Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

06:58:46
02.04.2019
charon
Moc pěkné. Nicméně nejvíc ti závidim tak pěkně uklizenej a čistej ponk - k tomu stavu se musím taky někdy dopracovat.
upraveno 1x, naposled 02.04.2019 09:40:01
22:51:24
01.04.2019
Eidy
Bohužel musím reklamovat sadu ojničních ložisek, jelikož jsem při kontrole narazil na tohle. Naštěstí držím zásoby, takže bylo kam šáhnout.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.04.2019 22:51:24
22:48:59
01.04.2019
Eidy
Po dnešku zatím takhle. Měl jsem to složený už včera, ale pořád se mi nazdál pohyb klikovky v jednom místě, tak jsem ji několikrát vyndaval, abych doladil vůle na 2. a 4. ložisku, kde si to leštilo malou plošku a klikovka šla trochu ztuha. Teď běží hladce a kupodivu i s pístama. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.04.2019 22:48:59
07:28:08
30.03.2019
milanrejpid
3 super odpoledne to bylo. Museli jsme trochu improvizovat protože sem Zapoměl koupit přídavné materiál ale nakonec to dopadlo celkem dobře. Byla to čest udělat něco na Kóču.
131
06:53:03
30.03.2019
-> Eidy: 158
00:44:24
30.03.2019
Eidy
A ještě jsem vyzvedl nově nalakovaný pružiny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.03.2019 00:44:24
00:43:27
30.03.2019
Eidy
Dnes proběhla návštěva za T a milanrejpid, kde mi Milan poladil TIGem expanzku a nechal si do toho kecat 1 a na oplátku jsem mu vypiloval drážky do lamely a pomohli jsme mu nasadit převodovku do auta. A slyšel jsem vrčet Téčkovo eRko. Moc pěkný odpoledne/večer. Díky kluci.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.03.2019 00:43:27
13:20:40
29.03.2019
Eidy
-> Kilián: Taky díky.4
10:46:14
29.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Bery: seknout jedině ve firmě, ale spíš u který mašiny bude správnej průměr a třída materialu 1
10:41:14
29.03.2019
Kilián
-> Eidy 19.03.19 19:57:49: tak jsem rád, že jsi s převodovkou spokojený :)
dík za obchod a fajn pokec
10:12:22
29.03.2019
Bery
-> Antony: hledání jako kde ho seknout:-)
-> Eidy: jen ten plastík pod konzoli - takové první jednoduché pokusy to byly..
09:39:40
29.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: chápu, u mě hledání materialu zabere snad 90% vyrobního času 1
09:01:32
29.03.2019
Eidy
-> Antony: Než najdeš materiál, než si to rozměříš, než to uděláš, začistíš, vytočíš závity, navrtáš hlavu, tak to uteče jako prd.

-> Bery: Podložku pod řadičku bych bral. 1 Jak je vysoká?
08:38:44
29.03.2019
Syny
-> vhml 29.03.19 08:26:37: Ted jsem to chtel napsat - ze tenhle dil je tak na 3 min 40 -> Eidy: Takovyhle easy veci kdybys potreboval nekdy zkreslit dle dodanych rozmeru, tak klidne napis 4
08:26:37
29.03.2019
vhml
-> Eidy 29.03.19 08:02:01: tak zrovna tohle je tak na 3 minuty malování 3

-> Bery 29.03.19 08:14:19: já už z toho dělám všechno. Plast jako takovej váží hovno , uvnitř to ještě nastavíš poloprázdný. Udělám nějaký téma s fotkama
08:14:19
29.03.2019
Bery
-> vhml: já už s tím začal a je to pecka, jen teda to musím dávat malovat. třeba podložka pod řadičku je krásná, pevná, lehká a za 100Kč to nikdo nevyrobí.
08:07:35
29.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: kurňa, Eidy, 3 hodiny? Snad jsi to nedělal z radeka jehlovým pilníkem?1
08:02:01
29.03.2019
Eidy
-> Bery: A to se vyplatí. 1
-> vhml: Neuvažoval. Než bych to nakreslil, tak mám tohle hotový. 1
07:25:18
29.03.2019
vhml
-> Eidy 28.03.19 21:24:41: neuvažovals o 3D tiskárně? Ta váha by byla zas nejmíň poloviční , práce čtvrtinová a dokonce se nechají koupit hezký dráty plněný carbonem 3 2
Extreme Tyres