Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:13:31
03.10.2020
-> Eidy: konečně jsem se na to podíval a je to super, nerozumím moc, ale mám pocit, že to ani není moc potřeba dle Mischovo nadšení 5
20:23:16
03.10.2020
Eidy
-> Fávo forever: No jo, už to prosáklo všude. 1 Snad jsem Škodováky reprezentoval dobře. Dle komentářů na YT zřejmě ano. 5
19:27:18
03.10.2020
Fávo forever
ONE IN THE WORLD! Track-Built Škoda 110 R | Nürburgring Ride
10:02:37
27.09.2020
minno
Super foto, ten kokpit.
21:50:05
16.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.20 21:46:40: To je pravda a já taky 4
21:46:40
16.09.2020
Eidy
-> Tuner#2: Tak jako trochu pokazilo, ale lepší takhle, než kdybych to někam zahodil. A i tak jsem si to užil. 4
21:31:42
16.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.20 21:29:54: paráda, škoda že to pokazilo Besiny a vlastně i Ring.
21:29:54
16.09.2020
Eidy
Dneska jsem Kóču protáhnul po okreskách a zase letí jako vítr. Byl to jen ten překlepanej kabel od snímače klikovky. Teď je to chycený jinde a jinak, tak snad to vydrží. 5
11:01:16
14.09.2020
Eidy
Tak už vím, co to bylo. Přelámaný kabel od snímače klikovky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.09.2020 11:01:16
22:14:31
11.09.2020
Milan 136
-> Eidy 11.09.20 22:11:38: Pojedu se tam podívat a rád bych ten skvost omrknul6
22:11:38
11.09.2020
Eidy
-> Milan 136: Tak trochu obojí. 1
22:09:42
11.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.09.20 20:56:31: ani jedno, jedeme predjezdce. 4
20:56:31
11.09.2020
Milan 136
Zítra jedeš závod, nebo jsi tuner? 1
00:33:20
11.09.2020
Jindas
Pánové, nějakou dobu sleduji driftera Dominika Koubu a tenkrát jsem si všiml ve videu z Nurburgringu, že si tam pronajimali nějaký hotýlek (respektive to vypadá jako domeček) kousek od ringu- údajně levně. A to by se vám nelíbilo? Bohužel jsem nenašel, kde to co bylo, ale mohl bych se zeptat. A podle videa to vypadá, že i postávání s krkovici v jedné ruce a pivem v druhé by taky šlo :-D



Odkaz na video zde:



#2 - Nürburgring - Training Day . E36 344I Turbo Drift VLOG
12:28:27
10.09.2020
Eidy
-> kpt.Budha: Asi není konkurence pro takový jako my, co chtějí večer grilovat a sedět venku. 8
12:16:49
10.09.2020
kpt.Budha
-> Luky: Mně se to v kempu také líbí, ale 80 Euro za dva lidi na noc...letos jsme omylem museli jednu noc kempovat u Wörthersee, což je tedy pěkně zazobané místo a stálo to polovinu, tak mi to přijde drobet nepoměr 6
11:42:29
10.09.2020
Luky
-> kpt.Budha: dokonce... Já bych do hotelu vlastně ani nechtěl, mě baví grilovat a šlapat u toho v blátě, ale za ty prachy... Nevím no, u Bergwerg je dle mapy nějaký stanový plácek. Ale totální absence sociálek z nás udělá asociálky plus nechat tam stany a přívěsy.... 8
11:29:46
10.09.2020
kpt.Budha
-> Luky: 20 na den, takže 40 na noc...jak říkal Tuner2, ty hotely tam vyjdou lépe...
12:59:25
09.09.2020
Luky
-> Eidy 08.09.20 22:42:38: mě teda neskutečně dráždí způsob zpoplatnění tamního kempu. Ceny asi budeš vědět přesněji, ale bylo to snad 16 EUR na den. Čili přes 1 noc jsou to 2 dny, takže 1 noc = 32 EUR. S tím ať jdou do háje. To že je to docela drahý v porovnání třeba s tím kempem u Spa-Francorchamps (asi 12 EUR/noc) je druhá věc, ale primárně mně vadí to jak to účtujou.

Koukal jsem už dřív po okolí a moc alternativ tam ale není no 8
22:43:58
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 08.09.20 22:42:38: Tak za to jsem byl teď v Březnu na měsíc v Thajsku 3 3 3

Né sranda, jako chápu,není to moc,ale za bůra tam nedojedu 3 3 3
Extreme Tyres