Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:51:37
19.08.2018
SO545
Tiez by som siel cestou vyvarenia a prevrtania...

Casu mas dost a aspon bude revizia bloku na 100%
18:21:50
19.08.2018
Bukaj
Souhlasím s -> Milan 136 19.08.18 15:39:33: , silikon ne-e...

...co takhle nechat blok dovařit, když už jsi odhodlán to rozebírat a přeskládávat do jiného bloku? 4

Stejně to asi bude potřeba rozhodit a vyčistit od (minimálně) hliníkových pilin, ne? A taky bych při Tvém používání vozu měl trošičku obavy z těch osekaných výztužných žebírek na bloku kolem gufera klikovky, i když to asi bude dost naddimenzované...6
15:39:33
19.08.2018
Milan 136
-> Eidy: silikonu jako takovymu bych moc neveril. Na tohle dotvareni chybejicich casti se mi osvedcilo dvouslozkove lepidlo Belzona.

Opravovali jsme tim kartery na fichtlech, tata s tim lepil karter na Honde CB 750 atd. Na ocistenym hliniku to drzi fest a po zatvrdnuti to lze obrabet treba CNC pilnikem, smirglem atd1
22:44:47
18.08.2018
Eidy
-> Milan 136: Vzhledem k dostupnosti těhle bloků resp. motorů to vymodeluju ze silikonu. Na shánění mám čas a raději bych to přeskládal do jinýho bloku, ale pokud se nezadaří, tak to nechám. Gufero zajede ještě kousek dovnitř, tak by to mělo fungovat.
20:45:12
18.08.2018
Milan 136
-> Eidy: co budes delat s tim zmasakrovanym domeckem pru gufero?
00:20:03
18.08.2018
Eidy
Kromě práce na baráku teď jen vyzvedávám balíčky. Na fotce chybí ještě 2 přítlačáky od Sachse a 2 malý ventilátory na chladič.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.08.2018 00:20:03
09:53:20
14.08.2018
Eidy
-> minno: No jo no. Ale neboj, zase bude hezký.4

-> ZdrubT: To asi jo. Ale ono toho na škodovce moc není a na Kóče toho bude ještě míň, než je teď. Ale spíš je člověk opatrnej kvůli škrábnutí a tak. To jo.
09:07:35
14.08.2018
minno
-> Eidy: A také pekné auto to bolo, a on to ide rozobrať :-(
00:10:01
14.08.2018
ZdrubT
Rozebrat to jde vždy rychle, ale ta kompletace je horši.
23:26:15
13.08.2018
Eidy
Aby se neřeklo, že dělám jen na zadku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2018 23:26:15
23:25:30
13.08.2018
Eidy
Tak po víkendovém zedničení jsem zase pokročil. Přidělal jsem odkládací plochy pro díly a musím ještě nakoupit krabice pro díly, ale sunu se kupředu. Akorát jsem teď hrozně nadával, když jsem sundaval lišty pod zadníma bočníma oknama. Bylo to podlepený silikonem a samozřejmě to ty slaboučký lišty odnesly. Ale gumovou paličkou to půjde nějak srovnat a šroubky to pak podrží. Ale stejně mě to se*e. Tehdá byly nový.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2018 23:25:30
08:44:30
13.08.2018
Petkar
Takže už to nebude: "Ty ruce, ty ruce..." ale "Ten půllitr, ten půllitr..." 3
22:21:37
12.08.2018
Milan 136
10:16:39
11.08.2018
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha3
01:10:35
11.08.2018
Eidy
-> Luky: Opovaž se.1
00:41:46
11.08.2018
Luky
-> Eidy 10.08.18 22:53:28: tabu prolomeno, až vyjedeš, položím si na to konečně půllitr 3
23:45:58
10.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 10.08.18 23:25:16: Spíš odložené věci na střeše... 4
23:43:37
10.08.2018
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Tak jsem to zrovna nemyslel. 4
Extreme Tyres