Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:32:48
05.05.2020
Bukaj
3
08:35:00
05.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: 3

-> ZdrubT: Dík.4 Chceš taky? 1

-> T: 30 3
05:57:50
05.05.2020
-> Eidy: nemáš za co 3
23:38:55
04.05.2020
ZdrubT
-> Eidy: Krása156
23:21:03
04.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
23:17:01
04.05.2020
Eidy
Když máte mizerný kamarády a ještě je poslechnete, tak si to dáte znovu. A ušetříte 29g. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.05.2020 23:17:01
13:59:00
04.05.2020
Jozka
-> T: On chtěl, ale ta mrcha strachem uhnula..4
07:46:06
04.05.2020
-> Eidy 03.05.20 23:03:54: vzhledem k tomu, že máš ručku jenom na parkování, tak mi tam nějaká ta díra chybí 8 40
23:03:54
03.05.2020
Eidy
To si tak brousíte, svařujete, brousíte, vymejšlíte, opravujete, upravujete, lakujete a večer skončíte vlastně jen s pár dílama v černé barvě. Někdy to jde rychleji, někdy pomaleji.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.05.2020 23:03:54
15:10:23
03.05.2020
Eidy
-> T: 3

-> Rapid05: V Běšinech ji pod plachtu schovávám pokaždý. 1
13:30:01
03.05.2020
Rapid05
-> T: Přesně, taky si pamatuju Kóču zabalenou v Běšinech do igelitu 1



-> Eidy: Komentuju málo, ale sleduju neustále, je to fakt nádhera. 4



BTW pěknej odstín 2
13:11:58
03.05.2020
To chce klid....dejme tomu 5 let a bude to ve stejných kolejích....pamatuju si Eidyho před 10 rokama, když nechtěl Kóču vzít ani do deště a jak měl pak po pár letech radost v Brně 3

Jsou dvě možnosti, buď se na to doma koukat a nebo jezdit a počítat s nějakým tím šrámem....za který ta radost z jízdy podle mě stojí 5
08:21:25
02.05.2020
MVM
-> Eidy: Hele nikomu to nepřeju,ale zažil jsem takhke krásně nachystané zavodni auto před sezónou. A ve druhým dni ježdění to šlo dvěma bokem přes kačírek. A když přijel po ose do boxů,tak jsem myslel že omdlim. Nicméně to jsem začínal,až po nějaký době jsem zjistil,že je to častý jev a řeší se až velký škody na kráse.
08:15:59
02.05.2020
Bery
nejezdit s tím a nevyužít toho potenciálu ,vlastností

a radosti z toho auta... to je jak ležet v posteli s holkou, která to chce, ty taky a nezasunout5
08:07:14
02.05.2020
vhml
Koca přijde do obyvaku a Eidy si konecne koupi na jezdeni Miatu 3
06:51:42
02.05.2020
Shader
-> Eidy: Nafotit tu krásu a pak to zakonzervovat voskem 3 . Krása! 4
23:49:00
01.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.05.20 20:24:19: koukám Jirka už vymalovaný a ty Massagy to je pecka. Tohle fakt musíme pořádně nafotit a stejně to nebude jezdit, já to už teď nevěřím 1 4
21:11:42
01.05.2020
Eidy
-> MVM: Až to bude hotový, tak to bude chtít spoustu fotek na památku té krásy. 1

Strašně mě to baví. Je trochu škoda, že u dalšího auto to asi nebude s takovou láskou. Ale šidit to zase nebudu. Tohle auto je pro mě prostě nejvíc. Taková výstavní skříň domácího kutila.4
20:36:33
01.05.2020
MVM
-> Eidy 01.05.20 20:25:18: Massagy jsou dobře vymazlený. To už je auto na výstavy, je to na trať až moc hezký (to opiskovat). Pro mě je to prostě blok. Když člověk ví kolik to stalo peněz a vlastnoručně odpracovanych hodin. Jinak je vidět že Tě to pořád baví. 1
upraveno 1x, naposled 01.05.2020 20:51:42
20:25:18
01.05.2020
Eidy
A vyzvedl si další díly z Galvennu. Tentokrát nikl.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.05.2020 20:25:18
Extreme Tyres