skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:32:38
07.04.2015
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 06.04.15 23:26:42: To na fotce ale není kámoše s kterým jsem jel, to je druhé Plzeňské co tam bylo
19:24:53
07.04.2015
07.04.2015
Shader
-> Nwkt: -> Eidy: To určitě né, viděl jsem pár videorecenzí a BRZ vypadá na dosti zajímavé a zábavné auto .
23:32:40
06.04.2015
06.04.2015
Eidy
-> Shader: BRZ určitě nebude špatný auto. Má o 50 koní víc.
-> Nwkt: Ono jich tam bylo vícero. Jenom tady na fotkách jsou 2.
-> Nwkt: Ono jich tam bylo vícero. Jenom tady na fotkách jsou 2.
23:26:42
06.04.2015
06.04.2015
Nwkt
-> Shader: BRZ má najeto asi 1500 km(kdyžtak mě T#2 opraví) a je v záběhu
22:10:01
06.04.2015
06.04.2015
Shader
Kam se hrabe BRZ, super fotka ;-)
20:09:11
17.03.2015
17.03.2015
Eidy
V ECU máme brouka s další upravenou mapou. Hard limiter 7301, Soft limiter na 7200 s časovým limitem 0,1s přes. Tak uvidíme, jak se to bude chovat v reálu.
18:28:00
09.03.2015
09.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: to hej ale ešte si počkám
23:06:44
08.03.2015
08.03.2015
Eidy
Ještě poznatek z budíku bohatosti směsi. Kupodivu to vzhledem k úzkopásmový lambdě neukazuje hopsa hejsa, ale celkem rozumný pohyby. A směs mám stále bohatou. Až bych řekl moc. Pohybuje se to mezi cca 11 a 13. Při odložení to padne logicky do chudý.
21:48:22
08.03.2015
08.03.2015
Eidy
-> T: JO.
21:39:01
08.03.2015
08.03.2015
T
-> Eidy: takže vačková polívka vždyť víš, já a motory hlavně, že to jezdí :-) takže na Most připraveno ?
21:05:22
08.03.2015
08.03.2015
Eidy
-> Tomáššš: Taky se svezeš.
-> MOLSO: Když může bejt sekyrková, proč ne vačková, že jo.
-> T: No jasně, navařil jsem palce a flexou to pak porovnal. Chtěl jsem jiný časování. A jede to jak z praku.
Variátor na sací vačce byl vyběhanej. Přestože trvale přestavenej, vnitřní drážky už byly vyšlehlý a při protáčení klikou to občas povolilo, když palec sjížděl z ventilu (řetěz v tu chvíli netáhne vačku, ale vačka řetěz), a malinko se to protočilo v ose. Odhadem o půl stupně. Málo. Ale samozřejmě to cuklo do řetězu. No a nechtěl jsem, aby tam vznikaly rázy, který se pak přenášejí do celých rozvodů. Tak jsem do vnějšího obalu nařezal drážky a provařil to s vnitřkem.
-> MOLSO: Když může bejt sekyrková, proč ne vačková, že jo.
-> T: No jasně, navařil jsem palce a flexou to pak porovnal. Chtěl jsem jiný časování. A jede to jak z praku.
Variátor na sací vačce byl vyběhanej. Přestože trvale přestavenej, vnitřní drážky už byly vyšlehlý a při protáčení klikou to občas povolilo, když palec sjížděl z ventilu (řetěz v tu chvíli netáhne vačku, ale vačka řetěz), a malinko se to protočilo v ose. Odhadem o půl stupně. Málo. Ale samozřejmě to cuklo do řetězu. No a nechtěl jsem, aby tam vznikaly rázy, který se pak přenášejí do celých rozvodů. Tak jsem do vnějšího obalu nařezal drážky a provařil to s vnitřkem.
20:33:34
08.03.2015
08.03.2015
MOLSO
-> T: vačková polievka
20:32:30
08.03.2015
08.03.2015
T
-> Eidy: vařil vačku ?
20:12:57
08.03.2015
08.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: zavist
18:51:50
08.03.2015
08.03.2015
Eidy
-> MOLSO: Na mechaniky musíš metodou cukru a biče v podobě permanentního biče.
-> Tuner#2: Rozebírání je ok. Hlavně to musíš složit.
-> EDoZoNe: Nedivím, já když potkám hezkou škodovku, tak se jdu taky podívat.
-> T: Já měl ještě ve středu rozebranej motor, šteloval jsem vůle, vařil jsem vačku a dneska jezdím.
-> Tommyk: Jo, dneska to bylo super. Ještě jsem nadráždil Babettu po zimě a dělal na zahradě kolečka. Pak ještě káva a čtení na zahradě, prostě idylka.
-> Tuner#2: Rozebírání je ok. Hlavně to musíš složit.
-> EDoZoNe: Nedivím, já když potkám hezkou škodovku, tak se jdu taky podívat.
-> T: Já měl ještě ve středu rozebranej motor, šteloval jsem vůle, vařil jsem vačku a dneska jezdím.
-> Tommyk: Jo, dneska to bylo super. Ještě jsem nadráždil Babettu po zimě a dělal na zahradě kolečka. Pak ještě káva a čtení na zahradě, prostě idylka.
18:25:18
08.03.2015
08.03.2015
Tommyk
-> Eidy: Jo, dneska k tomu bylo ideální počasí, uplně tě to k tomu svádí. Tak jsem si taky trošku zablbnul.
18:24:13
08.03.2015
08.03.2015
T
-> Eidy: těžká závist, taky jsem dneska slintal nad počasím a auto v garáži rozebraný
16:44:56
08.03.2015
08.03.2015
EDoZoNe
-> Eidy: Se těm lidem nemůžeš divit. Já bych se tě snad snažil doběhnout, abych se mohl zase podívat Ale jo, je to super pocit, když to někdo ocení. Taky mě to dost baví
16:36:27
08.03.2015
08.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.03.15 15:45:15: Sakra, příští rok už to taky nerozebírám, teda pokud to vlastně letos vůbec složím :-D
16:23:40
08.03.2015
08.03.2015
MOLSO
-> Eidy: ticho zavidim ja si mozem tak maximalne gebrošiť pred garážou ...
už nech mi ot tí mechanici zložia ...
už nech mi ot tí mechanici zložia ...