Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:07:44
20.03.2019
Eidy
-> peter13789: Tys byl v Praze? :)

-> Markold: Na dnešní poměry asi jo. Dá se sehnat levněji, ale je to koule bahna. Tuhle jsem měl blízko, takže jsem ji mohl zkontrolovat. To na dálku neposoudíš a prodejce toho namluví dost. Takže za mě dobrý.
20:25:14
19.03.2019
peter13789
-> Eidy: v sobotu som ti o nu takmer zakopol :D
20:07:08
19.03.2019
Markold - zrušená registrace
-> Eidy: hezký, jaká byla cenovka? Kupodivu normální?
19:57:49
19.03.2019
Eidy
Dneska přibyla jedna skříň do zásoby. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.03.2019 19:57:49
19:51:58
18.03.2019
Mexican
-> Eidy: já to vlastně nedělal, takže neni zač 1
19:23:50
18.03.2019
-> Eidy: paráda 5
18:46:05
18.03.2019
Eidy
Dnes přišly zase nějaký věci, tentokrát od mexičana. Moc krásná práce. Děkuji velice.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.03.2019 18:46:05
10:33:03
16.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Výztuha tam je. 4
08:24:45
16.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.03.19 00:06:55: No vida, já si myslel, že to nevyjde. Máš tam jen plochac a nebo je to tecko i dolů? Samotný plochac se prohne.
00:06:55
16.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Tak jsem to zkusil složit jen s tlumičem bez dorazu a to bych snad narazil do kufru i s otočenýma horníma ramenama. A tlumič by šel samozřejmě taky do kufru. Dlouho jsem nad tím přemýšlel a nakonec jsem zvážil nejhorší variantu, že bych o doraz teoreticky přišel. Takže jsem to znova pořezal a udělal virtím způsobem s tím, že plocháč je těsně pod úrovní a doraz zkrátím jako ostatní. To bude všude místa dost, i kdybych o ten doraz přišel a šlo železo na železo. Teď jsem skončil. 5



To si tak člověk řekne, že nápravy jen opískuje a nalakuje. Ale když to chce mít ještě lepší, tak se holt musí jít občas zpátky a trochu odbočit. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.03.2019 00:06:55
14:14:02
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: No proto. 1
13:59:09
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.03.19 13:35:14: Zásada neodpovídat v práci 3 No jasně, že tělo a tím logicky i pístnice a celkový chod je kratší 4 Proto mám upravený i horní doraz, aby se to při případném skoku nedostalo naopak až na druhý konec k víčku.
13:35:14
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Tak co teda?? Pístnici nebo tělo? 3
13:09:59
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.03.19 12:49:44: Pístnici, špatně jsem se vyjádřil. 4
12:49:44
15.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Pístnice nebo i těla? Kratší pístnice nic neřeší. Ale omrknu to.
09:59:32
15.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.03.19 23:05:10: Ještě jde o to, aby při opravdu extrému nezničil tlumič tím, že půjde na doraz a nevydrhnul jsi držák. Dobře bych si to odpéroval bez pružiny a gumového dorazu. Já si nechal udělat kratší pístnice a už tak tam v tom extrému moc místa není.
23:38:47
14.03.2019
Eidy
-> ZdrubT: Navaříme, co budeš chtít.4
23:33:36
14.03.2019
ZdrubT
-> Eidy: Na to moje ježdění to je malý.8
23:29:22
14.03.2019
Eidy
-> ZdrubT: No jo, máš pravdu.

Chceš taky navařit? 3
Extreme Tyres