 17.06.18 18:13:15: Také mám onboard video, akorát ho mám proti tobě nějaký zpomalený
13:28:13
18.06.2018
18.06.2018
Pavell
-> Eidy 18.06.18 10:26:49: jo díky už to vidím. Tak když kouknu na loňský slalom, tak mi to přijde fakt divný.
1.jízda 3:46 - to beru, protože jsem jel fakt jinudy a druhá dle videa co mám tak caa 1:55 a přitom je tam zase cca 3:15.
Cca 1:55 jsem to jel i letos + trestné a páté místo. To beru. Ale loňský měření nechápu. O nic nejde, jen mě to zajímá
1.jízda 3:46 - to beru, protože jsem jel fakt jinudy a druhá dle videa co mám tak caa 1:55 a přitom je tam zase cca 3:15.
Cca 1:55 jsem to jel i letos + trestné a páté místo. To beru. Ale loňský měření nechápu. O nic nejde, jen mě to zajímá
11:24:06
18.06.2018
18.06.2018
Milan 136
11:00:24
18.06.2018
18.06.2018
sikula
10:58:14
18.06.2018
18.06.2018
vhml
-> Eidy 18.06.18 10:52:46: je pravda, že tomu dvoulitrovýmu rumpálu je to asi jedno co má zařazeno. To znám z mý litrový motorky. Jestli tam máš trojku nebo pětku je jedno, furt to jede jak debil
10:52:46
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> vhml: Tak mě to jede na čtyřku od cca 60 do 184. Takže na pětku to bude asi 240.
10:49:46
18.06.2018
18.06.2018
vhml
-> Eidy 18.06.18 10:43:41: takze si vlastne jen pridas další kvalt do rychlosti. Já měl právě s přechodem na sériový pětikvalt problém, že vzhledem k poloze krouťáku to neumělo ject 90 na přejezdech. Buď čtyřku, nebo ject 110.
10:43:41
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> vhml: Asi prozatím série. Mít to naskládaný blíž u sebe by zase pomohlo, ale první převodovka bude určitě serie. Vzhledem k vlastnostem motoru to funguje celkem dobře.
10:34:36
18.06.2018
18.06.2018
vhml
-> Eidy 18.06.18 10:26:49: a budes davat 5Q serii, nebo nějakej zajímavější?
10:26:49
18.06.2018
18.06.2018
Eidy
-> Pavell: Celkový čas v tabulce je součet obou jízd+trestné. Takže si sečteš jednotlivé jízdy a rozdíl od celkového času je počet trestných.
-> MVM: Jako výlet to byl úžasnej. "Nejlepší" byla první jízda v sobotu odpo na Ringu. Já měl pocit, jak strašně rychle jsem to zajel a že jsem pokořil 9 minut hned napoprvé. A ono prdlajs. Bylo to 9:14.To jen ten rozdíl mezi onboardy a skutečností je tak brovskej. Bylo to fantastický. No a motor držím, protože jinak nevím, co bych měl dělat. Jako ano, mohl bych to držet třeba na 6000 a jet pomaleji. Ale tak zase když chceš zajet čas, tak co člověku zbývá? Ale je to naposledy. Příště bude už 5Q.
Muzeum bylo a líbilo se nám. Já třeba F40 i Daytonu viděl naživo prvně v životě, takže už jen kvůli tomu to stálo za to. Muzeum není velký, ale je hezký. Jen mi tam přišlo dost vlhko na skladování takových pokladů.
-> MVM: Jako výlet to byl úžasnej. "Nejlepší" byla první jízda v sobotu odpo na Ringu. Já měl pocit, jak strašně rychle jsem to zajel a že jsem pokořil 9 minut hned napoprvé. A ono prdlajs. Bylo to 9:14.To jen ten rozdíl mezi onboardy a skutečností je tak brovskej. Bylo to fantastický. No a motor držím, protože jinak nevím, co bych měl dělat. Jako ano, mohl bych to držet třeba na 6000 a jet pomaleji. Ale tak zase když chceš zajet čas, tak co člověku zbývá? Ale je to naposledy. Příště bude už 5Q.
Muzeum bylo a líbilo se nám. Já třeba F40 i Daytonu viděl naživo prvně v životě, takže už jen kvůli tomu to stálo za to. Muzeum není velký, ale je hezký. Jen mi tam přišlo dost vlhko na skladování takových pokladů.
10:05:39
18.06.2018
18.06.2018
Pavell
-> Eidy 17.06.18 23:03:17: já tam furt nevidím ty trestné body
10:01:59
18.06.2018
18.06.2018
MVM
-> Eidy: Tak jak vidim a čtu jste si Belgii a Německo užili.. Co říkáš na Spa? Trochu mě rve srdce ten motor asi držíš těsně na hraně omezovače..Nebojíš se trochu o životnost? A sklepní muzeum Stavelot bylo?
23:03:17
17.06.2018
17.06.2018
Eidy
Hele, netuším. Vím o jedný vynechaná brance a od diváků prý 2 sražený v 1. jízdě. Ale když víc lidí dostane 40, je to divný. Ale co už. Každopádně to byla sranda a já jsem se zajetým časem spokojený. A Magda si to užila snad víc než já. Trať byla na můj vkus moc utažená, ale i tak to byla zábava.
22:52:42
17.06.2018
17.06.2018
zdrub
-> vhml: Já tam mám taky 40 a to jsem určitě svítil a nejsem si vědom vynechání branky, ani sražení. Jo a brácha má taky 40, není to možná chyba? Je mi divný že je to furt 40.
22:08:21
17.06.2018
17.06.2018
Milan 136
-> Eidy 17.06.18 18:13:15: proto jsem měl loni napřed druhej nej čas a pak jsem byl někde v půli pole
Tím by se to vysvětlovalo
Tím by se to vysvětlovalo
20:42:09
17.06.2018
17.06.2018
Eidy
-> vhml: Kdepak, vynechal jsem jen ve druhé.