Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:18:30
25.08.2019
Eidy
-> krtecek: Přímo HB Body říká, že do 25% se to jejich ředidlem ředit může. Ono na první vrstvu je to tak obecně lepší.
19:08:37
25.08.2019
krtecek
-> m8rinek: -> Tomáššš: já se bavil s technikem od Body a říkal, že pokud dodržíš přesně postup co píšou, tak to udělá to co má. Nesmí to ředit, jinak už to nebude mít ty slévací a vyplňoací schopnost...
10:34:58
25.08.2019
Tomáššš
-> m8rinek: ja som ho neskúšal použiť . Všetko som striekal. A hlavne išiel podľa postupu.6
16:22:57
24.08.2019
m8rinek
-> Tomáššš: já s 989 sem tam něco naštětkuju a moc mě to neba, neslejvá se to, ale třeba dělám něco špatně... Na pistoli to bude asi jiná...
14:40:45
23.08.2019
Tomáššš
Body 989 je super základ :) dobre sa s ním pracuje a keď človek dodrží popis - technologický postup ,tak je to radosť :) je drahší ako polyuretan síce ale je fajn. U polyuretanu je výhoda,že má základ dvojzložkovú farbu a potom aj vrchnú dvojzložkovú a v RAL odtieňoch :) 1 pre mňa osobne je lepší polyuretan,keď som našiel aj vrch v dvojzložke ..
upraveno 1x, naposled 23.08.2019 14:41:25
10:05:25
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: hm..to máš fajn...u nás s tím nikdo nedělá ..takže prostě jen internet8
09:56:39
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Já si vrch nechám prostě namíchat u lakýry. Dělá myslím Standox.
09:29:03
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: doporučíš nějaký kvalitní vrch? abych se přiznal i přes mé dobré vyhledávací schopnosti jsem tohle jaxi nenašel...u nás v barvách to neberou
09:07:06
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: jojo, ten dotaz jsem viděl. Telurii neznám. Kdysi jsem zkoušel nějaký český epoxid a strašně mě to zklamalo. Takže si raději připlatím za Body, který má kvalitní materiály a fungují. Když dáš navrch slušnou barvu a nezkazíš to samotným stříkáním, tak to bude dobrý. Barva ve správné tloušťce se rozleje sama.
08:36:55
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: bude to showcar minimálně pro mě4 chci to pořádně..ne, aby to bylo krpatý jak mandarinka..já našel na netu epoxid základ od Telurie, který je prý srovnatelný s tím body 989 a když to převedeš na prachy tak máš rozdíl 200,-/kg...viz můj dotaz v sekci Lakování ...s dovolením si půjčím fotku od jinud... rád bych docílil takového vzhledu...ale nevím zda je to možné ohvracing.cz/wp-content/. ../P%C5%99edn%C3%AD-n%C3%A 1prava-%C5%A1koda-130-2.jp g?gid=6
upraveno 1x, naposled 23.08.2019 08:39:13
08:26:27
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Plnič? To bude showcar? 1 Já půjdu každopádně do základovky Body 989 a navrch asi akrylát, abych měl správnej odstín.
08:13:54
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: na sprej to vypadá až moc hezky1 proto jsem se musel zeptat..já furt řeším jak a čím nalakovat tu nápravu, aby to bylo hladké jak psí kule..názory a způsob řešení se mi rozchází...borec z body mě ujištuje, že ten epoxid základ a potom plnič to musí srovnat..
07:55:55
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Jojo, regulátor. Protože regulovat to na kompresoru je nesmysl díky délkám hadic. A ne, třmeny jsem bral sprejem s 2K barvou.
07:52:45
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: co to máš pod tou pistolí namontovaný? Nějaký regulátor? tím jsi lakoval ty brzdiče?
00:01:41
23.08.2019
Lubes120
-> Tomáššš: viem ze známy to tak spravil a v pohode. Nastavíš spodný tlak a on si natlaci a hotovo ale nemám s tým ja skúsenosť. Kupoval som ho v hechte. Som zatiaľ spokojný na rozbeh ale je to taky hrkotak. Chcelo by to nejaký tichsi
11:21:48
22.08.2019
Tomáššš
-> Lubes120: značka ,odkaz na kompresor ? Tým ,že zväčšíš vzdušník nevyriešiš plnenie ,uvaril by si ho po čase .
10:49:54
22.08.2019
Lubes120
-> Eidy: tiež som nedávno kupoval kompresor a mam malý 50litrovy ale dvojpiest a ma prietok okolo 350 l /min a je super na striekanie. Akurát zásobník by chcelo väčší koli tomu ze často tlaci
07:23:37
22.08.2019
Tomáššš
-> Eidy: kompresor mám podobný ako ty a najlacnejšiu pištoľ a stíha . Nemal som problém. Jedine,žeby si mal väčšiu spotrebu vzduchu pri nastavení pištole . Ale podľa vzoriek čo vidím,si sa pekne hral :)
22:28:16
21.08.2019
Eidy
-> m8rinek: Odkaz o kousek níž v diskuzi. Pistole asi litr a po pětikilu trysky. Dneska jsem zkusil 1,5 a na základ to bude dobrý. K tomu mám ještě 1,3 na menší věci/řidší barvu. Šmrdlal jsem s tím bez masky a super. S řidší barvou to bude horší, ale i tak to bude fajn. Jo a můj 260l/min kompresor je na tu 1,5 pořád slabej. Budu muset dělat krátký přestávky.
Extreme Tyres