Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:43:14
16.05.2020
Eidy
Vypiloval jsem distanční podložku pod alternátor. Měl jsem kus leteckýho duralu a musel jsem jít z 20 na 17mm. Vzhledem k ruční výrobě držáku a vaření na altík považuji pouze drobné odchýlení za úspěch.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.05.2020 23:43:14
23:14:51
15.05.2020
Eidy
Dneska jsem musel napravit 2 chyby v elektrice. Začal jsem zkoumat schéma motorového svazku a po letech znovu zjistil, že relé palivové pumpy je ovládané nikoliv plusem, ale kostrou. To vyřešilo rychle předrátování. Ale včera večer mi došlo, že nemůžu relé v kufru krmit rovnou od baterky taktéž v kufru, ale že musím natáhnout nové krmení od odpojovače baterie, aby to bylo vše správně dle FIA (ne kvůli závodům, ale prostě kvůli funkci). Koupil jsem 10mm2 kabel a když jsem byl v půlce protahování, tak se seknul. Rval jsem 15 minut jako blázen a nic. Ani tam ani zpátky. Pak jsem s tím nějak hnul a najednou to šlo jako po másle. Ne všechno jde vždy podle představ. Aby si někdo nemyslel, že nenarazím občas na problém nebo nedělám chyby.5
20:03:54
15.05.2020
ZdrubT
Moje RSo foto 17. Na fotce je jen jedno Lko, samozřejmě tam mam dvě. Na převodovce podobnej držák jak Eidy a žádnej problém.
16:07:59
15.05.2020
Eidy
-> vhml: Tohle není pežot. 3 A za další se podívej na uchycení motoru. Co to ovlivňuje??

Navíc kvalt mi snad nikdy nevyskočil.



-> Antony: No však právě.
14:53:27
15.05.2020
Antony - zrušená registrace
Je teda pravda, že mám jinej způsob horního uložení než Eidy ( moje ala LR) a bez uložení na příčce, ale vůbec nepozoruju nějaký deformace karoserie, nebo všeobecně nějaký negativa.
13:07:47
15.05.2020
vhml
-> Eidy 15.05.20 12:56:45: samozřejmě. Dokud by to třeba nevypadlo i z tahla nebo tak 3 4



Každopádně samostatnýho horního úchytu bych se asi taky bál. Na obou škodovkách jsem měl uchycení na příčce + tenhle vršek a i tak to bylo nahoře vždy potrhaný. A bez horního úchytu zas věčně vypadávaly kvalty.
12:56:45
15.05.2020
Eidy
-> vhml: Ale chápeš, že by to zůstalo ležet táhlem řazení v tunelu?
12:49:24
15.05.2020
vhml
-> Eidy 15.05.20 00:06:55: no je neříkej. Jeden místní strejček měl uhnilej vejfuk někde u katu a nakonec se to za jízdy celý demontovalo i s držákama z kastle 3
upraveno 1x, naposled 15.05.2020 12:49:40
06:21:29
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.05.20 00:06:55: Jo jo však říkám že to chápu. 4
00:06:55
15.05.2020
Eidy
-> vhml: A jak by se to asi zapíchlo? Bez táhla řazení jaksi jezdit nelze. Ty hlavo. 1

-> Tuner#2: To je pořád něco. Teď mě 2 setrváky stály s ježděním a vyvážením desítku.
23:15:37
14.05.2020
ZdrubT
-> Eidy 13.05.20 22:47:55: Nebál bych se toho tak. Jen dovarit třeti stěnu, tu kratší.
upraveno 1x, naposled 15.05.2020 08:15:34
21:21:28
14.05.2020
vhml
-> MVM 14.05.20 21:12:09: až se ta hokejka převodovky zapíchne proti směru jízdy do asfaltu, tak z toho budou ještě lepší fotky, než z roztrženýho setrváku 3
21:13:48
14.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.05.20 20:38:38: Hele ale 10 - 12 za kolečka by se v tom rozpočtu asi ztratila ne? Nicméně chápu, že už teď jsi mimo svou představu na záčátku. Taky jsem si říkal, to je jen rám za xy a bude to hned složený... Realita je jiná 1
21:12:09
14.05.2020
MVM
-> Eidy: 1 Tak on takovej držák je kluk šikovná..on se ozve nebo přihlásí sám.
20:38:38
14.05.2020
Eidy
-> MVM: Na Ring, na Spa, na cestování, tak na všechno. A s tou skříní do budoucna určitě něco udělám, ale teď to musí počkat. 4

A ten držák kontrolovat budu, slibuju. 1
18:11:22
14.05.2020
MVM
-> Eidy 14.05.20 11:38:39: Takže na Nordschleife...aby to bylo delší. Tobě se zvedne i topspeed. Spíš se divim ze dokážeš žít s kratkou jednickou.. ale ono to je ve finale asi jedno,jak sd to vezme. No s tim drzakem jak myslíš, v kastli to mas zpevněný jako pancir na tanku ale ten držáček je oproti tomu papir. Samozřejmě i Porsche ma v tom podobnym místě na viku převodovky podobný držák a taky je drobný. Každopádně byt Tebou to hlídám..4 A to niktetak nestrašim..
11:38:39
14.05.2020
Eidy
-> MVM: 5Q byl v plánu už dlouho (při renovaci). Zatím je to sériový odstupňování. Vlastně 1-4 stejný jako doposud a navíc pětka.

U toho držáku vycházím z toho, že všude je průřez větší než kolem šroubů na uchycení a všechny hrany jsou sražený a zabroušený.
07:37:52
14.05.2020
MVM
-> Eidy: Koukám že se narodil během rekonstrukce jeden kvalt navic. Jak to máš odstupňovany? To je fajn. Ale ty odlehčovaci dirky v držáku (ktery je jinak moc peknej) bych asi vynechal. Vim jak to na autech furt kontroluju, svařuju a stejně to občas rupne.. Prostě jsou mista ,kde se matrošem šetřit nevyplácí. A navic to chce intenzivní kontrolu těch míst. Tady davam T2 za pravdu..
23:50:08
13.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: A ještě to mám zesílený zevnitř takovým nosníkem. Nic není ponecháno náhodě. 4
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.05.2020 23:50:08
23:42:58
13.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Extreme Tyres