Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

05:16:53
05.11.2021
-> Eidy: Kóča už je teď poslušnějčí, ale poslušnosti není nikdy dost 3
00:20:13
05.11.2021
Qwak
-> Eidy: 1 1 1
21:37:33
04.11.2021
Eidy
-> T: Ale já bych rád i zrychlil. A bez úprav to nepůjde. Přetáčivosti se zbavit nechci. Jen bude lepší, když půjde zadek bokem až já budu chtít a ne, že si Kóča bude dělat, co chce ona.1
21:25:33
04.11.2021
-> Eidy: uchycení, svor...všechno proti přetáčivosti? To přeci nechceš 3
20:35:57
04.11.2021
Eidy
-> pistaa: To může být další level. 4
-> MVM: Jen nekecej. Mechanik se v tobě nezapře. 1 Ale já jsem za to strašně rád.
18:41:08
04.11.2021
MVM
-> Eidy: Kdepak já. Jen občas zkouknu nějaký video a vrta mi to hlavou...3 Jinak vlastně jen jdu kolem...
18:16:53
04.11.2021
pistaa
-> Eidy: n ked to bude fungovat zo zeleza stale to uchytenie mozes prepracovat do duralu a bude to vazit cca tolko sko povodne co sa krutili. :)
18:08:34
04.11.2021
Eidy
-> havlik: Nevíš, co je dobrý. 47
17:22:35
04.11.2021
havlik
-> Eidy: Tak každý dle svého gusta, já bych radši vynechal tousty47
16:44:44
04.11.2021
Eidy
-> T: Nestraš.
-> havlik: Nebo si můžu dát klystýr. 3
-> minno: Stejně jako ty ladíš na škodovce spoustu detailů, tak já taky. Každý něco jiného, ale pořád to chceme vylepšovat. A když to po renovaci nesplnilo očekávání, musím hledat dál. I na věcech, které se zdají být v pořádku. Na většinu věcí přijdu sám a u věcí, na které jsem krátký, mi naštěstí pomůže pár dobrých lidí odsud. Například Syny s 3D simulací a MVM při řešení "závodních" detailů.4
14:25:37
04.11.2021
minno
-> Eidy 03.11.21 22:28:20: Hm, zaujímavé zistenia. To by ma asi nenapadlo takto kontrolovať a merať :) Ale hlavne, že si to zistil a že to ešte vylepšíš.
10:26:34
04.11.2021
vhml
-> havlik 04.11.21 10:23:49: a nebo před jízdou nějaký ují
10:23:49
04.11.2021
havlik
-> Eidy: tak si sebou nevezmeš tolik toustů až půjdeš jezdit a bude to dobrý
05:07:53
04.11.2021
-> Eidy: tak to by mělo stačit 131 to bude vážit víc jak náprava 3
22:28:20
03.11.2021
Eidy
-> minno: Byla to kombinace vícero věcí. Při loňském skládání auta po renovaci jsem zjistil, že po zatížení karoserie agregátem se odklon změnil o 1°, což by se vzhledem k úhlu kývání a změně výšky rozhodně stát nemělo. Tehdy jsem si myslel, že se kroutí ramena. Po srpnovém (augustovém) ježdění v Brně jsem zjistil, že po stažení spodku kol kurtou se odklon změní o 2°. Stále jsem podezíral ramena. Pak se mi Syny nabídnul s 3D modelací a zdaleka největší pohyb byl v držácích. Tak jsem pod tím chvíli ležel a hrál si s heverem a došel k držákům. V tu chvíli mi došlo, proč jsem při renovaci našel naprasklé svary v těch držácích. A když jsem je dneska vyndal, byly pokroucené. Všechno do sebe zapadlo. 4
Mimo jiné mám u Kalmarů samosvor na úpravu svornosti, protože ten má na přetáčivost dle všeho taky velký vliv, ale to je zase jiná pohádka. Nenudím se. 1
22:11:31
03.11.2021
minno
-> Eidy: Ako si zistil, že sa to krúti?
22:08:56
03.11.2021
Eidy
-> T: Ale pozor, já těch 5mm přidám, takže to bude celkově 8. 4 Bohužel tím obětuji 1,8kg na oltář odlehčování, ale nedá se nic dělat. Stabilní geometrie za to stojí.
22:03:10
03.11.2021
-> Eidy: je to tak.... Ta páka na tu délku je obrovská, ale samotná 5 mm nevím, jestli bude stačit i tak.... Nebo bude nějaká výztuha?
21:09:11
03.11.2021
Eidy
-> Milan 136: Bohužel. 3mm není dost. Rameno je uchycený daleko od šroubů do podlahy, takže to má dlouhou páku. Je to daný původním designem kastle. Takže to zesílím dalšími 5mm. To už musí stačit.
20:42:28
03.11.2021
Milan 136
Extreme Tyres