-> Eidy: Škoda, já sa těšil alespoň na plameny z vyfuku
Jinak jak píše MVM, zkusit zatížit nebo rovnou vyměnit za něco kvalitnějšího
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:49:08
10.07.2020
10.07.2020
k.jarek
22:37:26
10.07.2020
10.07.2020
MVM
-> Eidy: Zkus to rele zatizit nějakými spotřebiči.. Abys dosahl toho max proudu co to snese. A nebo radši zahodit a dat jiny. Protoze bez toho to nepojede a zdroj potíží neni duvod mit v autě...
22:37:09
10.07.2020
10.07.2020
Eidy
-> k.jarek: Video by bylo jen o tom, že otočím startérem a motor hned chytí. Žádné speciální efekty.
-> MVM: Ale tenhle motor je už 30 resp. skorem 50 let starý. Ale díky.
-> Nwkt: No jasně. Tak jako origo. Prostě přes relé pod klíčkem, abych nenamáhal kontakty ve spínačce. Žádný zvláštní kouzla.
-> MVM: Ale tenhle motor je už 30 resp. skorem 50 let starý. Ale díky.
-> Nwkt: No jasně. Tak jako origo. Prostě přes relé pod klíčkem, abych nenamáhal kontakty ve spínačce. Žádný zvláštní kouzla.
22:32:04
10.07.2020
10.07.2020
Nwkt
-> Eidy: Ty máš jednotku napájenou přes relé?
22:29:59
10.07.2020
10.07.2020
MVM
-> Eidy: Obvykle říkám že Italové by měli dneska uz dělat jen pizzu,špagety a hudebni nástroje. ALE ve Tvým případě udělám výjimku a nastartovanou Alfu chválím
22:28:58
10.07.2020
10.07.2020
k.jarek
-> Eidy: Gratulace pane Nebudeš mět video ze startu? Jinak, tipl bych si, že je problém mezi čínskýma jednotkama a tim, co lze skutečně naměřit...
22:21:18
10.07.2020
10.07.2020
Eidy
Nalil jsem olej a startérem natlačím 5 barů s 10W-40. Od vypnutí startéru do rozsvícení kontrolky mazání to trvá 2 minuty a 38 vteřin. To by šlo. Tak že to navrčím. Naleju benzín a točím jako blázen. Nic. Jiskru to dává. Z výfuku není cítit benzín, takže asi vstřiky. Začnu kontrolovat svazek a všechno ok. Nechápu. Při startování kontrolka palivového čerpadla poblikává. Silnější pojistka na relé nic neřeší. Nakonec dávám místo čínského relé český Magneton a motor naskočí okamžitě. Po téměř dvou letech slyším ten krásný chrchlák itala. Juchů.
A teď mi někdo vysvětlete, proč to čínský relé s pojistkou nefunguje. Vepředu na světlech, klaksonu i palivovém čerpadle frčí. Ale vzadu na ECU nic. Ani další kusy.
A teď mi někdo vysvětlete, proč to čínský relé s pojistkou nefunguje. Vepředu na světlech, klaksonu i palivovém čerpadle frčí. Ale vzadu na ECU nic. Ani další kusy.
13:48:35
09.07.2020
09.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 23:04:47: Tak já jinak nevím, třeba technologie postoupila a udělal si to na hrnčířském kruhu
13:34:56
09.07.2020
09.07.2020
Eidy
-> Čokin: Soba mám jenom v kombíku. Ale home office a období dovolených dělá kouzla.
09:23:09
09.07.2020
09.07.2020
Čokin
-> Eidy: Občas přemýšlím jestli i chodíš do práce nebo jsi vyhrál soba rentiera Ja když chystal auto na Pohofest, tak jsem musel vzít týden volna
23:04:47
07.07.2020
07.07.2020
Eidy
-> Jindas: Samozřejmě. Jak jinak bych to dělal?
23:01:54
07.07.2020
07.07.2020
Jindas
-> Eidy 07.07.20 21:45:25: neke, ty ještě máš ten bymbas ze silonu na nátrubky, co jsem ti tenkrát točil?
22:55:08
07.07.2020
07.07.2020
Eidy
-> Tuner#2: Já si udělám každopádně svoje, ale lepší než ty ze speedpro to asi nebude.
22:53:20
07.07.2020
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.20 22:46:04: To věřím, proto jsem spokojen s tím co mám.
22:46:04
07.07.2020
07.07.2020
Eidy
-> Dušan: Musím makat, abych mohl taky na sraz.
-> Tuner#2: Udělal jsem první pokus s ochranou trubek rámu a moc dobře to nedopadlo. Není to prdel bez správné technologie.
-> Tuner#2: Udělal jsem první pokus s ochranou trubek rámu a moc dobře to nedopadlo. Není to prdel bez správné technologie.
22:24:38
07.07.2020
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 07.07.20 22:21:02: má a jinak tvarovaný. To bylo jen tak řečnicky jak je to nádherný. Já to bohužel nedokážu.
22:21:02
07.07.2020
07.07.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.07.20 22:12:07: Nemá 120 jinak veliký?
22:12:07
07.07.2020
07.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.20 21:46:56: dělal jsi rovnou dvě že?