Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:35:20
20.12.2023
Eidy
Říká se, že srdcem motoru je vačka. A já k tomu říkám, že plícemi je hlava. Takže jsem poslal hlavu do lázní. Výborné lázně jsou na Moravě a provozovatelem je Petr Urban. Takže nebylo co řešit a dnes se hlava vrátila ve výborné kondici.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2023 23:35:20
20:57:33
28.09.2023
Eidy
Tenhle týden jsem si udělal radost. Podařilo se najít v Lotyšsku úplně nové vstřiky na starou vránu. 1

Jinak mám doma všechno a čekám na upravenou hlavu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.09.2023 20:57:33
16:23:05
02.08.2023
radekp
-> Eidy: komponenty moc hezké! Držím palce při stavbě
10:24:26
02.08.2023
minno
-> Eidy: 3 3 To je super. Ja sa na týchto veciach vždy rád pobavím1



Inak veľa šťastia pri stavbe nového motoru, komponentny paráda.
08:55:04
02.08.2023
k.jarek
-> minno: 47 3



Hezká skládačka Eidy. Alespoň máš o zábavu postaráno6
08:54:37
02.08.2023
Eidy
-> minno 02.08.23 08:41:08: Kdepak, moje žena přesně ví, kolik to stálo. Všechny věci. Takže jí opakuju, že kdyby se něco stalo, ať si řekne o pořádnej balík. Bude bohatá vdova. 1
08:41:08
02.08.2023
minno
-> Eidy 01.08.23 21:06:21: A teraz sa budeš najviac obávať toho, že až raz zomrieš, manželka predá klikovku za cenu, ktorú si jej povedal, že stála3
21:50:31
01.08.2023
ZdrubT
Paráda, dej prosím starou klikovku vedle té upravené pro porovnání.
21:25:23
01.08.2023
Milan 136
-> Eidy: Pěkně se bavíš.
21:24:34
01.08.2023
SO545
Pekne sa hras.
21:14:26
01.08.2023
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Takže to dopadlo jako vždycky.



3 To znám, chápu a gratuluji.
21:10:57
01.08.2023
Eidy
Klikovka podstoupila osmihodinový zákrok a po plastice vypadá takhle. No a to je zatím vše. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:10:57
21:09:45
01.08.2023
Eidy
Další důležitý díl skládačky jsou písty. Pokrok je znát a nízká hmotnost taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:09:45
21:08:38
01.08.2023
Eidy
K tomu oholíme nějakou hmotnost lehčími kovanými ojnicemi.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:08:38
21:07:36
01.08.2023
Eidy
Velký podíl na prasklé klikovce měla pravděpodobně i neodpružená keramika, takže bude odpružená.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:07:36
21:06:49
01.08.2023
Eidy
Spousta drobností.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:06:49
21:06:21
01.08.2023
Eidy
A co že se to chystá? Nová klikovka. Podařilo se mi sehnat fungl novou klikovku za nemalý peníz. Pak jsem se zeptal, kolik jich zbývá na skladě. Řekli mi, že už jen 3. Takže to dopadlo jako vždycky. 3
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2023 21:06:21
Extreme Tyres