Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:04:52
02.08.2019
OndraKrupi
-> Eidy: hele a budeš s tím i jezdit nebo jen vystavovat? protože tolik práce, abys to pak někde (nedejbože) neťuk a pak zas práce na tom.... 4
11:22:29
02.08.2019
eRkos
-> Eidy: Ty si blázon.. 9 žeriem tieto tvoje detailné práce..
21:16:51
01.08.2019
Eidy
Nastavoval jsem dost. Ne proto, že by to čelo bylo špatně tvarovaný, ale kvůli roztažení se ty blatníky trochu šponujou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2019 21:16:51
21:13:06
01.08.2019
Eidy
Upálil jsem držák na nádobku brzdové kapaliny (budou zvlášť přímo na válcích) a pak se věnoval broušení zadního čela do blatníků. Hezky pomaličku a vyšlo to pěkně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2019 21:13:06
21:10:38
01.08.2019
Eidy
Přišly zásilky. Pro jistotu trocha barvy a nějaké drobnosti pro stříkání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2019 21:10:38
15:36:04
01.08.2019
U-Geen
-> Eidy: na kravinky kreslit umet nemusis, na to staci i tinkercad.com :)
12:49:49
01.08.2019
minno
-> Eidy: -> vhml: mali by ste založiť firmu, jeden bude pilovať a druhý tlačiť3
12:42:31
01.08.2019
vhml
-> Eidy 01.08.19 12:41:04: pro me je naopak časově uplne desiva predstava to kotlat z materialu oproti tisku 3 4
12:41:04
01.08.2019
Eidy
-> vhml: Nepřemejšlel. Vzhledem k mým zkušenostem s 3D je pro mě aspoň 10x rychlejší to vypilovat, než se naučit kreslit a tisknout.
11:25:17
01.08.2019
vhml
-> Eidy 28.07.19 19:08:06: nepřemejšles někdy o 3D tisku na takový kravinky? Dural je sice hezkej, ale je s tím mrdání to vyrobit a pořád to váží nejmíň 3x tolik...
11:01:46
01.08.2019
Deacon
-> Eidy: tak to klame jenom z fotky. Super 5
07:33:06
01.08.2019
Eidy
-> Deacon: Myslíš na tý fotce níž? To zrovna dost mate fotka. Tam to vypadá divoce, ale ve skutečnosti to sedí pěkně viz. výřez z jiné fotky. 4 Díky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2019 07:33:06
06:51:53
01.08.2019
Deacon
-> Eidy: Krásná práce 4 to jak se stím do detailu mazlíš, to je radost pohledět. Budeš nějak řešit i prolis předního blatníku, aby seděl s prolisem na dveřích? Pokud se stím bude dát něco dělat, liší se to celkem o dost.
22:55:40
31.07.2019
Eidy
Pustil jsem se i do brzd a připravuju díly do zinku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:55:40
22:53:32
31.07.2019
Eidy
Možná jste si všimli velké mezery kolem zadního čela. Takže ho rozšiřuju.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:53:32
22:52:25
31.07.2019
Eidy
Zase jsem to rozebral a do všech závitů cpu šrouby pro ochranu při pískování. Malými svary jsem pojistil držák brzdové konzole a plynového pedálu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:52:25
upraveno 1x, naposled 31.07.2019 22:56:09
19:11:19
28.07.2019
Eidy
No a místo sáhodlouhého nastavování ve velkých šlicových dírách při další montáži jsem navařil podložky, aby to bylo rychlejší. A to je pro dnešek konec.5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:11:19
19:09:32
28.07.2019
Eidy
Znovu jsem nasadil držák chladiče a vše nastavil do roviny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:09:32
19:08:46
28.07.2019
Eidy
Pro jistotu jsem ještě zkusil nasadit dveřní sloupky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:08:46
19:08:06
28.07.2019
Eidy
Vyrobil jsem páčku pro otvírání zadní kapoty. Nechtělo se mi dělat díru do blatníku na původní řešení. Jednak kvůli vodě při dešti a mytí a druhak můžu otevřít kapotu bez otevírání dveří. Páčka je samozřejmě duralová.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:08:06
Extreme Tyres