Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:47:02
01.06.2019
Eidy
Takže odřezat a navařit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:47:02
20:45:55
01.06.2019
Eidy
Tady nevím, co se tenkrát tátovi honilo hlavou. 8
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:45:55
20:44:37
01.06.2019
Eidy
Vzadu je to hlasitý dost, tak ještě vepředu. 139dB Nautilus. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2019 20:44:37
06:27:14
31.05.2019
Eidy
-> Jozka: Tak tohle by asi nikoho neurazilo, ale chápu. To bych ji tam asi taky dal.
23:45:47
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Já budu muset nutně výztuhu "znovuobjevit" pro MBX - a zmíněný dvě by byly v něm fakt na místě. Nad čím ale znova váhám, je ta zbytečná heverová trubka. Byl jsem už rozhodnutej jí zrušit jako ty, ale jak jde čas a rostou požadavky na originalitu..8
23:03:43
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Mě chybět nebude. Ale nemít rám, tak je tam dám 2 do každýho prahu.
23:00:52
30.05.2019
Jozka
-> Eidy 30.05.19 22:27:44: Sice jen svazarmovská A2 z Prahéé, ale možný to je.. tobě taky evidentně chybět nebude..6
22:29:50
30.05.2019
Eidy
A dnešní balík z železářství. Váží to teda dost.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:29:50
22:28:51
30.05.2019
Eidy
Trubky pro hever pryč.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:28:51
22:28:23
30.05.2019
Eidy
Levá taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:28:23
22:27:44
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: Jenže jestli to bylo závodní auto, tak tam ta výztuha třeba chyběla schválně.

Pravá strana začištěná.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.05.2019 22:27:44
18:50:06
30.05.2019
Jozka
-> Luky 30.05.19 17:13:45: Myslíš jako že "po" už to nebude driftovat, ale driblovat ? 3

-> Eidy: Prý se sem tam nedávaly, já ale auta "bez" viděl jen tak, jak píšeš - že se s nima při opravě neunavovali. Osobně si netroufám tvrdit nic, neb erko jsem měl už dávno a dost hnilý, ale soused (dělal ze silně jetýho rally vozu s rámem rodiný přibližovadlo) tvrdil (před komplet vyvářkou a s lehkou nadsázkou), že po vyjmutí rámu měl strach, že mu na přejezdu vypadne přední okno. A připisoval to právě tý chybějící dodatečný výztuze.
17:52:58
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Možnosti jsou 2. Buď to fungovat nebude a nebo to odpruženi naopak fungovat začne. 1
17:13:45
30.05.2019
Luky
-> Eidy: a když to teď celý vyztužíš (vč. rámu), bude to fungovat s tím nepružícím podvozkem? Přeci jen předtím místo toho pérovala celá kastle, teď už ten krut asi bude výrazně menší...
08:24:47
30.05.2019
Eidy
-> Jozka: To jsem neřekl. 4 Tyhle prahy už dávno nejsou fabrický. Po předchozí opravě tam ty extra výztuhy už nikdo nevrátil. Asi proto, že "to není vidět".10
07:57:27
30.05.2019
Jozka
-> Eidy: Takže v týhle kastli ta druhá přídavná střední výztuha prahu taky nikdy nebyla ?
00:21:45
30.05.2019
Eidy
-> Luky: Myši ani ne, ale jak to bylo svařený, resp. nesvařený. Děs. A druhá strana bude to samý. To auto by bylo 2x pevnější už jen kdyby tohle bylo udělaný pořádně.
23:58:06
29.05.2019
Luky
-> Eidy: jak to vypadalo uvnitř prahu? Bydlely tam myši? 1
23:15:31
29.05.2019
Eidy
-> ZdrubT: Kulatý neprodám. 2 Můžu ti dát přední lamino, když budeš chtít.
A počkej, co ti ukážu, až přijdeš. Ty prahy byly dost zfušovaný.

-> Deacon: Díky. Jo, stačilo trochu tepla. Tak jsem ho doladil celej, přestože jsem ho chtěl na začátku rozšlapat.
23:05:46
29.05.2019
Deacon
-> Eidy: pěkně jedeš, parádní práce. Na doladění toho předního blatníku stačila jen horkovzduška?
Extreme Tyres