To auto a tvoje práce pro mě inspirace a posouvání hranic "nemožného", protože hledáš způsoby, a ne důvody, a to se mi líbí.
PS: nepřemýšlel jsi někdy o čiré optice? Pokud je ten předek už takto nesériový... a zároveň bys ulehčil i nějaký ten gram, když bys paraboly se sklem vyměnil za nějaký polykarbonát.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:25:51
28.02.2023
28.02.2023
Peca
07:59:10
28.02.2023
28.02.2023
vhml
Proč takový "ostrý roh" na konci toho lízátka?
22:03:25
27.02.2023
27.02.2023
Eidy
-> MVM 27.02.23 18:53:40: Jj, time attack znám už dlouho. Některý stavby jsou fakt brutální. Ale s tím bych sekal chodcům na chodníku nohy.
-> radekp: Díky. Pokud to bude fungovat, jak by mělo, tak na tom bude zadek naopak ještě hůř.
-> radekp: Díky. Pokud to bude fungovat, jak by mělo, tak na tom bude zadek naopak ještě hůř.
21:43:26
27.02.2023
27.02.2023
Milan 136
-> MVM 27.02.23 18:53:40: Na bosozoku to nemá
20:34:29
27.02.2023
27.02.2023
radekp
-> Eidy: nádherná práce jako vždy! Autu to sedí, což se ne vždycky u takových doplňků stává!
Snad ale nepřestaneš jezdit smykem?
Snad ale nepřestaneš jezdit smykem?
18:53:40
27.02.2023
27.02.2023
MVM
-> Eidy 27.02.23 18:08:47: Ty auta v odkazu maji až neskutečný lopaty i vepředu. No .. říkám všechno s Mírou.
18:08:47
27.02.2023
27.02.2023
Eidy
-> MVM: Oba sice víme, že zadní křídlo by se mi hodilo, ale to v plánu nemám.
17:23:27
27.02.2023
27.02.2023
MVM
-> Eidy: Hele jako pěkný. Doufám jen,že se Ti to nevymkne kontrole A zůstane to pořád klasika. Ne že se inspiruješ v tomto worldtimeattack.com/
14:31:13
27.02.2023
27.02.2023
Eidy
-> jozef : Nemám. V tý době bylo focení trochu dražší než dnes. Ale auto vypadalo o trošku líp než tohle auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-110r.php
Ale ne o moc.
Ale ne o moc.
12:59:17
27.02.2023
27.02.2023
jozef
Máš fotku kóči v pôvodnom stave
12:57:45
27.02.2023
27.02.2023
Eidy
-> Bery: Taky mě to napadlo.
-> jozef : Kóču mám od roku 1998. Byla to jedna velká plíseň. S tátou jsme to dali dohromady včetně celolaku (já toho v 16ti ještě moc neuměl) a v létě 2000 začala jezdit jako sériový eRko na plecháčích. Ale jelikož mě to nějak neuspokojovalo po stránce jízdních vlastností, postupem času jsem vystřídal několik motorů, náprav, úprav atd. Kromě lakování, vyrámování a několika obráběných dílů si dělám všechno sám. No a zbytek tu máš na fotkách, který začínají v roce 2006.
-> jozef : Kóču mám od roku 1998. Byla to jedna velká plíseň. S tátou jsme to dali dohromady včetně celolaku (já toho v 16ti ještě moc neuměl) a v létě 2000 začala jezdit jako sériový eRko na plecháčích. Ale jelikož mě to nějak neuspokojovalo po stránce jízdních vlastností, postupem času jsem vystřídal několik motorů, náprav, úprav atd. Kromě lakování, vyrámování a několika obráběných dílů si dělám všechno sám. No a zbytek tu máš na fotkách, který začínají v roce 2006.
12:17:42
27.02.2023
27.02.2023
jozef
Myslím komplet históriu ako napr prvé úpravy atd
10:03:13
27.02.2023
27.02.2023
Bery
-> Eidy: V kterým e-shopu jsi auto koupil chce asi Josef vedět.
08:07:51
27.02.2023
27.02.2023
Eidy
-> SO545: Taky se tam dostaneš.
-> jozef : Jak to myslíš?
-> jozef : Jak to myslíš?
07:32:26
27.02.2023
27.02.2023
jozef
Jak si sa dostal k tomuto autu
22:03:51
26.02.2023
26.02.2023
SO545
Krasa...kedy sa dostanem k takemu hraniu....ach jaj.
Na paradu.
Na paradu.
20:39:03
26.02.2023
26.02.2023
Eidy
-> T: Ta černá se hodí ke všemu, co? Mít z toho oblek, do smrti bych ho nesundal.
20:18:23
26.02.2023
26.02.2023
T
Je to super, já mám ten carbon taaak rád
18:10:50
26.02.2023
26.02.2023
Eidy
-> Vojťas: Musíš počkat do jara. Teď mám garáž hezky vyhřátou.
17:38:30
26.02.2023
26.02.2023
Vojťas
-> Eidy: už to je čistokrevný racing kár chtělo by to foto z větší dálky