Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:25:18
29.03.2019
vhml
-> Eidy 28.03.19 21:24:41: neuvažovals o 3D tiskárně? Ta váha by byla zas nejmíň poloviční , práce čtvrtinová a dokonce se nechají koupit hezký dráty plněný carbonem 3 2
06:53:27
29.03.2019
Bery
já začal s výrobou velkoplošných podložek... vykružovák v hajzlu, ušetřená váha zanedbatelná.Ale radost:-))
21:24:41
28.03.2019
Eidy
Dneska CNC vrtačka a pilník a držák zapalovacích kabelů je na světě a 3 hodiny pryč. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.03.2019 21:24:41
15:32:12
28.03.2019
Eidy
-> Čokin: Jojo, když vlezu v noci do postele, tak je přítulka děsně šťastná. 3
14:42:35
28.03.2019
Čokin
-> Eidy: Doporučuju dělat převodovky a motory na kšeft, to člověk v noci spí a stejně cítí benzín
upraveno 1x, naposled 28.03.2019 14:43:14
22:59:59
27.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Skoro jo. U Demona je to taky únava materálu. 1

Mám dočištěný a umytý blok, hlavu, prsa i vodní pumpu. Už několik dní se máchám v benzínu, mám ruce jak struhadlo.
22:17:07
27.03.2019
Luky
-> Tuner#2: hm, ještě že nebyla kamera za tím retardérem v Kramolíně 2017, ještě bych se se svým děravým diferenciálem dostal do řeči 3
21:40:33
27.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady to sice neustál diferák, ale záběr skoro stejný jako já loni v létě 3

Srt Dodge Demon crazy rear end blowouts!
17:47:57
27.03.2019
Eidy
Dorazily další balíčky. Za chvíli můžu začít skládat. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.03.2019 17:47:57
22:41:25
25.03.2019
Eidy
A po začištění takto. Použit epoxy kov. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2019 22:41:25
22:40:46
25.03.2019
Eidy
Pročistil jsem závity na svorníkách a v maticích a opravil blok pod setrvačníkem. Tady před s formou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.03.2019 22:40:46
17:05:20
23.03.2019
Eidy
Utahovák funguje dobře.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.03.2019 17:05:20
10:21:11
21.03.2019
Eidy
-> peter13789: Jo ták. U vrby je ta moje ještě pořád. Tohle je jinačí. Série. 4
09:38:56
21.03.2019
peter13789
-> Eidy: nemal si ju u Vrbu? Lebo aj tam lezal 5q s tvojim menom
21:09:02
20.03.2019
-> Eidy: , -> MVM: dobře,dobře, vynechám tedy také 40
21:03:28
20.03.2019
MVM
-> T 20.03.19 20:55:21: Na všech závodničkách s plechovou Anglickou expanzkou bývala kontrola hladiny a odvzdušnění chladičů před studeným startem 6 ¨Mechanicko/vizuální kontrola 15mm hladina od hrany nebo u některých aut po hrdlo plná. Vodoznaků nětreba.Po ohřátí si to na místě odplivlo loužičku přepadem a pak už jen palba .. 2
upraveno 1x, naposled 20.03.2019 21:04:27
21:03:27
20.03.2019
Eidy
-> T: Stěna má 2mm. O vodoznaku jsem před časem taky uvažoval a nakonec od toho upustil. Mám na to dokonce koupený věci. Asi bych Ti je nechal. Když to těsní, tak není potřeba a když voda ubývá, tak se začne zvedat teplota. To je taková indikace.
Extreme Tyres