Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:29:51
11.02.2021
Luky
-> Eidy 10.02.21 17:31:19: tunelem. Takhle to máme na litru z dob elektrickýho větráku origo chladiče. Husí krky pod čelem vedou dovnitř. Pošahem ruky se to tváří že tam nějakej nápor je.



Ale to co máš je hezký, snad to bude fungovat
22:33:20
10.02.2021
U-Geen
-> Eidy: no možná trochu decentnější :-) ba ne, líbí se mi co máš teď, a na mysli jsem měl něco takovýho: www.vividracing.com/wm.ph p/.../L6_222_65.jpg
20:46:54
10.02.2021
Eidy
-> MVM: Když budu mít na vstupu cokoliv kromě podtlaku, budu to považovat za úspěch. 4

-> U-Geen: Něco, jako měl Andruchovič na tisícovce? Určite je to funkční, ale to by se mi nelíbilo.
18:58:28
10.02.2021
U-Geen
-> Eidy: a co nějaký pořádný násos na střechu?
18:03:01
10.02.2021
Milan 136
17:40:03
10.02.2021
MVM
-> Eidy: To náporovy sani funguje až opravdu od vyšších rychlostí. Už je potom fakt lepší ten větrák.
17:31:19
10.02.2021
Eidy
Nejúčinnější by bylo prorazit díru v předním čelu a natáhnout odpadní rouru celým autem až do motoru. Ale nějak se mi ten nápad úplně nelíbil.3
17:07:27
10.02.2021
Milan 136
-> Luky 10.02.21 16:43:12: 3 Ten by to vcuclo na volnoběh.
16:43:12
10.02.2021
Luky
Dej tam větráček z PC 1
13:52:46
10.02.2021
Eidy
-> Antony: Napadlo. A strašně se mi do toho nechce. 3

Oddělovač mezní vrtsvy. Hmm.. Bylo by to fajn, ale tak nějak doufám, že tohle bude fungovat dostatečně. Ačkoliv to bude spíš náhoda. Ono za tím vystrčeným B sloupkem je to takový neodhadnutelný.
13:37:13
10.02.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: a nenapadlo tě místo vrapovaný hadice udělat laminátový/uhlíkový vedení? 1

A když už násos, tak s oddělovačem mezní vrstvy? 1

Ale máš to pěkný pane. 4
upraveno 1x, naposled 10.02.2021 13:38:57
10:03:53
07.02.2021
Eidy
-> Fifa: Jj, kameru mám. 1 4
00:02:27
07.02.2021
Fifa
-> Eidy: Asi bych to raději točil kamerou než to sledoval při řízení 40
21:57:32
06.02.2021
Eidy
-> Fifa: Díky. Tak já tam mám nějakých cca 80cm. Samozřejmě bych byl radši, kdyby ta hadice byla hladká a ne vroubkovaná, ale něco pasujícího fakt neseženu. Pokud bude v okně aspoň malinkej nápor, tak to bude fajn. To budu zkoušet až na jaře. Mám v plánu přilepit na okno pár provázků nebo mašlí a sledovat za jízdy.
20:46:47
06.02.2021
Fifa
-> Eidy 30.01.21 19:24:16: pěkná práce pane 6 Havlík to dobře vymyslel3 Trochu jsem se nejdřív lekl délky té hadice. Na jedné nejmenované zkušebně natáhli dlouhou hadici k sani až ven na chladný vzduch a získali tím asi -5kW. Jen byla odhadem 5 až 6 metrů. Tohle je relativně krátký oproti tomu :-)
upraveno 1x, naposled 06.02.2021 20:47:21
08:32:10
01.02.2021
Eidy
-> kpt.Budha: 1
07:28:32
01.02.2021
kpt.Budha
Chtělo to dát na druhou stranu, většina okruhů je na pravou ruku, takže levá strana auta je rychlejší a kapsa bude mít větší nápor 1
12:39:59
31.01.2021
m8rinek
-> MVM: ventiláror jménem Rotrex :)))
09:30:25
31.01.2021
Eidy
-> MVM: Myslíš turboventilátor? 1
20:39:35
30.01.2021
MVM
-> Eidy: Do ty hadice by se hodil vložit ventilátor... 1
Extreme Tyres