Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:04:07
25.06.2014
Jozka
-> vhml: 47 Nejlépěji..
11:08:05
25.06.2014
vhml
10:58:17
25.06.2014
Jozka
-> Luky: Hele, na tvým místě bych tady všechny ty rejpaly nasral a nechal k tomu vylaminovat nějakej slušivej hardtop..3 3
22:28:24
24.06.2014
Eidy
-> Luky: Neboj. Tobě beztak chybí střecha.3
22:06:29
24.06.2014
Luky
Hele prrrr, já nejsem vůbec zvědavej abychom pak měli všichni stejný auta..
20:59:07
24.06.2014
Deacon
-> Milan 136: Budu do toho holt muset zavrtat a něco nasprejovat a polepit, abych začal šplhat ke stupňum vítězů 8
upraveno 1x, naposled 24.06.2014 20:59:24
20:56:58
24.06.2014
Milan 136
-> Deacon: hlavně plnej nákupní košík led diod v tescu je stavební kámen
20:54:52
24.06.2014
Deacon
-> Eidy: -> Milan 136: Vy mě snad ještě nakazíte.. 3
20:54:44
24.06.2014
Milan 136
-> Eidy: 107 107
20:53:19
24.06.2014
Eidy
-> Deacon: A navrch tygří potahy a pořádný křídlo.3
20:51:19
24.06.2014
Milan 136
-> Deacon: dvě pružiny na sebe a dopředu plastový třmeny3
20:49:38
24.06.2014
Deacon
-> Milan 136: A nakopat zadek do výšky! 3 Pardon Eidy 4
22:27:38
23.06.2014
Milan 136
-> Deacon: 3 a hlavně to celý rozpasovat. když to lícuje, není to ono3
06:09:11
23.06.2014
Deacon
-> Eidy 22.06.14 17:39:09: Mě není k čemu gratulovat, to bych na to musel hodit nějaký plasty, samolepky a udělat nějakou patinu sprejíčkama 3
21:07:11
22.06.2014
-> Eidy: : jasný, ale i tak si fakt myslím, že hezká práce, měl fakt na víc mi přišlo, semafor, nesemafor 4 5
20:59:18
22.06.2014
Eidy
-> T: Csss, si fakt kámoš teda.3 3 Ale jo, taky jsem čekal o trochu větší nátěr. Ale bez semaforu a fotobuňky je to těžký posoudit.
20:51:14
22.06.2014
-> Eidy: : čekal jse,, že Ti ujede o víc 40 dobrá práce 4
17:39:09
22.06.2014
Eidy
Díky všem.

-> Mates, Deacon: Díky. Vám patří taktéž gratulace za ocenění.4
17:14:03
22.06.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: taktéž gratulace 4
17:11:01
22.06.2014
Deacon
-> Eidy: Gratuluji 6 Kdyby byl slalom na rovnější ploše, určitě by to bylo ještě lepší 4
Extreme Tyres