Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:07:16
14.02.2020
ZdrubT
-> Eidy 14.02.20 13:52:28: To je opravdu hezká práce, tak to má vypadat a ne jako tady na Kladně.
13:53:50
14.02.2020
Eidy
Vrstva zinku silná a lesklá.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2020 13:53:50
13:53:16
14.02.2020
Eidy
13:52:56
14.02.2020
Eidy
Všechno hezky zabalené.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2020 13:52:56
13:52:28
14.02.2020
Eidy
Byl jsem v zinkovně Galvenn a jsem nadšený z výsledku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2020 13:52:28
21:47:25
11.02.2020
Eidy
Ještě jsem nabarvičkoval spodek prahů, aby to všechno hrálo v jedné linii.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.02.2020 21:47:25
19:20:12
11.02.2020
Eidy
Máme to v barvě. A v neděli dutiny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.02.2020 19:20:12
11:57:28
11.02.2020
minno
-> Tuner#2: -> Eidy: 3
11:44:43
11.02.2020
Eidy
-> minno: Já jsem chtěl, ale já to neumím a ty na to nemáš čas. 3
11:26:45
11.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 11.02.20 10:52:49: s 10cm odhlučnění, aby to tak neřvalo že? 3
10:52:49
11.02.2020
minno
-> Eidy: to bolo jednoduchšie dať tam tapec3
21:55:32
10.02.2020
Eidy
Včera jsem to zase rozebral a dneska olepil a připravil na lakování černou. Lakýra nějak netušil, že vzadu nemám tapec a svítilo by to do interiéru.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.02.2020 21:55:32
21:07:17
30.01.2020
minno
-> Eidy: to by celkom šlo :)
20:21:57
30.01.2020
Lubes120
-> Eidy: naadhera9
14:38:30
26.01.2020
radekp
-> Tuner#2: já vím, ale musel jsem 40
00:31:34
26.01.2020
Eidy
-> minno: Žádný velký tmelení v tom smyslu, aby z toho nedělali rovinu za každou cenu. Na střeše to bylo snadný, ale na těch laminátech se to propadne. Toho tmelu se musí natáhnout hodně a stejně se propadne. Takže je to akorát těžký a po krátkém čase zase hrbatý. Takže dát tomu nějaký správný tvar, třeba zadělané víčko nádrže v PP blatníku a větší díry, ale pak jen plnič a barvu.



-> MVM: Ono asi záleží i na tloušťce.
21:44:06
25.01.2020
MVM
-> Eidy: No jasně že jsou ty fólie dneska drahy. Ale i ten materiál, kluci jsou čím dál šikovnější. Nám lepí auta každoročně RallyDesign ze Zlína a celopolep taky od tam Wrapstyle. Co se týká těch průhledných fólií - tam je asi víc druhů tlouštěk. A ta, průhledná co lepili nám se hůře tvarovala než ta barevná.
23:05:56
24.01.2020
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.20 19:06:49: musíš vzít chlapskou škálu.

Je to červený? Je. Takže je to stejný 3
22:58:51
24.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.20 22:35:36: členitý není problém, jen škoda, že je Lukáš až z Brna. Dělá fantasticky a s kvalitníma fóliema: www.facebook.com/pg/.../p hotos?tab=album&...
22:35:36
24.01.2020
Eidy
-> MVM: Polepit celý auto barevně vyjde není moc levný, když to má být kvalitní folie a kvalitně udělaný. To určitě ne. Ale o čiré folii jsem přemýšlel, to asi udělám. Sneslo by to i přední čelo, ale je dost členitý. Nicméně spoiler a pár míst zkusím.
Extreme Tyres