skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:37:31
05.08.2018
05.08.2018
Čokin
-> Eidy: Ta fotka je výstavní ......... ta si zaslouží rámeček v garáži
07:49:23
05.08.2018
05.08.2018
Pavell
No ty bláho. hustá památka na destrukci.
Až takhle velkou přestavbu jsem nečekal, tak už se těším na fotky ze stavby
Až takhle velkou přestavbu jsem nečekal, tak už se těším na fotky ze stavby
01:08:59
05.08.2018
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.18 01:06:25: JJ taky jsem až doma koukal, na displeji jsem se toho nevšimnul.
01:06:25
05.08.2018
05.08.2018
Eidy
-> Tuner#2: Neštvi mě. Dost mě zaujaly ty jiskry nebo ty žhavý kusy, co z toho lítaly. To jsem nečekal.
01:03:45
05.08.2018
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.18 00:59:57: No nemáš za co, chtěl jsem udělat jen "zakleklou" fotku na jedničku a v době rány jsem sekvenci ukončil. Navíc to chtělo kratší čas, holt se na to "příště" budu muset lépe připravit
00:59:57
05.08.2018
05.08.2018
Eidy
Děkuji Tunerovi2 za super akční foto.
00:52:47
05.08.2018
05.08.2018
Eidy
-> Antony: 2019 vůbec. S tím ani nepočítám. Na podzim to důležitý na kastli. Přes zimu a na jaře nápravy a převodovka. V létě lak, pak elektrika, nastrojit to všechno dohromady a budu rád, když to stihnu na další výlet na Nordschleife (květen-červen). Chci si pohrát se spoustou věcí na kastli (výztuhy apod.), aby to prostě bylo podle mýho gusta. Neplánuju žádný změny kromě rámu a kvalitního provedení.
00:43:30
05.08.2018
05.08.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to je pravda, no. Na jak dlouhou pauzu to vidíš, sezona 2019 je realná?
00:38:59
05.08.2018
05.08.2018
Eidy
-> Antony: To sice mohl, ale dovedeš si představit, že bych to zabalil po Pohofestu (jak jsi mi asi rozumně doporučoval) a pak by se mi to rozletělo hned po renovaci? Takže ano, všechno zlý je pro něco dobrý. Protože setrvák bych rozhodně neřešil. Vydržel roky, tak proč bych ho zkoumal?
00:21:40
05.08.2018
05.08.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: No ty bláho. Říka se, že všechno špatný je k něčemu dobrý, ale mohl sis vymyslet míň destrukční zámínku proč kóču rozebrat kazdopadně držím palce na novou stavbu
00:11:45
05.08.2018
05.08.2018
Eidy
Stejně jsem se na renovaci tak nějak těšil už od loňska. Kastle přijde opískovat, ovařit a vyztužit, vyrámovat, komplet celolak, Kóča bude konečně hezký auto.
21:06:49
04.08.2018
04.08.2018
Eidy
-> sikula: Nejdřív jsem nevěděl a pak zjistil, že ne. Šrouby tam pořád jsou a drží jen maličký kolečko litiny. Asi se to roztrhlo těma rázama. Roztočil jsem jedničku, zařadil dvojku a jak jsem pustil spojku, tak jenom velký bada bum, cink, cink a ticho. Jako řacha to byla slušná. Jen jsem se bál, aby to nebyl motor. Tohle je sice naprd, ale pořád ještě dobrý. V podstatě kromě obalu a mrkve se to asi bude dát použít. Při tlačení v tom nechroupe ani nedře.
20:58:03
04.08.2018
04.08.2018
sikula
-> Eidy 04.08.18 19:03:18: Ty kraso, ošklivá hromádka dílů. Myslíš ze šrouby na setrvaku byla příčina ?
20:14:42
04.08.2018
04.08.2018
Eidy
-> T: Nejlepší byl na 14". Teď jsem to skoro dotáhnul.
Jako jo, Kóča toho za ty roky odjela fakt hodně a zaslouží si pořádnou péči.
Jako jo, Kóča toho za ty roky odjela fakt hodně a zaslouží si pořádnou péči.
20:09:05
04.08.2018
04.08.2018
T
-> Eidy: zajel jsi už lepší čas nebo to bylo ještě se 14" ?
jinak se nedá nic dělat, stalo se a Kóča si zaslouží chvilku odpočinku a trošku péče po tolika letech dřiny
jinak se nedá nic dělat, stalo se a Kóča si zaslouží chvilku odpočinku a trošku péče po tolika letech dřiny
19:10:17
04.08.2018
04.08.2018
Eidy
Aspoň malá náplast za 2. místo. Čas na čtvrt míle jsem ve 30ti stupňovým vedru zlepšil na 14,149s. Kola a výfuk pomohly :)
Tímto končím Kóčinu 19. sezónu a po letech práce, zábavy a vozeni bude práce a zábava.
Tímto končím Kóčinu 19. sezónu a po letech práce, zábavy a vozeni bude práce a zábava.
19:03:18
04.08.2018
04.08.2018
Eidy
-> radekra: Jojo.
-> darklord: Všechno. Mezi blokem motoru a difem není nic.
-> havlik: Teď bude hlavně renovace. Uvažoval jsem o ní už po Pohofestu, ale nakonec jsem to opravil. No a po dnešku je to jasný.
-> darklord: Všechno. Mezi blokem motoru a difem není nic.
-> havlik: Teď bude hlavně renovace. Uvažoval jsem o ní už po Pohofestu, ale nakonec jsem to opravil. No a po dnešku je to jasný.
17:36:01
04.08.2018
04.08.2018
havlik
-> Eidy: Tak bude skládaný 5q s rovným zubem?
16:39:27
04.08.2018
04.08.2018
darklord
-> Eidy: aspon hned vies co je spatne... Roztrhlo pritlacak?
16:22:22
04.08.2018
04.08.2018
radekra
-> Eidy: Setrvák a převodovka?