Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:57:01
17.05.2019
Eidy
-> kpt.Budha: To víš. Už ani provozní kapaliny tam nenaleju. 1

Jinak dneska jen drobnost. Na konce spojek vyndavacích částí jsem navařil 1mm plech, abych vymezil vůle po svařování. Teď tam obě trubky naklepnu rukou a drží tam i bez šroubů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.05.2019 20:57:01
20:04:03
17.05.2019
T
-> kpt.Budha: toho bych se nebál 40
11:01:04
17.05.2019
Eidy
-> castrol: Snad jo.
-> minno: Lepidlem. Jen ještě nevím jakým.
10:59:51
17.05.2019
kpt.Budha
To bude leštěnka, to už okruh neuvidí ani z dálky, že? 1
10:02:33
17.05.2019
castrol
-> Eidy: verim ze to bude pod 800
09:42:09
17.05.2019
minno
-> Eidy: Akým spôsobom sa bude upevňovať hliníková strecha k oceľovému zbytku?
08:26:35
17.05.2019
Eidy
-> kraska98: Já tak nějak doufám, že kompletní auto by mohlo být kolem těch 800kg. Sice rám má asi 55kg, ale ta střecha, lamino blatníky a nějaký ušetřený kit by to mohly srazit dolů.
07:51:52
17.05.2019
kraska98
Tak to už se vyplatí do té střechy říznout. Jsem zvědavý, jaká bude konečná váha vyztužené a zároveň odlehčené Koči s rámem.
07:47:46
17.05.2019
Eidy
-> kraska98: Něco kolem 8kg. Ta hliníkovka má asi 3,8kg, takže ocelová by měla mít cca 12kg. Musím to zvážit, ale těžká je dost.
07:25:21
17.05.2019
kraska98
Kolik váhy ušetříš tím potahem z hliníku ?
23:02:00
16.05.2019
Jozka
-> Eidy: Všechno k tomu směřovalo..4
22:18:06
16.05.2019
Eidy
-> Jozka: Tak ses dočkal. 1 4
19:28:42
16.05.2019
Jozka
-> Eidy: Já už tak měsíc čekám, kdy ten potah střechy konečně sundáš..3
17:20:32
16.05.2019
Eidy
-> SO545: To určitě. Ale to by Jirka musel mít stolici, protože jinak bych bál hnutí kastle. A navíc v tý době jsem ještě nebyl pro tuhle variantu rozhodnutý. 4
16:34:03
16.05.2019
SO545
-> Eidy 15.05.19 21:49:04: toto bolo potrebne spravit pred ramovackou ...urcite by bola spokojnost zvaracova zarucena 1
13:15:33
16.05.2019
Eidy
-> minno: 47
11:56:05
16.05.2019
minno
A také pekné auto to bolo19 1
22:23:25
15.05.2019
Eidy
-> Milan 136: To jedině red sky. 1 A hned by byla konkurence Miatám. 40
22:18:12
15.05.2019
Milan 136
-> Eidy 15.05.19 21:49:04: dej tam stahovací střechu z Twinga a bude to Kóča Blue Sky1
22:04:21
15.05.2019
ZdrubT
No paráda.
Extreme Tyres