skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:12:04
28.08.2018
28.08.2018
Luky
-> Vojťas: tak zase seskládat, instalovat kameru a začít znovu a pořádně
08:48:09
28.08.2018
28.08.2018
Vojťas
-> radekp: skoda jen ze ta nejlepsi cast uz je pryc
08:16:01
28.08.2018
28.08.2018
radekp
-> Eidy: Hele ale našroubovat do stěny někde stativ, koupit spoušť co dělá snímek co 5 minut, to by nemuselo být špatné! Uděláš to pro vlastní potřebu, pro virt starat se o to nemusíš, někdo potom vystříhá noci a krásné video je na světě...
07:32:52
28.08.2018
28.08.2018
Eidy
-> vhml: Vole.
-> Tomáššš: Předpokládám, že tak detailně jako ty to dělat nebudu. Vzhledem k ježdění na okruhu to nemá úplně cenu, ladit detaily do bezvědomí jako u tebe. Takže třeba různý svary z předešlých oprav (už před koupí) i z první renovace ladit nebudu. Stejně jako spasování plechařiny. Lamináty mají silnější stěny a pasuje to prostě jinak. Hlavně to musí být technicky a funkčně zcela v pořádku. Ale i tak to bude o kus lepší než doposud.
-> CHIP: Nechce se mi zdržovat s točením, stříháním a komentáři na YT. Ale hlavně se mi to nechce dělat celkově. Mě to nebaví a ani mě to nenapadlo. V dnešní povrchní době, kdy je každej pisálek inženýr na všechno, se fakt nechci zaobírat nějakými diskuzemi. A dělat to jako bezkompresák a podobní, to bych si radši nafackoval. Dneska lidi dělají i to, na co nemají, a ještě se tím chlubí. To opravdu není nic pro mě.
-> Tomáššš: Předpokládám, že tak detailně jako ty to dělat nebudu. Vzhledem k ježdění na okruhu to nemá úplně cenu, ladit detaily do bezvědomí jako u tebe. Takže třeba různý svary z předešlých oprav (už před koupí) i z první renovace ladit nebudu. Stejně jako spasování plechařiny. Lamináty mají silnější stěny a pasuje to prostě jinak. Hlavně to musí být technicky a funkčně zcela v pořádku. Ale i tak to bude o kus lepší než doposud.
-> CHIP: Nechce se mi zdržovat s točením, stříháním a komentáři na YT. Ale hlavně se mi to nechce dělat celkově. Mě to nebaví a ani mě to nenapadlo. V dnešní povrchní době, kdy je každej pisálek inženýr na všechno, se fakt nechci zaobírat nějakými diskuzemi. A dělat to jako bezkompresák a podobní, to bych si radši nafackoval. Dneska lidi dělají i to, na co nemají, a ještě se tím chlubí. To opravdu není nic pro mě.
06:48:18
28.08.2018
28.08.2018
CHIP
-> Eidy: Na rovinu ti řeknu, že kdyby jsi z téhle renovace, nebo jak to nazvat, udělal pěkná videa a dal je na youtube, myslím si, že by jsi na tom mohl velmi pěkně vydělat.
23:09:05
27.08.2018
27.08.2018
Tomáššš
-> Eidy 27.08.18 21:10:21: tak táto fotka vypadá ako keby si vyfotil detail auto modelu
Chlape,nie že to skončí ako u mňa ,že to budeš renovovať do šróbika... Inak tá klietka a aspoň 5stupňová prevodovka by bola fajn
Chlape,nie že to skončí ako u mňa ,že to budeš renovovať do šróbika... Inak tá klietka a aspoň 5stupňová prevodovka by bola fajn
23:06:13
27.08.2018
27.08.2018
Tomáššš
21:30:46
27.08.2018
27.08.2018
vhml
-> Eidy 27.08.18 21:12:02: jakoze das víc tlumexu a koupíš gumy s hrebama?
21:12:02
27.08.2018
27.08.2018
Eidy
I hezký auto má po 20 letech nějakou vadu. LP podběh. Až to dodělám, tak asi budu zase více zvažovat počasí.
11:12:38
27.08.2018
27.08.2018
Eidy
-> Luky: Nesmíš se tak bát. A neboj, mě prasátko neteče.
10:48:59
27.08.2018
27.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 27.08.18 10:34:17: To je zcela jiný případ. Nebojím se toho, že Eidy by měl tak slabou vůli.
10:34:17
27.08.2018
27.08.2018
Luky
-> minno 26.08.18 22:50:48: to je taky důvod, proč jsem zatím u Eidyho nežebral o svezení Kvůli tomuhle bych se bál asi víc než je zdrávo
-> Eidy: když tak vidím jak to porcuješ, vzpomněl jsem si jak Syny měnil tekoucí brzdové prasátko zadního kola a skončilo to totální rozborkou a nedokončenou renovací auta
-> Eidy: když tak vidím jak to porcuješ, vzpomněl jsem si jak Syny měnil tekoucí brzdové prasátko zadního kola a skončilo to totální rozborkou a nedokončenou renovací auta
07:28:49
27.08.2018
27.08.2018
Eidy
-> vhml: šestikvalt. Teda i se zpátečkou.
07:26:10
27.08.2018
27.08.2018
vhml
-> Eidy 27.08.18 07:24:08: tak ještě ten pěti a více kvalt...
07:24:08
27.08.2018
27.08.2018
Eidy
-> radekp: Tak nějaká smůla byla, ale důležitý je, že ve výsledku nebylo nic fatálního (velká porucha karoserie). Tohle jsou pořád věci, který lze opravit doma. A hlavně vyšlo Německo a Belgie. Holt využívám možnosti auta beze zbytku a tohle jsou důsledky. Kdybych jezdil jako člověk, tak se to nestalo. Ale když vidím některý věci, co zůstaly po první renovaci, tak jsem opravdu rád, že to teď rozebírám.
-> vhml: V listopadu uvidíš, jestli jo nebo ano.
-> vhml: V listopadu uvidíš, jestli jo nebo ano.
06:55:56
27.08.2018
27.08.2018
vhml
-> Eidy 26.08.18 22:57:57: a plánuješ tam dávat rám ?
06:39:05
27.08.2018
27.08.2018
radekp
-> Eidy: letos sis s autem teda vybral smůly...
To rozebírání je takové smutné, nepříjde ti?
Každopádně držím palce, ať se vše povede!
To rozebírání je takové smutné, nepříjde ti?
Každopádně držím palce, ať se vše povede!
22:57:57
26.08.2018
26.08.2018
Eidy
-> minno: To víš, eRko bylo navržený jako superleggera. Je to hroznej papír. A žádný výztuhy ve střeše nemají být.
-> MOLSO: Přesně.
-> MOLSO: Přesně.
22:54:26
26.08.2018
26.08.2018
MOLSO
-> minno: ani tie b a c stlpiky nie sú bohviečo ...
ale aspoň je to lahké
ale aspoň je to lahké