skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:25:42
13.06.2014
13.06.2014
Star LC20
-> Eidy: myslíš Sabina Laurinová? sem nevěděl, že taky umí s autama. Proč ne. Právě jsem z těch Tvých videí nebyl schopen (jsa laik) rozeznat, jestli jedeš fakt pilu, nebo, řekněme, opatrně. Chápu, že znalost trati je logicky plus. A ještě mě tak napadá - měls/neměls třeba pocit, že Ti to moc jede/nejede? Jak to líp vyjádřit.......jakože ses tam zcela nasytil výkonu, co Tvůj motor nabízí, a teď máš třeba pocit, že to máš slabý, nebo tak něco jestli třeba byly situace, kdy sis pro sebe řek "tvl, to nejede....(noha v kufru)"
10:37:40
13.06.2014
13.06.2014
Eidy
-> Star LC20: Na doraz? Ani náhodou. Možná ve čtvrtým kole Adenauer, jinak jsou rezervy veliký. Brzdil jsem brzo, v zatáčkách by to šlo rychleji, podvozek moc práce neměl. I se současným nastavením bych tam při troše treninku dokázal zajet něco kolem 9:30. Kdyby si Kóču půjčila Sabina, zajela by to podle mě bez problému kolem 9 minut. Prostoru pro zlepšení je tam opravdu hodně. Občas jsem špatně řadil a z toho pak vyplývá pomalejší výjezd ze zatáčky atd. Tak jako v Mostě hledám vteřinky, tady jsem byl ztracenej a hledám desítky vteřin. Stačí si pamatovat perfektně trať a od toho se dá odpíchnout ;)
00:51:13
13.06.2014
13.06.2014
Star LC20
-> Eidy: rád bych se zeptat/celkem by mě zajímalo - lze říct, že jsi jel na doraz? Neboli, že jsi jel na maximum, na co si troufáš, na maximum využil potenciál auta (výkon motoru, podvozek, brzdy atd), nebo bys věděl ještě o nějakých rezervách ?
09:13:14
02.06.2014
02.06.2014
TTomas
-> Eidy: Kdyz budes chtit, tak ti s tiskem muzu slouzit. Jak lesk, tak i mat. Do formatu super B0. U A1 to vychazi na 150ppi, coz se da v pohode vytisknout a pokud jsou ty data kvalitni(dobra ostrost-malej sum), tak to dopocitame.
18:13:17
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: na fotky jdu teď. Poslal jsem manželku na nákupy a můžu se tomu pověnovat Jen tu mám nějaký nemocný internetový připojení tak uvidíme jak to půjde
18:06:00
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Timil: Nádherný. A vlastně se to těžko popisuje. Je toho spousta. Už jsem to tu (i do diskuze skoda-virt.cz/cz/.../) psal.
18:02:56
30.05.2014
30.05.2014
Timil - zrušená registrace
jaký je to pocit je po zelném pekle? :)
18:00:17
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Tak to je fajn. Hoď do vlákna aspoň malou fotku toho sis vytisknul. I když já jsem zvědavej na všechny fotky od vás tří.
17:56:52
30.05.2014
30.05.2014
Luky
Plakát vyzvednut. Je to paráda. Velikost 61 x 91.5 cm (tj. trochu větší než A1) a pixely jsou vidět při zkoumání tak z 25 cm. Takže někam na zeď naprosto dostačující
16:45:08
30.05.2014
30.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.05.14 16:32:05: Ja si nemohu vynachvalit 24print.eu. Kdyz vychytas akci (maji kazdy tyden na neco) tak super cena, tisk co se tyce plakatu slusny a i vernost podani a barev se me zda z toho co jsem zkusil nejlepsi. Prijde to domu peclive zabalene v tubusu.
16:32:05
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Jo? Možná že teda jo.
-> Tuner#2: U kresby je to třeba jiný. Nejdřív musím najít někoho, kdo mi to vytiskne a pak uvidíme.
-> Tuner#2: U kresby je to třeba jiný. Nejdřív musím najít někoho, kdo mi to vytiskne a pak uvidíme.
16:27:17
30.05.2014
30.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.05.14 13:58:33: Ja taky zdaleka nemam 300dpi a ty A1 v garazi vypadaji slusne. Pritom ta malba byla puvodne sire 1920 pix.
16:24:50
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: někteří ale nabízejí i hotové plakáty?!
16:21:20
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> M@rtin: Oni Ti stejně pošlou jen El. podobu. Posílat papír po světě by byla pakárna.
15:33:56
30.05.2014
30.05.2014
M@rtin
-> Luky: Ne nechvátám, našel jsem se na 12 fotkách a ještě nemám ani vybráno, která by se mi líbila
Edit: A mě by taky stačily fotky v elektronický podobě.
Edit: A mě by taky stačily fotky v elektronický podobě.
15:23:53
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> M@rtin: já si taky asi něco objednám, paypal mám. Jestli na to nechvátáš, tak ti to kdyžtak pak vezmu
15:18:03
30.05.2014
30.05.2014
M@rtin
-> Eidy: taky o tom přemýšlím. jen musím ukecat nekoho s paypalem.
14:53:16
30.05.2014
30.05.2014
Luky
-> Eidy: uvidíme co z toho vyleze, večer poreferuju. Je to fotka od Martina, tak ani nevím v jakém rozlišení to je
14:52:10
30.05.2014
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Fakt? A jak to vypadá? Na jaký rozlišení jsi fotil? Že bych si teda udělal tapetu přes celou zeď?
14:50:45
30.05.2014
30.05.2014
Luky
Já teď zrovna jednu A1 z Ringu mám v tiskárně