skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:34:30
09.08.2018
09.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No pěkný, kolem toho gufera to nevypadá moc pěkně a lamela je taky koukám na pověšení na zeď. Hezky se to tam rozemlelo
21:16:51
09.08.2018
09.08.2018
Pavell
Tak už to vypuklo, konečně je co sledovat
21:15:26
09.08.2018
09.08.2018
K1NYO
to ma mrzi :/ prajem skore "uzdravenie" skodovky :)
21:14:45
09.08.2018
09.08.2018
Eidy
-> T: Startér má uražený jedno montážní oko. Roztočit jsem ho nezkoušel. Snad bude fungovat. Motorem se dá točit dobře, komprese tam je.
21:13:23
09.08.2018
09.08.2018
Eidy
Tady uražený šroub z olejového kanálu. Ještě tam zbyl závit, takže zátku lze namontovat. Ale nevím, jak kolem gufera. Nejdřív musím sundat zbytky setrváku.
21:13:07
09.08.2018
09.08.2018
T
-> Eidy: co startér jak dopadl, když to tam vidim válet se na podlaze ?
23:48:38
07.08.2018
07.08.2018
Fifa
-> Eidy: Eidy drž se! Mrzí mě že se nedaří, věř ale že bude o to líp. Už brzy
21:31:20
07.08.2018
07.08.2018
T
-> Eidy: občas se nedaří, to znám, ale život je takovej....pivo,chvilka klidu a jede se dál
21:12:47
07.08.2018
07.08.2018
Eidy
-> Petkar: To jsem říkal za ty roky spoustě lidí.
-> Péďa17: Od roku 2002 to byl pořádný kus cesty. I pořádný kus života, zkušeností a znalostí.
Dneska jsem chtěl pokračovat vypouštěním kapalin, ale po práci jsem našel našeho dvouletého kocourka v zuboženém stavu na zahradě. Rychle k doktorovi a večer jsme ho pohřbili. A cestou domů mi odešlo na Volvu čerpadlo serva. Neříkám to často, ale posledních pár dní stojí fakt za hovno.
-> Péďa17: Od roku 2002 to byl pořádný kus cesty. I pořádný kus života, zkušeností a znalostí.
Dneska jsem chtěl pokračovat vypouštěním kapalin, ale po práci jsem našel našeho dvouletého kocourka v zuboženém stavu na zahradě. Rychle k doktorovi a večer jsme ho pohřbili. A cestou domů mi odešlo na Volvu čerpadlo serva. Neříkám to často, ale posledních pár dní stojí fakt za hovno.
15:59:22
07.08.2018
07.08.2018
Péďa17
-> Eidy: Poprve jsem ho videl Besiny podzim 2002 a Koca od te doby kvete jen do krasy
15:45:21
07.08.2018
07.08.2018
Petkar
Pamatuji jak jsem Eidyho Koču obdivoval někdy na začátku milénia a dotkl jsem se rukama karoserie... ta hláška mě baví dodnes: "Ty ruce, ty ruce..."
12:19:22
07.08.2018
07.08.2018
Eidy
-> minno: To jo, na tu dobu a použití to vydrželo hodně. Ale je to i o zacházení.
12:03:29
07.08.2018
07.08.2018
minno
-> Eidy: No tak to bude presne po 20 rokoch. Na tak dlhú dobu sa aj tak dochoval dobre :) To ja mám lak z 2010 a stav laku je ako z 1970
10:29:14
07.08.2018
07.08.2018
Eidy
-> minno: Současný lak je z roku 1999.
09:04:56
07.08.2018
07.08.2018
minno
Fíha, som netušil, že máš s Kóčou také veľké plány v podobe renovácie karosérie. Tak držím palce. Súčasný lak má aký rok výroby?
19:54:22
06.08.2018
06.08.2018
Eidy
-> MVM: No jo. Vždycky jsem dělal věci po svým.
Obrobení je samozřejmě možnou příčinou. Ještě jsem neprohlížel trosky, tak nemůžu říct.
Obrobení je samozřejmě možnou příčinou. Ještě jsem neprohlížel trosky, tak nemůžu říct.
09:27:07
06.08.2018
06.08.2018
MVM
-> Eidy: Hmm .. Člověk se vrátí ze závodů a nestačí se opět divit. Jsou i šetrnější metody jak zkontrolovat spojku A jinak ten setrvák byl podle mě nevhod obrobenej, možná to nebylo i nejlíp vyvážené. Pokud je to šedá litina,tam teoreticky by mohl být trhlinky na pracovní ploše vlivem třecího tepla .. Jinak je setrvák součástka "nezničitelná"
23:31:01
05.08.2018
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sikula 05.08.18 23:16:38: Mě se nejvíce líbí komentář Lemmonse na FB: " Honzo co vy ještě nevymyslíte, aby byla fotka úchvatná. Se divím, že do toho Eidy šel Ne že by se mi líbila ta škoda, která vznikla, ale ten moment fotky...."