skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:53:36
28.12.2014
28.12.2014
m8rinek
-> Eidy: Nejhůř slabou necháš prostřelit...
21:48:46
28.12.2014
28.12.2014
Eidy
-> m8rinek: Aha. Takže šance najít správnou hlavici je 1:3.
21:27:47
28.12.2014
28.12.2014
m8rinek
-> Eidy: První kila snad ještě měly drážku na klínek a zeslabenej spodek, pak už jen zeslabenej spodek a později byl svislák stejnej jako na 742.
21:14:45
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> Eidy: Mám docela obamu, že zrovna tahle míra kdovíjak přesná nebude..
21:14:04
28.12.2014
28.12.2014
Eidy
-> vhml: Vím, že svisláky MB jsou rozhodně jiný. Dole byly slabší. A navíc katalogový čísla svisláku 110R a 130 jsou rozdílný. Z toho mám obavu, že kdybych třeba sehnal spodní hlavice kilový, že třeba nebudou pasovat.
Jo, jde mi o přesný rozměr díry páč když tam nalisuju pouzdra, tak to nesmí být volný a ani moc fest samozřejmě.
Jo, jde mi o přesný rozměr díry páč když tam nalisuju pouzdra, tak to nesmí být volný a ani moc fest samozřejmě.
21:10:31
28.12.2014
28.12.2014
vhml
-> Eidy 28.12.14 16:41:06: 2) svisláky se nějak liší? Na ouzký jsem měl stovkovej spodek, při přechodu na široký ramena jsem dal 120tkovej spodek a pasovalo to. Díru ti můžu zítra změřit. Tobě jde nějak přesně o desetiny v díře teda?
21:09:08
28.12.2014
28.12.2014
Eidy
-> m8rinek: Nějak to nechápu. Do poslední evoluce čeho?
-> Jozka: Díky za snahu. Aspoň vím, že to určitě není čistých 27.
-> Jozka: Díky za snahu. Aspoň vím, že to určitě není čistých 27.
21:05:43
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> Eidy: Měl jsem snahu, neb jsem se trochu hrabal v dílech... ale stovkový hlavice se mi nějak minuly (nebo zatoulaly). A embéčkový zas jen vypozdřený nebo ve vosku. Na jediný volný jsem naměřil 26,9 mm..
17:44:53
28.12.2014
28.12.2014
m8rinek
-> Eidy: 1) ano, ale pouze do poslední evoluce...
16:41:06
28.12.2014
28.12.2014
Eidy
Mám 2 dotazy. 1) Lze spodní domeček (hlavici) svisláku ze stovky nasadit na svislák 130? Nevím jestli má konec svisláku stejný průměr.
2) Může mi někdo zodpovědně změřit nebo říct průměr díry pro čep (vložku excentru) ve spodní hlavici Š 100? Bude to cca 27mm, ale potřebuju to přesně.
Díky
2) Může mi někdo zodpovědně změřit nebo říct průměr díry pro čep (vložku excentru) ve spodní hlavici Š 100? Bude to cca 27mm, ale potřebuju to přesně.
Díky
19:02:45
22.11.2014
22.11.2014
Nwkt
00:52:50
19.11.2014
19.11.2014
Eidy
-> vhml: Špatně řadit. Ale stačí autem malinko drknout a pak (nebo i za jízdy) to tam padá jak po másle.
18:09:33
17.11.2014
17.11.2014
vhml
-> Eidy 08.11.14 21:29:51: 1 a 2 jde špatně řadit, nebo pákou do strany? Mě nešlo vůbec dávat páku do strany - prasklá hokejka
21:29:51
08.11.2014
08.11.2014
Eidy
Dneska jsem vyndal šaltpáku s kulisou kvůli tomu, že mi tam jde špatně 1 a 2. Jen samotným táhlem to tam šlo rukou krásně. Kulisa vykazuje výkyv asi 2x větší než je potřeba, takže jsem nenašel nic, co by mohlo zapříčinit potíže. Tak jsem to jen zkontroloval, vrátil zpátky a trochu jinak přesadil na tunelu v drážkách. Takhle v garáži se to zdá ok i při protočení hřídelí starterem. Tak uvidíme v praxi.
Taky jsem zkusil jinou geošku. Malinko jsem dotáhnul hřeben, bo jsem do něj kdysi vrtal a přišel mi volný a rozhodil kola malinko do úsměvu. Měl jsem to sbíhavý cca 1,5mm a rozhodil jsem to o 1/3 otáčky na každé straně tedy na 0,7mm rozbíhavost. Zítra by mělo být hezky, tak možná Kóču ještě vyvenčím.
Taky jsem zkusil jinou geošku. Malinko jsem dotáhnul hřeben, bo jsem do něj kdysi vrtal a přišel mi volný a rozhodil kola malinko do úsměvu. Měl jsem to sbíhavý cca 1,5mm a rozhodil jsem to o 1/3 otáčky na každé straně tedy na 0,7mm rozbíhavost. Zítra by mělo být hezky, tak možná Kóču ještě vyvenčím.
20:08:52
05.11.2014
05.11.2014
Eidy
Tak, letošní sezonu považuji za zdárně ukončenou. Kóča i já jsme si užili srandy až až. Postupně vylepším pár drobností, ale jinak jsem spokojen. Dnes přibyla na zadní kapotu další trofej.
Včera jsem objednal takovou skvěle zbytečnou věc, ale jestli to bude fungovat dle očekávání, tak se máte v Běšinech na co těšit.
Včera jsem objednal takovou skvěle zbytečnou věc, ale jestli to bude fungovat dle očekávání, tak se máte v Běšinech na co těšit.
17:07:47
03.11.2014
03.11.2014
vhml
-> Eidy 03.11.14 15:19:27: Jasný. Netuším kde máš posazenej maximální krouťák a výkon. Potom jedině sériovej pětikvalt. Mezitím nic moc jinýho položit nejde.
15:19:27
03.11.2014
03.11.2014
Eidy
-> vhml: Woe
Ale tohle stupňování by mi nic neřešilo. Byly by to vyhozený peníze, rozdíly jsou celkem malý. Chápu, že na malej motor to znát bude, ale mě by to nepřineslo nic.
Ale tohle stupňování by mi nic neřešilo. Byly by to vyhozený peníze, rozdíly jsou celkem malý. Chápu, že na malej motor to znát bude, ale mě by to nepřineslo nic.
15:10:14
03.11.2014
03.11.2014
vhml
Odstupňování skoda-virt.cz/cz/.../1026
0-vhml-skoda-110ls?gotopos
t=3...
Tak jestli bude renovace v prosinci, tak chápu, že teď do toho řezat nechceš
Tak jestli bude renovace v prosinci, tak chápu, že teď do toho řezat nechceš
15:04:33
03.11.2014
03.11.2014
Eidy
-> vhml: Jsem srab, budu řezat (možná) až při renovaci. Teď ne. Ještě tam chci trochu vyztužit úchyty náprav, navařit rám atd., takže pak to bude komplet vařba.
Mimochodem jaký odstupňování budeš mít? Já bych potřeboval delší jedničku, delší dvojku a pak to trochu víc nasekat k sobě. Maximálka 230 by mohla stačit.
Mimochodem jaký odstupňování budeš mít? Já bych potřeboval delší jedničku, delší dvojku a pak to trochu víc nasekat k sobě. Maximálka 230 by mohla stačit.
15:00:43
03.11.2014
03.11.2014
vhml
-> Eidy 03.11.14 14:57:33: Pojď do toho se mnou a řízni taky :-) Mám k tomu vymyšlený i docela slušný odstupňování :-)