Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:36:04
01.08.2019
U-Geen
-> Eidy: na kravinky kreslit umet nemusis, na to staci i tinkercad.com :)
12:49:49
01.08.2019
minno
-> Eidy: -> vhml: mali by ste založiť firmu, jeden bude pilovať a druhý tlačiť3
12:42:31
01.08.2019
vhml
-> Eidy 01.08.19 12:41:04: pro me je naopak časově uplne desiva predstava to kotlat z materialu oproti tisku 3 4
12:41:04
01.08.2019
Eidy
-> vhml: Nepřemejšlel. Vzhledem k mým zkušenostem s 3D je pro mě aspoň 10x rychlejší to vypilovat, než se naučit kreslit a tisknout.
11:25:17
01.08.2019
vhml
-> Eidy 28.07.19 19:08:06: nepřemejšles někdy o 3D tisku na takový kravinky? Dural je sice hezkej, ale je s tím mrdání to vyrobit a pořád to váží nejmíň 3x tolik...
11:01:46
01.08.2019
Deacon
-> Eidy: tak to klame jenom z fotky. Super 5
07:33:06
01.08.2019
Eidy
-> Deacon: Myslíš na tý fotce níž? To zrovna dost mate fotka. Tam to vypadá divoce, ale ve skutečnosti to sedí pěkně viz. výřez z jiné fotky. 4 Díky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.08.2019 07:33:06
06:51:53
01.08.2019
Deacon
-> Eidy: Krásná práce 4 to jak se stím do detailu mazlíš, to je radost pohledět. Budeš nějak řešit i prolis předního blatníku, aby seděl s prolisem na dveřích? Pokud se stím bude dát něco dělat, liší se to celkem o dost.
22:55:40
31.07.2019
Eidy
Pustil jsem se i do brzd a připravuju díly do zinku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:55:40
22:53:32
31.07.2019
Eidy
Možná jste si všimli velké mezery kolem zadního čela. Takže ho rozšiřuju.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:53:32
22:52:25
31.07.2019
Eidy
Zase jsem to rozebral a do všech závitů cpu šrouby pro ochranu při pískování. Malými svary jsem pojistil držák brzdové konzole a plynového pedálu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.07.2019 22:52:25
upraveno 1x, naposled 31.07.2019 22:56:09
19:11:19
28.07.2019
Eidy
No a místo sáhodlouhého nastavování ve velkých šlicových dírách při další montáži jsem navařil podložky, aby to bylo rychlejší. A to je pro dnešek konec.5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:11:19
19:09:32
28.07.2019
Eidy
Znovu jsem nasadil držák chladiče a vše nastavil do roviny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:09:32
19:08:46
28.07.2019
Eidy
Pro jistotu jsem ještě zkusil nasadit dveřní sloupky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:08:46
19:08:06
28.07.2019
Eidy
Vyrobil jsem páčku pro otvírání zadní kapoty. Nechtělo se mi dělat díru do blatníku na původní řešení. Jednak kvůli vodě při dešti a mytí a druhak můžu otevřít kapotu bez otevírání dveří. Páčka je samozřejmě duralová.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:08:06
19:06:19
28.07.2019
Eidy
-> SO545: Nakonec jsem dal na tvou radu a kapotu zkusil s těsněním. Když jsem zatlačil v místě pantů, tak si krásně sedla a rohy neodstávaly. Ale pro jistotu jsem malinko sklepal hranu pro těsnění v rozích. Nekopírovalo to úplně přesně radius torpéda. 4

To byl zase hezký garážový víkend. Kapota je komplet dolaminovaná, 5 vrstev musí stačit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.07.2019 19:06:19
12:38:30
28.07.2019
SO545
-> Eidy 28.07.19 11:57:14: aj moja povodna kapota sedela paradne...aj ta nova az ked som nasadil tesnenie tak jednu stranu zdvihlo... toto je laminat ak sedi rozmer dosadacej plachy na tesnenie tak OK..

je pravda ze to tesnenie si musi sadnut , zavriet kapotu chce trosku sily.
11:57:14
28.07.2019
Eidy
-> SO545: Plechová kapota tam předtím seděla dobře, v kufru problém není. Jen tahle kapota prostě byla plochá.
10:28:27
28.07.2019
SO545
-> Eidy 26.07.19 22:29:42: ak mozes tak to zloz na cisto s tesnenim...mne to robilo psie kusy na plechovej kapote.
Lavu stranu pri torepede to zdvihlo nepekne...korekcia prebehla ale bol to boj.
23:35:43
26.07.2019
Eidy
-> Alec: Thanks man. Most of things I'm doing now with body panels is not crucial but kind of duty. I want her (my car) to look nice considering purpose. No showcar but still good looking. 4
It is nearly impossible for your to read my comments but pictures are better than 1000 words.
Extreme Tyres