Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:12:04
28.08.2018
Luky
-> Vojťas: tak zase seskládat, instalovat kameru a začít znovu a pořádně 3
upraveno 1x, naposled 28.08.2018 09:12:20
08:48:09
28.08.2018
Vojťas
-> radekp: skoda jen ze ta nejlepsi cast uz je pryc 1
upraveno 1x, naposled 28.08.2018 08:48:42
08:16:01
28.08.2018
radekp
-> Eidy: Hele ale našroubovat do stěny někde stativ, koupit spoušť co dělá snímek co 5 minut, to by nemuselo být špatné! Uděláš to pro vlastní potřebu, pro virt1 starat se o to nemusíš, někdo potom vystříhá noci a krásné video je na světě...
07:32:52
28.08.2018
Eidy
-> vhml: Vole.3

-> Tomáššš: Předpokládám, že tak detailně jako ty to dělat nebudu. Vzhledem k ježdění na okruhu to nemá úplně cenu, ladit detaily do bezvědomí jako u tebe. Takže třeba různý svary z předešlých oprav (už před koupí) i z první renovace ladit nebudu. Stejně jako spasování plechařiny. Lamináty mají silnější stěny a pasuje to prostě jinak. Hlavně to musí být technicky a funkčně zcela v pořádku. Ale i tak to bude o kus lepší než doposud.

-> CHIP: Nechce se mi zdržovat s točením, stříháním a komentáři na YT. Ale hlavně se mi to nechce dělat celkově. Mě to nebaví a ani mě to nenapadlo. V dnešní povrchní době, kdy je každej pisálek inženýr na všechno, se fakt nechci zaobírat nějakými diskuzemi. A dělat to jako bezkompresák a podobní, to bych si radši nafackoval. Dneska lidi dělají i to, na co nemají, a ještě se tím chlubí. To opravdu není nic pro mě.
06:48:18
28.08.2018
CHIP
-> Eidy: Na rovinu ti řeknu, že kdyby jsi z téhle renovace, nebo jak to nazvat, udělal pěkná videa a dal je na youtube, myslím si, že by jsi na tom mohl velmi pěkně vydělat.
23:09:05
27.08.2018
Tomáššš
-> Eidy 27.08.18 21:10:21: tak táto fotka vypadá ako keby si vyfotil detail auto modelu 1 1



Chlape,nie že to skončí ako u mňa ,že to budeš renovovať do šróbika... Inak tá klietka a aspoň 5stupňová prevodovka by bola fajn 1 40
23:06:13
27.08.2018
Tomáššš
21:30:46
27.08.2018
vhml
-> Eidy 27.08.18 21:12:02: jakoze das víc tlumexu a koupíš gumy s hrebama? 2
21:12:02
27.08.2018
Eidy
I hezký auto má po 20 letech nějakou vadu. LP podběh. Až to dodělám, tak asi budu zase více zvažovat počasí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2018 21:12:02
21:10:21
27.08.2018
Eidy
Dnes předni blatníky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.08.2018 21:10:21
11:12:38
27.08.2018
Eidy
-> Luky: Nesmíš se tak bát. 1 A neboj, mě prasátko neteče. 4
10:48:59
27.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 27.08.18 10:34:17: To je zcela jiný případ. Nebojím se toho, že Eidy by měl tak slabou vůli. 4
10:34:17
27.08.2018
Luky
-> minno 26.08.18 22:50:48: to je taky důvod, proč jsem zatím u Eidyho nežebral o svezení 1 Kvůli tomuhle bych se bál asi víc než je zdrávo



-> Eidy: když tak vidím jak to porcuješ, vzpomněl jsem si jak Syny měnil tekoucí brzdové prasátko zadního kola a skončilo to totální rozborkou a nedokončenou renovací auta 36
07:28:49
27.08.2018
Eidy
-> vhml: šestikvalt. Teda i se zpátečkou. 3
07:26:10
27.08.2018
vhml
-> Eidy 27.08.18 07:24:08: tak ještě ten pěti a více kvalt... 2 4
07:24:08
27.08.2018
Eidy
-> radekp: Tak nějaká smůla byla, ale důležitý je, že ve výsledku nebylo nic fatálního (velká porucha karoserie). Tohle jsou pořád věci, který lze opravit doma. A hlavně vyšlo Německo a Belgie. Holt využívám možnosti auta beze zbytku a tohle jsou důsledky. Kdybych jezdil jako člověk, tak se to nestalo. 1 Ale když vidím některý věci, co zůstaly po první renovaci, tak jsem opravdu rád, že to teď rozebírám.

-> vhml: V listopadu uvidíš, jestli jo nebo ano. 40
06:55:56
27.08.2018
vhml
-> Eidy 26.08.18 22:57:57: a plánuješ tam dávat rám ?
06:39:05
27.08.2018
radekp
-> Eidy: letos sis s autem teda vybral smůly...

To rozebírání je takové smutné, nepříjde ti?

Každopádně držím palce, ať se vše povede!
22:57:57
26.08.2018
Eidy
-> minno: To víš, eRko bylo navržený jako superleggera. 1 Je to hroznej papír. A žádný výztuhy ve střeše nemají být.

-> MOLSO: Přesně.
22:54:26
26.08.2018
MOLSO
-> minno: ani tie b a c stlpiky nie sú bohviečo ... 8



ale aspoň je to lahké 40
Extreme Tyres